Cuntenutu
- Goldendoodle: origine
- Goldendoodle: caratteristiche
- Cucciolo di Goldendoolde
- Culori Goldendoodle
- mini goldendoodle
- Goldendoodle: parsunalità
- Goldendoodle: cura
- Goldendoodle: educazione
- Goldendoodle: salute
- Goldendoodle: adopzione
- Differenze trà labradoodle è goldendoodle
O Goldendoodle hè una di e razze di cani ibridi più pupulari, cum'è u Labradoodle, Maltipoo è Peekapoo. Avete mai intesu parlà di qualchissia? In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu i dettagli di i cuccioli Goldendoodle, sò meravigliosi incroci da a croce trà u Golden Retriever è u Caniche. Affabili, intelligenti è utili, anu tramindui ereditati è qualità persunali chì rendenu questi cuccioli veramente interessanti. Continuate à leghje PeritoAnimal per amparà di più nantu à Goldendoodles!
Surghjente- America
- Oceania
- Australia
- Stati Uniti
- Sveltu
- Allargatu
- arechje longhe
- 8-10
- 10-12
- 12-14
- 15-20
- Bassa
- Mediu
- Alta
- Bilanciatu
- Sociable
- assai fidu
- Intelligente
- Attivu
- Tenera
- Docile
- Zitelli
- piani
- Case
- e persone cun disabilità
- Terapia
- Persone anziane
- E persone allergiche
- Fretu
- Caldu
- Moderatu
- Longu
- Frittu
- Duru
- grossu
Goldendoodle: origine
Goldendoodles sò cani incruduti natu da a croce trà un Golden Retriever è un Caniche, di solitu di taglia media o standard. Sti cani anu cuminciatu à cumparisce per via di a dumanda di più razze cunsiderate ipoallergeniche, una caratteristica di u Caniche chì perde pocu à pocu. In questu modu, anu compensatu per a perdita esagerata di u Golden Retriever. D'altra parte, a razza hè lodata per e so capacità di cane di guida è cane di terapia, qualcosa chì hà ereditatu da u Golden Retriever, famosu per a tradiziunale esecuzione di questi compiti.
Perchè sviluppà una nova razza se ci n'hè dighjà una chì compie perfettamente ste funzioni? Eccu induve tuttu si riunisce, chì si a persona chì u Golden hà da aiutà hè allergica à a peletta di cane? Hè per quessa chì Goldendoodle hè u cane ideale. I primi cuccioli di Goldendoolde sò nati in u 1992, uriginariu simultaneamente in Australia è i Stati Uniti. Attualmente, Goldendoodles sò cunsiderati cum'è una razza ibrida, per quessa ùn anu micca una classificazione cinologica ufficiale.
Goldendoodle: caratteristiche
Un Goldendoodle pò esse di trè dimensioni diverse:
- Perfettu: trà 20 è 30 chilò;
- Mediu: trà 14 è 20 chilò;
- Mini: finu à 6 chilò.
In tutti i casi ci hè una marcata dismorfia sessuale, postu chì e femine sò stimate à duie centimetri di più cà i so omologhi maschili. Questa differenza hè più notevuli è pronunciata trà i cani grossi. U L'aspettativa di vita Goldendoodles hè intornu à 12 à 15 anni. Sò cani d'aspettu armuniosu, cù un corpu longu, estremità ancu longhe è leggere, chì cuntrastanu cù una coda prupurziunale corta. A testa hè fina è longa, cù un musu prominente è scuru. I Goldendoodles anu largu ochji scuri è grandi orecchie pendenti à i lati di a testa.
Cucciolo di Goldendoolde
Hè indiscutibile chì i cuccioli Goldendoodle sò assolutamente adorabili. Sapete chì a to peletta cum'è cucciolu hè assai diversa da quella di l'adultu? Quandu nascenu, i Goldendoodles anu una pelliccia liscia è abbundante, ma da sei settimane di età in poi, a pelliccia si mette à crescia à pocu à pocu. Quand'ellu ghjunghje à sei mesi hè cumplettamente crespu.
