Frutti è ligumi raccomandati per i cani

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 16 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Dicembre 2024
Anonim
I Croccantini fanno Malissimo:Paleo-Pets #9 Le Regole di Tozzi
Video: I Croccantini fanno Malissimo:Paleo-Pets #9 Le Regole di Tozzi

Cuntenutu

In u so habitat naturale, u cane hà a carne cum'è alimentu principale, postu chì hè un animale carnivuru. Attraversu l'alimentu digeritu da e so prede, u cane assorbe ancu i nutrienti è e vitamine furnite da frutti è ligumi, assai necessariu per mantene u so corpu in cundizione perfetta.

Postu chì in casa nostra u cane ùn pò micca caccia è simu noi chì li demu da manghjà per sopravvivere, duvemu tene contu di chì nutrienti hà bisognu u nostru cane, cusì chì sapendu què, pudemu sceglie a dieta migliore per ellu. I sperti cunsiglianu sempre di optà per un cibu variatu, custituitu d'alimentazione secca, in piccule quantità, frutti è ligumi naturali.


Chì frutti pò manghjà u cane? Chì sò e verdure chì un cane ùn pò manghjà? Continuate à leghje è scopre in PeritoAnimal chì sò i frutti è ligumi cunsigliatu per i cani.

Benefici di Frutta è Verdura per i Cani

In generale, l'alimentu per cani di qualità hà e proteine, vitamine, minerali, grassi è olii chì u nostru cane hà bisognu in modu equilibratu. Tuttavia, presentanu ancu carenze nutrizionali chì, à longu andà, pò influenzà a salute di u nostru cane, cum'è a mancanza di fibre è di antioxidanti.

Avete probabilmente intesu quantu hè impurtante per noi di manghjà cibi ricchi di antioxidanti per scavenge i radicali liberi è prevene cusì l'invecchiamentu prematuru.

Tuttavia, sapete chì per l'animali questi alimenti sò ancu assai benefica? A mancanza di antioxidanti ùn influenzerà micca u cane in forma di grinze, ma l'ossidazione cellulare si manifesta feriti telefoni cellulari chì diminuiscenu u vostru sistema immunitariu è favuriscenu l'apparenza di malatie degenerative di vechjaia, malatie cardiovascolari o cancheru.


A so volta, u fibra aiuta à prevene a stinzia in u nostru cane è in a quantità prupurziunale adatta, favurisce u sistema digestivu. Hè impurtante di enfatizà chì a percentuale chì u nostru corpu hà bisognu di fibre ùn hè micca uguale à a necessità di u cane.

I veterinari raccomandanu chì a fibra ùn supere micca u 3,5% di a dieta, chì un eccessu pò dà una ostruzione di e vie digestive, frà altri prublemi. Tuttavia, cunsumatu bè pò esse assai benefiziu per u nostru cane.

Se l'alimentu chì offre u nostru cane ùn hà micca antiossidanti o fibre, u megliu modu per cumplementà a so dieta hè attraversu frutti è ligumi crudu. Oltre à cumpensà a scarsità di alimenti, rompemu cù a rutina di manghjà di u nostru cumpagnu, offrendu un dieta variata chì l'aiuterà à ùn ammalassi rapidamente di l'alimentu, impedendulu cusì di saltà l'alimentu.


frutti chì u cane pò manghjà

Ancu se ci sò assai frutti raccomandati per i cani, vale da nutà chì micca tutti i frutti chì i cani ponu manghjà, chì parechji di elli sò altamente tossichi per elli. I migliori frutti per i cani sò i seguenti:

