Epatite Infettiva Canina: Sintomi è Trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
8) Vaccinazioni e disabilità -  Dr. Guala e Dr.ssa Liverani
Video: 8) Vaccinazioni e disabilità - Dr. Guala e Dr.ssa Liverani

Cuntenutu

U epatite infettiva canina hè una malatia virale assai contagiosa. Fortunatamente, hè insolitu perchè ci hè un vaccinu chì l'impedisce di sviluppassi. Cusì, l'estensione di u calendariu di vaccinazione hà permessu di riduce u numeru di casi oghje.

Tuttavia, in casu chì ùn cunnosci micca u statu immunitariu di u cane, in questu articulu di PeritoAnimal descriveremu u sintomi chì sta malattia pruduce, se suspettate chì u vostru cumpagnu a possa avè. Vi spiegheremu ancu nantu à i trattamenti chì u vostru veterinariu puderia raccomandà.

Cosa hè l'epatite infettiva canina?

malatia virali affetta soprattuttu i cuccioli micca vaccinati. Inoltre, a maiò parte di i pazienti sò cuccioli di menu di un annu. L'epatite infettiva canina hè causata da un virus chjamatu adenovirus caninu tipu 1.


Quandu u virus vene in cuntattu cù u cane, si riproduce in i tessuti è hè escretu in tutte e secrezioni corporee. In altre parolle, hè per l'urina, feci o saliva di cuccioli malati chì l'epatite infettiva pò infettà altri cuccioli.

Hè una malatia chì affetta u fegatu, cum’ellu a dice u nome, ma ancu i reni è i vini sanguini. U quadru clinicu chì u cane mostra pò esse u risultatu di una infezione leve, ma di solitu evolve rapidamente in una infezione assai più seria è e cunsequenze ponu esse fatali.

Sintomi di l'epatite infettiva canina

I sintomi di l'epatite infettiva canina dipenderanu da a gravità cù chì u virus attacca u cane. Quandu hè un cursu moderatu, hè pussibule chì i soli sintomi sò una diminuzione di l'appetitu, apatia o riduzione di l'attività normale. Se l'infezzione hè acuta, noterete sintomi clinichi cum'è i seguenti:


  • Febbra alta;
  • Anorexia;
  • Diarrea sanguinosa;
  • Vomitu di sangue;
  • Fotofobia (intolleranza à a luce);
  • Ochji strappanti;
  • Inflammazione di e tonsille.

Hè ancu pussibule osservà u addome riduttu per via di u dulore chì produce l'infiammazione di u fegatu, emorragie spuntanee si pò vede nantu à e gengive è nantu à a pelle di e zone senza peli è ancu a itterizia, vale à dì, una colorazione giallastra di a pelle è di e mucose.

Inoltre, in i cani chì si recuperanu, ci pò esse ciò chì chjamemu a ochju turchinu o cheratite interstiziale, chì hè un tipu di nuvulu sopra a córnea. Pò influenzà unu o i dui ochji è di solitu si schjarisce spontaneamente in pochi ghjorni.

Ci hè un quadru clinicu cunsideratu mortale caratterizatu da sintomi improvvisi, chì includenu diarrea sanguinosa, crollu è morte in qualchì ora. Se u cane hè troppu ghjovanu, pò more di colpu senza avè u tempu di manifestà i sintomi. Arricurdatevi di l'impurtanza di a vaccinazione, in particulare in cuccioli, per evità sta è altre malatie gravi.


Trattamentu di l'epatite infettiva canina

Se i sintomi di u vostru cane sò cumpatibili cù l'epatite infettiva canina, u vostru veterinariu pò cunfirmà u diagnosticu eseguendu test di laburatoriu per isolà u virus, vale à dì, per rilevallu in campioni presi da u cane. In generale, serà necessariu ingressu à a clinica per riceve un trattamentu intensivu.

Stu trattamentu serà basicamente di sustegnu, postu chì ùn ci hè micca una droga specifica chì possa eliminà u virus. Cusì, u trattamentu hà per scopu di mantene u cane in a cundizione migliore, sperendu chì u so sistema immunitariu sia in gradu di scunfighja u virus. L'antibiotici sò usati per prevene infezioni batteriche secondarie è i medicamenti sò usati per trattà i sintomi presentanti. U cane hè in riposu è l'alimentazione per i cani cù epatite hè cuntrullata.

Sfurtunatamente, parechji morenu ancu riceve una bona cura. Dunque, una volta di più, vale a pena di enfatizà l'impurtanza di a prevenzione seguitendu currettamente u calendariu di vaccinazione.

Prevenzione di l'epatite infettiva canina

In oltre vaccinate è revaccinate u vostru cane seguitendu e linee guida date da u veterinariu, duvete tene u cane malatu isolatu da l'altri per evità u cuntagiu. Hè impurtante di sapè chì quandu un cane hè capace di ricuperà da una epatite infettiva, ferma sempre infettatu per altri 6 à 9 mesi, chì u virus hè sempre eliminatu in l'urina è ferma in l'ambiente. Hè ancu cunsigliatu di cambià a ropa dopu avè manipulatu u cane malatu è disinfettà l'ambiente currettamente.

A prevenzione di sta malattia deve avè per scopu di prutege i cani perchè u l'epatite in i cani ùn hè micca contagiosa per l'omu. Ùn hà nunda à chì vede cù l'epatite chì l'omu pò sviluppà. A prutezzione contr'à sta infezzione hè di solitu inclusa in u vaccinu tetravalente, chì a prima dosa hè data à i cuccioli à circa ottu settimane di età.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Epatite Infettiva Canina: Sintomi è Trattamentu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Malatie Infettive.