A maiò parte di l'insetti velenosi in Brasile

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
A maiò parte di l'insetti velenosi in Brasile - Animali
A maiò parte di l'insetti velenosi in Brasile - Animali

Cuntenutu

Sò apparse milioni d'anni fà, ghjunghjenu in diverse dimensioni, forme è culori. Campanu in ambienti acquatichi è terrestri, alcuni sò capaci di sopravvivere à temperature assai basse, ci sò millaie di spezie in u mondu, a maiò parte si trovanu in u scopu terrestre, è alcune d'elle sò classificate cum'è l'unicu animali invertebrati capaci di vulà. Ci referemu à "insetti".

Hè impurtante cunnosce qualchì infurmazione nantu à st'animali, chì alcuni di elli sò periculosi sia per l'omu sia per l'animali. Cusì pudemu agisce cun prudenza è cura in relazione à a natura è l'ecosistema, l'Espertu Animale porta un articulu chì mostra u i più insetti velenosi in Brasile.


artropodi

artropodi sò animali chì anu un corpu invertebratu cù articulazioni più cunnisciuti è classificati cum'è insetti sò: mosche, zanzare, vespe, api, furmicule, farfalle, libellule, coccinelle, cicale, scarafaggi, termiti, cavallette, grilli, falene, scarabeci, trà assai altri . Frà l'invertebrati mintuvati ci sò l'insetti i più velenosi di a terra. Tutti l'insetti anu a testa, u torace, l'addome, una coppia di antenne è trè coppie di zampe, ma micca tutti anu ali.

A maiò parte di l'insetti velenosi in Brasile

Alcuni di l'insetti i più periculosi in Brasile sò ben cunnisciuti trà a ghjente, ma ùn tutti ùn sanu chì spezie d'elli sò e più dannose per l'animali è l'omu. In a lista ci sò e furmicule chì lavanu i pedi, l'ape Apis mellifera, O Triatoma infestans cunnisciutu cum'è u barbiere è e zanzare.

zanzare

Sorprendentemente, e zanzare sò l'insetti i più periculosi in Brasile è ancu in u mondu, cume sò trasmittenti di malatie è proliferanu cù rapidità. E zanzare e più cunnisciute sò e Aedes aegypti, Anopheles spp. è a Zanzara di Paglia (Lutzomyia longipalpis). E malatie principali trasmesse da Aedes aegypti sò: dengue, chikungunya è frebba gialla, ricordendu chì in e zone fureste a frebba gialla pò esse trasmessa ancu da e spezie Haemagogus spp.


O Anophelesspp. hè a spezia rispunsevule di a trasmissione di malaria è elefantiasi (filariasis), in Brasile hè cunnisciuta pupularmente cum'è a zanzara capicursina. Parechje di ste malatie sò diventate epidemie in u mondu sanu è ancu oghje a so diffusione hè cummattuta. O Lutzomyia Longipalpis popularmente chjamatu Mosquito Palha hè u trasmettitore di leishmaniasi viscerale canina, hè ancu una zoonosi, vale à dì, una malattia chì si pò trasmette ancu à l'omu è à altri animali al di là di i cani.

Formica per lavà i pedi

Ci hè più di 2.500 spezie di furmicule in Brasile, cumprese a Solenopsis saevissima (in l'immagine sottu), cunnisciutu cum'è a furmica di lavà i pedi, chjamata popularmente a furmica di u focu, stu nome hè in relazione cù a sensazione di brusgiu chì a persona sente quandu hè stata morsa da a furmica. Sti insetti sò cunsiderati cum'è parassiti urbani, causanu danni à u settore agriculu è ponu un risicu per a salute di l'animali è di l'omu è facenu parte di a lista di insetti i più periculosi di u mondu. Di solitu e furmicule lavatrici di pedi custruiscenu i so nidi (case), in lochi cum'è: prati, giardini, è giardini, anu ancu l'abitudine di fà nidi in e scatule di fili elettrichi. U so velenu pò esse murtale per quelli chì sò allergici, a pungente di solenopsis saevissima pò causà infezioni secondarie, vomitu, scossa anafilattica, frà altri.


ape assassina

L'ape africana, cunnisciuta cum'è l'ape assassina hè una di e sottuspezie di Apis mellifera, u risultatu di crucià l'ape africane cù l'ape europee è taliane. Famosi per a so aggressività, sò più difensivi cà qualsiasi altre spezie d'api, se minacciati attaccanu è ponu caccighjà una persona per più di 400 metri è quandu attaccanu pichjanu parechje volte è anu dighjà purtatu à a morte da parechje persone è animali.