  • mirtilli. Una di e caratteristiche più impurtante di i mirtilli hè chì u fruttu hè riccu in antioxidanti, essendu unu di i migliori per prevene l'iniziu di malatie relative à u core di u nostru cane. Inoltre, sò ancu ricchi di vitamina C è di fibre. Hè impurtante di ricurdà caccià i graneddi chì sò dentru prima di dà st'alimentu à u vostru cucciolu, chì ponu causà gravi danni.
  • Apple. Sia per e so proprietà digestive sia astringenti, ideali per trattà a diarrea in i cani è altri prublemi di stomacu, cum'è per a grande quantità di Vitamina C, calciu è pruprietà antiinflamatorie, a mela hè unu di i frutti chì u cane pò manghjà chì face assai bè. Prima di offre u fruttu, ricordate di lavallu bè, caccià u troncu è e sementi. Se vulete dà a mela per trattà a diarrea, hè megliu toglie a pelle, ma se vulete dà per luttà contr'à stinimentu, dà à u to cane pezzi di mela senza pelà.
  • Pera. U 80% di a so cumpusizione hè acqua, dunque u so valore caluricu hè assai bassu. Hè una fonte perfetta di fibra è putassiu, chì in più di favurisce u transitu intestinale, cuntribuisce à a prevenzione di e cundizione cardiovascolari. I cani cun diabete ponu ancu alimentassi di a pera.
  • Banana. Stu fruttu cuntene assai fibre insolubili, ma ingestite in eccessu, pò causà bassu cunsequenze nantu à u cane. In quantità assai chjuche, e banane ponu esse assai benefiziali per ellu è aiutanu à luttà contra a stinzia per quelli chì soffrenu di u prublema. Se u vostru cane hè in cundizione perfetta è, dopu avè manghjatu a banana, hà diarrea, eliminà stu fruttu da a so dieta.
  • albicocca è pesca. I dui frutti sò ricchi di fibre solubili è, dunque, favuriscenu a regulazione di u transitu intestinale in u nostru cane. Inoltre, a so grande quantità di ferru permette di prevene l'iniziu di anemia. Questi frutti sò ancu fonti naturali di antioxidanti è sò principalmente cumposti d'acqua, perchè ùn prumove micca l'obesità in u nostru cane. hè cunsigliatu scorcia prima di offre questi frutti à u vostru cane.
  • Fragola. Cum'è i Mirtilli, e fragole anu i migliori antioxidanti, allora sò ideali per mantene a pelle di u vostru cucciolu sana è prevene l'ossidazione cellulare. Inoltre, sò assai benefiziali per i vostri ossi è anu proprietà diuretiche è digestive chì miglioranu u vostru transitu intestinale.
  • anguria. Sò ancu cumposti principalmente d'acqua, cunsigliata in piccule porzioni è senza semi, pò aiutà u nostru cane à luttà contr'à u calore di u corpu. Inoltre, duvemu offre l'anguria cù moderazione per a so grande quantità di frutosa.
  • Melone. Hè una fonte eccellente di vitamina A è E, in più di avè forti proprietà diuretiche è antioxidanti chì sò assai impurtanti per mantene a salute di u nostru cane. Cum'è l'altri frutti citati, duvemu caccià e sementi è taglià u fruttu in pezzi, prima di offre lu à u nostru cumpagnu fidu.

ligumi chì u cane pò manghjà

In generale, i migliori ligumi per i cuccioli sò ligumi à foglia verde, per via di a grande varietà di vitamine chì cuntenenu, in più di e so proprietà antioxidanti, di fibre è di parechji altri benefici. Tuttavia, ùn sò micca i soli, postu chì trà e verdure chì sò boni per i cani, ci sò altri ricchi in beta-caroteni, chì rinfurzanu l'immunità, chì sò altamente raccomandati.