Culori Goldendoodle
Cum'è ùn ci hè micca standard ufficiale per a razza, ùn hè micca pussibule di parlà di culori permessi. Tuttavia, hè un fattu chì ci hè una predilezione per i culori tipichi di e razze parenti, vale à dì, culori brillanti cum'è u doratu di u Golden, o u biancu è grisgiu di u Caniche. I più frequenti sò oru o crema. In generale, a pelliccia di Goldendoodle hè grossa, longa è riccia, furmendu cusì un mantellu assai densu è densu. Hè più spessa è più larga nantu à a faccia, e gambe è a coda. Questu di solitu varieghja trà u Goldendoodle, chì alcuni, malgradu esse in numeri più chjuchi, ponu avè una pelliccia ondulata o ancu liscia.
mini goldendoodle
U mini Goldendoodle hè u risultatu di un incrociu trà u Golden Retriever è u mini Poodle. Sti cani si differenu da u Goldendoodle standard basicamente per via di a so dimensione, chì hè assai più chjuca. Mentre un Goldendoodle "nurmale" pesa trà 14 è 20 libbre, u mini Goldendoodle ùn piserà più di 6 chilò. Inoltre, hè pussibile rimarcà chì i cani di sta taglia sò più energichi cà i cani di medie dimensioni.
Goldendoodle: parsunalità
Goldendoodles pò esse fieru di a so bona personalità cume tendenu à esse incredibilmente socievule, affettuosu è assai, assai dolce. Si vanu bè cù cani, misgi, zitelli, anziani, famiglie, persone chì campanu soli. Hè u cane ideale per guasi ogni casa è famiglia. Tuttavia, ùn hè micca cusì raccomandatu per e persone chì passanu assai tempu fora di casa, perchè ùn ponu micca stà à esse soli per lunghi periodi. Per via di a so buntà è di a so persunalità in uscita, ùn sò micca adatti cum'è cani di guardia o cani di guardia, perchè ùn rifiutanu micca i stranieri.
Sò assai attivu, dunque duvete assicurà chì site abbastanza attività fisica ogni ghjornu. Inutile, Goldendoodles pò ghjucà malizia è trasfurmà e so energie in distruzzione d'ogetti o abbaghji eccessivi.
Goldendoodle: cura
U Goldendoodle richiede una seria di cura ogni ghjornu, cume riceve un dieta equilibrata è adattatu per i vostri bisogni nutrizionali è energetichi. Hè impurtante ch'elli ùn manghjinu micca troppu perchè ùn smetteranu micca di manghjà ancu s'elli sò dighjà pieni. I Goldendoodles sò assai ingordi, chì ponu facilmente cunduce à sovrappesu è obesità. Duvete ancu tenelu idratatu, lascendu sempre acqua fresca è potabile à a vostra dispusizione.
sti cani anu bisognu eserciziu cutidianu. Per questu duvete fà lunghe passeggiate o fà sport cun elli, cum'è a corsa o a natazione. I ghjochi sò ancu raccomandati è se ci sò zitelli in famiglia entrambe e parti ponu divertirsi è ghjucà inseme. Inoltre, devenu eseguisce almenu trè o quattru giri à u ghjornu per elli di fà i so bisogni.
In relazione à a vostra pelliccia, hè necessariu spazzolatura frequente. Hè cunsigliatu di realizà almenu una spazzolatura à u ghjornu, chì impedisce a furmazione di nodi è facilita l'eliminazione di a terra chì pò avè accumulatu. U bagnu pò esse datu ogni unu o dui mesi, secondu cumu hè bruttu u Goldendoodle.
Goldendoodle: educazione
Un Goldendoodle hà un parsunalità docile è cullaburativa in furmazione, chì ne face una di e razze canine ibride più faciule da furmà. Cuminciate quandu site un cucciolu cù a socializazione curretta, introducenduvi à tutti i tipi di persone, animali è ambienti. Questu aiuterà à assicurà una personalità stabile è pusitiva in l'età adulta, è ancu una assenza di paura o d'agressione. Ancu in a vostra zitelluccia duvete insegnà à Goldendoogle à urinare in u ghjurnale è, una volta avè i vaccini aggiornati, à urinare in strada.
