Hernia inguinale in cani: diagnosi è trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 10 Maghju 2024
Anonim
Hernia inguinale in cani: diagnosi è trattamentu - Animali
Hernia inguinale in cani: diagnosi è trattamentu - Animali

Cuntenutu

U ernia inguinale in i cani hè una protrusione chì si pò vede in a zona di l'inguine. In st'articulu di PeritoAnimal, spiegheremu in dettu ciò chì cunsiste una ernia, chì risicu pone per a salute di u vostru cane quandu si trova in l'inguine è chì hè u trattamentu di scelta.

Spiegheremu ancu perchè sò più periculosi in e femine è perchè, in u so casu, hè più cumunu d'avè da ricorre à un interventu chirurgicu per riparà l'ernia. Scopri di più nantu à u diagnosticu è trattamentu di l'ernia inguinale in cani.

Hernia inguinale in i cani: chì hè

Una ernia inguinale in i cani hè una sporgenza di grassu o di viscere attraversu una apertura in u muru addominale chì duverebbe esse chjusu durante u sviluppu di u cucciolu. Sò ereditarii, ciò chì significa chì hè prubabile, quandu si scontra i genitori o fratelli di u vostru cane, chì unu d'elli abbia ancu una ernia inguinale o ombelica.


Cusì pare esse un predisposizione genetica per u ritardu di a chjusura addominale, chì porta à l'apparizione di ernie. Ci sò ancu e razze chì parenu esse più propensi à soffre di elle, cum'è u Cocker Spaniel Inglese, u Pechinese o u Border Collie.

In ocasu, l'ernie seranu acquistate, vale à dì, l'animali ùn hè micca natu cun elli, ma sviluppà dopu un traumu, gravidanza o obesità. L'ernie ombelicale, è l'ernie inguinale, ponu intrappulà i cicli intestinali, causendu ostruzzioni intestinale.

Inoltre, alcune ernie strangulà si, ciò chì accade quandu u fornimentu di sangue à u cuntenutu di l'ernia hè interrotto da una costrizione, in ciò chì hè cunnisciutu cum'è u collu o anellu di ernia. In u casu di e femine, chì sò e più toccate da l'ernie inguinale, l'utru pò esse intrappulatu in l'ernia.


Hernia inguinale in cani: cumu identificà

A protrusione grassa o intestinale da l'ernia inguinale in i cani pò esse vista cum'è a rigonfiu di taglia più grande o più chjuca chì pudete vede o sente. In i casi più severi, l'animali ponu presentà sintomi cum'è vomitu, anoressia, frequenza urinaria aumentata, frebba, letargia è dolore.

Ci sò sfarenti tippi di ernie in i cani, è li pudemu classificà secondu a lucazione, in ernie. ombelicale, inguinale o perineale, si trovanu, rispettivamente, in u navel, inguine o regione pelvica. I primi dui sò i più cumuni. Puderanu ancu esse differenziati secondu se hè pussibule di reinserisceli sì li prememu in l'internu cù un ditu o micca. Cusì, si parla di ernie riducibili, se hè pussibule, o imprigiunati è intrappulati, s'ellu ùn hè micca pussibule. In u casu di l'ultimi, si ponu strangulà.


Dunque, qualsiasi nodulu prisente in e zone citate hè prubabile di esse una ernia. A so cunsistenza pò esse più o menu duru è, cum'è avemu vistu, in certi casi hè pussibule di trasfurmallu in u corpu di u cane, mentre altri resteranu fissi. In questi casi di ernia strangulata, se l'animale sente dolore quandu palpava, duvete andà immediatamente à u veterinariu, chì l'ernia puderia esse strangulata stessa. Hè una emergenza postu chì pò purtà à fallimentu renale o fegatu cun esitu fatale.

Hernia inguinale in puttane

Cumu l'avemu digià dettu, l'ernie anu una basa ereditaria, è duvemu ancu tene à mente chì l'ernie inguinali in i cani sò più frequenti in e femine. Ciò ùn significa micca chì ùn sia micca pussibule truvà casi di ernia inguinale in i cani masci.

In quantu à l'età, certe volte ùn hè micca pussibule di nutà una ernia inguinale in i cuccioli, è solu quandu ghjunghjenu à a maturità serà pussibule di rilevà un nodulu in a zona di l'inguine. In fatti, ùn hè micca pocu cumunu di diagnosticà una ernia inguinale in cani anziani. questu aspettu hè un risicu, postu chì, essendu una ernia chì tocca più femine, s'elle ùn sò micca sterilizate, durante a gravidanza, u partu o qualchì malattia uterina, l'utru stessu pò stà attaccatu in l'ernia.

Hernia inguinale in cani: diagnosi è trattamentu

U diagnosticu hè fattu fighjulendu u rigonfiu furmatu da l'ernia. L'animale deve ancu passà un esame generale per uttene informazioni nantu à a so situazione generale. U veterinariu hà da determinà a dimensione di l'ernia è u tippu è a quantità di cuntenutu. Per uttene questi dati, u ultrasound hè u più adattu.

Ùn ci hè micca rimedii casani per migliurà o riparà una ernia in i cani. Ci hè un mitu chì ponu esse risolti coprendu o mettendu una moneta annantu à elli, ma sti tippi di rimedi ùn sò micca basati scientificamente, ùn risolvenu micca u prublema è ponu ancu esse contraproduenti.

In vista di i risichi di una ernia inguinale in i cani, si consiglia di riparalli, è questu pò esse fattu solu attraversu cirurgia. L'intervenzione hè indicata in tutti i casi, ancu se in u casu di e piccule ernie è in i masci, hè pussibule determinà un seguitu è ​​aspettà, cum'è in parechji casi queste ernie si chiudenu spontaneamente. Se no, hè necessariu operà. Tenite à mente chì fattori più o menu cuntrullabili cume obesità o altri avvenimenti, cum'è traume, ponu causà una piccula ernia per aumentà di dimensioni è causà più prublemi.

A tecnica chirurgica implica a fabbricazione di un incisione abdominale per scopre l'ernia è riposizionà l'organi affettati in u so postu. Se alcuni frammenti intestinali sò danneggiati, devenu esse rimossi è ricunnessi. Qualchì volta hè necessariu ricursu à un innestu. U successu è e pussibuli cumplicazioni dipenderanu da e caratteristiche di l'ernia. In generale, u risultatu hè bonu è u cane pò ripiglià una vita normale.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.