Barbiere

O Triatoma infestans hè cunnisciutu in Brasile cum'è Barbeiro, st'insettu hè cumunu in certi paesi di l'America suttana, abita di solitu in case, principalmente case fatte di legnu. U più grande periculu di questu insettu hè chì hè u Trasmettitore di malattia di Chagas, cum'è e zanzare, u barbiere hè un insettu ematofagu (chì si nutre di sangue), hà una longa vita è pò campà da unu à dui anni, hà abitudini nutturne è tende à attaccà e so vittime quand'elli dormenu. Chagas hè una malatia parasitaria chì affetta u sistema cardiovasculare, a patulugia pò piglià anni per manifestassi è se ùn hè trattata pò purtà à a morte.

A maiò parte di l'insetti velenosi in u mondu

A lista di l'insetti i più velenosi in u mondu cumprende trè spezie di furmicule, zanzare, api, vespe, mosche è u barbiere. Alcuni di questi insetti i più periculosi di a terra facenu a lista di l'insetti i più velenosi in Brasile, menzionati sopra.

a furmica di a spezia clavata paraponera chjamata pupularmente a furmica di Capu Verde, impressiona cù a so dimensione gigante chì pò ghjunghje à 25 millimetri. sting hè cunsideratu u più dulurosu di u mondu. A furmica lavatrice di pedi, dighjà citata, è a furmica dorylus wilverthi chjamata furmica cunduttore, d'origine africana, campanu in culunie di milioni di membri, hè cunsiderata a più grande furmica di u mondu, chì misura cinque centimetri.

E zanzare dighjà menzionate sò in cima di a lista perchè esistenu in gran quantità è sò presenti in u mondu sanu, sò ematofagi è si nutriscenu di sangue, malgradu u fattu chì una zanzara pò infettà una sola persona, si riproduce in quantità è cù rapidità, essendu in grande quantità ponu esse purtatori di varie malatie è infecta parechje persone.

Popolarmente chjamata mosca tsetse (in l'immagine sottu), appartene à a famiglia Glossindae, a Glossina palpalis ancu d'origine africana, hè cunsideratu unu di l'insetti i più periculosi di u mondu, porta u trypanosoma brucei è trasmettitore di malatia di u sonnu. A patologia piglia stu nome perchè lascia a essaru umanu incusciente. A mosca tsetse si trova in regioni cù una vasta vegetazione, i sintomi di a malatia sò cumuni, cum'è febbre, dolori di corpu è mal di testa, a malatia di u sonnu uccide, ma ci hè una cura.

A vespa gigante asiatica o a vespa mandarina hè temuta da l'omi è da l'ape. Questu insettu hè un cacciadore d'api è pò decimate un bugnu in qualchi ora, uriginariu di l'Asia orientale si pò ancu truvà in ambienti trupicali. Una puntura di vespa mandarina pò causà fallimentu renale è purtà à a morte.

In più di questi insetti menzionati, a lista di i insetti i più velenosi in u mondu sò ancu l'ape assassine è u barbiere, menzionati sopra. Ci sò altri insetti chì ùn facenu micca a lista, alcuni perchè ùn sò micca stati abbastanza studiati, è altri perchè sò scunnisciuti da l'omu.

Insetti urbani più periculosi

Frà l'insetti mintuvati, tutti si ponu truvà in l'ambiente urbanu, l'insetti più periculosi sò senza dubbitu zanzare è furmicule, chì pò spessu passà inosservatu. In casu di zanzare, a prevenzione hè assai impurtante, in più di piglià cura in casa per evità l'accumulazione d'acqua, piglià u vaccinu, frà altre precauzioni.

L'insetti i più periculosi d'Amazon

E zanzare, cum'è in tuttu u mondu, sò ancu l'insetti i più periculosi in l'Amazonia. per contu di u u tempu umitu a proliferazione di questi insetti hè più rapida, i dati publicati da l'istituzioni di surviglianza sanitaria mostranu chì a regione hà registratu più di dumila casi di malaria in u 2017.

A maiò parte di l'insetti periculosi per l'umani

Di l'insetti mintuvati, tutti raprisentanu u periculu, si deve tene contu chì certi insetti ti pò tumbà sicondu l'intensità di u vostru attaccu è se a malatia trasmessa ùn hè micca trattata. Tutti l'invertebrati dighjà mintuvati sò dannosi sia per l'animali sia per l'omu. Ma una attenzione particulare deve esse pagata sia à l'ape sia à e zanzare.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.