Una volta ghjunti à a ghjuventù, duvete insegnà i cumandamenti di basa di l'ubbidienza, chì sò fundamentali per un bon cuntrollu è cumunicazione cù u caregiver. Hè ancu da nutà chì questi cani anu un sensu acitu di l'olfattu, hè per quessa chì hè pussibule insegnalli facilmente à seguità l'odori. Per questu, hè pussibule sviluppà ghjochi di traccia, chì li piaceranu assai. Per cunclude, vale a pena di ramintà chì hè di primura aduprà sempre un rinforzu pusitivu, evitendu castichi è urli, ma scumettendu nantu à gustosi premii, carezze o parolle dolci.
Goldendoodle: salute
Sti cani ibridi ponu avè malatie tipiche di e razze parenti. Da parte di Golden Retrievers, di solitu ereditanu a tendenza à soffre di displasia di l'anca, dunque si raccomanda chì e visite periodiche à u veterinariu includenu un vastu cuntrollu di traumi, cù radiografie periodiche. Cusì, hè pussibile avvistà prestu s'ellu ci hè qualchì prublema è piglià e misure pertinenti u più prestu pussibule.
Da Poodles, Goldendoodles hà ereditatu una tendenza à soffre di disordini di u sangue, cù a malattia di von Willebrand, chì affetta a furmazione di piastrine di sangue. I Barboncini anu ancu ereditatu una propensione à i disordini relativi à a visione, cume a cataratta è l'entropione oculare. Pudele è Goldens sò propensi à e malatie oculare, sia quelle menzionate sia per atrofia progressiva di a retina o glaucoma. Tutti ponu purtà à a cecità, dunque hè impurtante chì u vostru cucciolu sia verificatu periodicamente per assicurà chì i so ochji sò in boni cundizioni è chì tuttu hè in ordine.
Inoltre, hè necessariu effettuà cunsultazioni analitiche, parassite è vaccinazione quandu hè appruvatu, cumbinate cù pulizie di bocca, orecchie è occhi, sia in casa sia in cunsultazione veterinaria. Cusì pudete prutege u vostru cucciolu da un numeru più grande di malatie. In breve, hè cunsigliatu visitate u veterinariu ogni sei à dodici mesi.
Goldendoodle: adopzione
Quandu aduttate un Goldendoodle, duvete sapè chì ci sò diversi tipi di croci, chì sò:
- Prima Generazione o F1: Cruci diretti trà Pudelli puri è Goldens puri.
- F1b Razze Medie: Unu di i genitori consanguini hè accuppiatu à un Goldendoodle.
- Seconda generazione F2: attraversà dui Goldendoodles.
Sapere u tippu di croce hè impurtante se vulete avè più sicurezza in quantu à e caratteristiche è pussibule statu generale di salute di u cucciolu. Si sustene chì F1 sò più robusti cà F1b, ancu se F2 sò più prevedibili è assicuranu megliu e caratteristiche ipoallergeniche di Goldendoodles.
Differenze trà labradoodle è goldendoodle
U dubbitu si pone spessu trà chì hè a differenza trà un labradoodle è un goldendoodle. A differenza hè in e razze incrociate, perchè mentre u Labradoodle hè a croce trà un Labrador Retriever è un Barboncinu standard, u Goldendoodle hè a croce trà un Golder Retriever è un Barboncinu, chì pò esse standard o mini.
Tenendu contu di e sferenze trà i genitori di l'ibridi, ùn hè micca surprisante chì resultinu in differenze in aspetti cum'è u pesu. In i dui casi u pesu minimu hè fissatu à sei chilò, ma Goldendoodles pò ghjunghje sin'à 45 chilò, mentre Labradoodles ùn supera mai i 30 chilò.
In generale, entrambi anu una personalità socievuli, sò assai intelligenti è docili, ma Labradoodles tendenu à esse più energici è ponu esse più facilmente inquieti, oltre à esse un pocu più riservati. In quantu à l'aspettu fisicu, i culori di pelliccia di u Goldendoodle sò più chjari, predominantemente d'oru è di caramelu, qualcosa chì in Labradoodle hè più variabile è pò avè campioni neri, marroni o rossi.