Cane strangulante, chì fà?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Tu Aashiqui - 10th August 2018 - तू आशिकी  - Full Episode
Video: Tu Aashiqui - 10th August 2018 - तू आशिकी - Full Episode

Cuntenutu

I cani sò curiosi per natura è ghjocanu cù vari ogetti, da bastoni, palle, corde, ossa è perchè sò in un mumentu di rilassamentu, si ponu soffocà. Cù alcuni, perchè sò troppu imprudenti quandu manghjanu, pò accade chì si soffochinu ancu cù a razione.

Hè un pocu nervosu per u mumentu, ma ùn ci hè abbastanza tempu per piglià u cucciolu in a clinica più vicina, perchè cun un animale suffucatu, ogni secondu conta per assai, allora tenite a calma, è amparate da u ExpertAnimal cosa fà quandu u vostru cane si soffoca.

Cane cù tosse è sibilante

Se u vostru cane tosse o sibilante, pò esse indicativu di un soffocamentu chì ùn hà micca necessariamente ostruitu cumpletamente a trachea, o per via di qualchì malattia di e vie respiratorie. Un cane sanu, riposu hà un tariffa nurmale di 10 à 30 rispiri à u minutu, è i cambiamenti in questu ritmu ponu esse indicativi di alcune malatie respiratorie.


Altri segni clinichi indicativi chì u cane pò presentà seranu tosse, starnutimenti, difficoltà di respirazione chjara o moderata, cume quandu u cane esercita troppu sforzu per attirà in aria, nasu seculu, sibilante, sibilante, o respirazione bassa, chì hè quandu u cane si presenta cusì veloce è micca prufondu chì ùn ci hè tempu per un scambiu di gas adattu, chì l'aria ùn pò ghjunghje à i pulmoni, chì pò ancu purtà à svene per fallimentu respiratoriu.

À cause ponu esse di i più varii, da insufficienza cardiaca, reazione allergica, infezioni pulmonari batteriche, virali o fungiche, bronchite, pneumonia, tumori, lesioni toraciche, ecc.

U fallimentu respiratoriu pò ancu derivà da malformazioni in e vie respiratorie, cum'è in u casu di u crollu tracheale, chì sta malattia hè di solitu diagnosticata trà i 6 è 7 anni di u cane, hè degenerativa è s'aggrava cù u tempu, purtendu à u sviluppu di altre malatie cum'è bronchite , tracheite, ecc. Per via di questu, l'esami di rutina sò sempre impurtanti, chì solu u veterinariu pò fà u diagnosticu è scopre a vera causa di i prublemi respiratorii chì u vostru cane presenta. Se vulete sapè di più nantu à u collassu tracheale, leghjite u nostru articulu annantu à questu sughjettu.


Difficultà à respirà, tosse è starnutitu

Hè cumunu per un cane, quandu ghjoca è esercita, di stà anschendu per un pezzu finu à chì a so respirazione si normalizessi quandu si riposa, cum'è noi.

Alcuni e razze sò ancu più propensi à ronfà i rumori., cum'è u casu di Pugs, Bulldog Inglesi, Bulldog Francesi, ecc., è malgradu esse alcune di e razze nurmalmente suscettibili à prublemi respiratorii perchè anu un musu appiattitu, solu presentà rumore ùn significa micca necessariamente chì anu insuffiziu respiratoriu, dopu tuttu, hè necessariu per u veterinariu identificà altri sintomi è associà questi segni clinichi chì ponu esse sibilanti in i pulmoni o in altri, per scopre a vera causa di a difficultà respiratoria.

A tosse pò esse dovuta à inquinamentu o fumu, riazzioni allergii, infizzioni o ancu, per via di alcuni ferita tracheale o infiammazione. Cum'ellu si pò cunfonde cù l'affucazione, duvete esse cuscenti di a rutina di u vostru cane è di ciò ch'ellu ingestisce, perchè se a tosse persiste per più di un ghjornu, pigliate u vostru cane subitu à u veterinariu.


Starnutà ùn hè micca necessariamente un prublema respiratoriu in sè. Tuttavia, se si verificanu cun abbastanza intensità è frequenza, hè necessariu investigà a causa, chì ponu esse u risultatu di un prublema in u passaghju nasale, è causà sanguinamenti nasali.

starnutitu inversu

I cani brachicefalichi, quelli chì anu un musu appiattitu in e razze mintuvate sopra, anu cumunamente a cundizione chjamata starnutimentu inversu, chì hè spessu ancu cunfusu cù bavaglio.

A diversità di un starnutitu nurmale, in u quale l'aria hè tirata fora di i pulmoni attraversu u nasu, ci hè u starnutimentu inversu, da quì u nome. O l'aria hè attirata per e nare pruducendu un sonu caratteristicu è pò durà finu à 2 minuti, cusì ci hè a cunfusione di u tutore in pensà chì u vostru cucciolu si soffoca o manca di fiatu, tuttavia, dopu à l'episodi, u cane torna à respirà nurmale.

Duvete mantene a calma è fà u cucciolu cunfortu finu à chì l'episodiu passa, postu chì hè una cundizione cunsiderata nurmale postu chì ùn diventanu micca assai frequenti, altrimenti, cercate un veterinariu.

cumu strangulà un cane

Hè necessariu tene à mente queste linee guida per sapè cumu applicà in tempu di emergenza.

U cane, à u mumentu di u soffocamentu, pò indicà segni cum'è purtà e so zampe in bocca cum'è s'ellu vulissi caccià l'ughjettu chì u fastidia, salivazione eccessiva, tossu, postu a testa in ghjò per stende u collu. Alcuni cani, quandu si sentenu cunfortu, provanu à piattassi o alluntanassi da i lochi cù assai rumuri è agitazione, allora sò primi segni chì duvete esse cuscenti. Sè avete rimarcatu chì u vostru cane hà difficultà à ingoiare, stà vicinu à ellu è ùn fà movimenti bruschi. Rendendu contu chì l'animale hà difficultà à ingoiare apre a bocca di l'animali è vede se pudete identificà l'ughjettu, tenendu in mente chì l'uggetti taglienti cum'è l'osse di pullastru ùn devenu micca esse cacciati per via di u risicu di perforazione di a trachea, in quale casu, pigliate u cane à u veterinariu immediatamente.

Se l'animale ùn pò micca sbarrazzassi da l'ughjettu soffocante da per ellu, cumencia à avè difficultà respiratorie per via di l'ostruzione parziale o totale di a trachea, manifestendu assai agunia è ancu svenendu per mancanza d'ossigenu, in questi casi, u l'aiutu deve esse immediata, pudete poi pruvà a manuvra per affucallu.

S'ellu hè un cane chjucu, tenelu per e zampe di daretu, mettendulu à capu in ghjò, scuzzulendulu fin'à nutà chì l'animale hà espulsu l'ughjettu. In i cani maiò, tenitelu pè e so zampe di daretu, alzenduli in altu mentre u cane ferma appughjatu nantu à e so zampe di nanzu, affinchì a so testa sia pusiziunata, listessa, scuzzulate u cane finu à chì possa espulsà l'ughjettu.

Pudete ancu eseguisce a tecnica di u massaggio cardiacu pulmonariu è di a respirazione da a bocca à u musu, o ancu a manuvra di Heimlich, ampiamente aduprata per soffocà l'omi umani.

In ogni casu, avete sempre u numeru di telefunu di u vostru veterinariu di fiducia à portata di mano per ch'ellu vi possa guidà in u megliu modu pussibule quandu hè necessariu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.