  • spinach. Questa verdura aiuta u nostru cane à regulà l'intestinu, grazie à a so quantità di fibra. Inoltre, hè riccu in vitamine A, C, E, B è F. Duvemu offre sta verdura à u nostru cane ben lavata, cruda è tagliata in pezzi, questu hè impurtante per impedisce chì l'alimentu sia incollatu in a gola è causendu danni. à u vostru cucciolu.
  • lattuga è cavulu. E duie verdure sò ricche in ferru, antioxidanti è anu proprietà analgésiche è depurative. Prima di dà à u cane ste verdure, devenu ancu esse lavate è tagliate in pezzi per evità una pussibile soffocazione.
  • Sediu. U sedu hè assai benefiziu per noi è per u nostru cane. Deve esse offertu in quantità moderate, lavatu è tagliatu in pezzi. Hè ancu un forte antioxidante naturale, assai impurtante per mantene a salute di u nostru cane in cundizione perfetta. Inoltre, hè diureticu, digestivu, antiinflamatori è rinforza u sistema immunitariu. Hè ideale per i cani cù artrite, cumu aiuta à riduce u dolore. Pudete dà sta verdura in a so versione naturale, o preparà un suchju è offre à u vostru cucciolu una volta à u mese, in a mattina è à stomacu vacante.
  • fasgioli verdi è piselli. Riccu in vitamine A è C, cun antioxidante, digestivu è sopratuttu, energicu. Queste verdure sò assai benefiche per u nostru cane in quantità moderate. Se u vostru cucciolu hè un cucciolu chì di solitu ùn mastica micca u so cibu, ùn li date micca piselli, postu chì corre u risicu di soffocà.
  • Carota. Pudemu dì chì sò unu di i megliu ligumi per i cani micca solu per e so proprietà antioxidanti, depurative è digestive, ma dinò per a so capacità di rinfurzà i denti. Hè cunsigliatu chì u tutore offre à u vostru cucciolu un bonu pezzu di carota sbucciata per aiutà à eliminà a placca.
  • Zucca. Hè cunsigliatu, soprattuttu, per i cuccioli chì soffrenu stinimentu. Hè riccu in fibra, antioxidante è diureticu. Duvemu offre in modu moderatu, sempre sbucciati, tagliati in pezzi è senza semi.

Cumu dà frutti è ligumi à un cane

Cumu l'avemu menzionatu à l'iniziu, i cuccioli sò animali carnivori, dunque, i frutti è ligumi devenu esse un cumplementu per aiutà à riempie e carenze di razione. L'esperti è i veterinarii cunsiglianu chì 15% o 20% di a dieta di u nostru cane sia fatta di frutti è ligumi, micca di più cà què.

Ci vole à tene contu di què l'urganisimu di u cane ùn hè micca listessu chè u nostru, dunque ùn avete micca bisognu di listesse quantità di alimenti chè noi. Cusì, se a nostra dieta deve esse cumposta da una percentuale considerablee di frutti è ligumi, quella di u cane ùn la face micca. L'altu nivellu di zuccheru chì cuntenenu i frutti, per esempiu, ùn hè micca cunsigliatu per i cuccioli quant'è per noi, perchè per i cuccioli u zuccheru in grande quantità pò esse tossicu.

Se l'alimentu chì alimentemu u nostru cane cuntene dighjà frutti è ligumi, a quantità di questi alimenti crudi deve esse più chjucu. S'ellu ùn hè micca fattu di sti prudutti, allora duveremu dà ti circa u 15% in a so versione naturale. Cume? Duvemu dà à u nostru cane tutti i frutti sbucciati è tagliati in pezzi, nè semi nè grumi. I ligumi, à u so tornu, duveranu esse lavati è tagliati in pezzi ancu, ricordate chì questu hè essenziale per evità di soffocà u cane.

Ùn hè micca cunsigliatu di dà frutti è ligumi naturali più di una volta à a settimana, nè di offre sempre a stessa verdura o fruttu. Duvemu andà varianu è fusionu.

Verdura chì un cane ùn pò manghjà

Alcune verdure ponu esse assai tossiche per u vostru cucciolu. Se offre qualcunu di questi alimenti in quantità grandi, u vostru cane corre u risicu di cuntrae malatie gravi, è pò avè anemia profonda, per esempiu. Alcuni alimenti sò dannosi per i cani è l'umani.

Alcune verdure chì un cane ùn pò manghjà:

  • Cipolla
  • Patata
  • Foglie è Steli
  • Yam
  • Agliu

Frutti chì ùn pudete micca dà à i cani

Alcuni frutti, cum'è a cicculata, anu tossine chì ponu causà cambiamenti serii in u corpu di u cane, cum'è cambiamenti neurologichi, disturbendu u funziunamentu di i reni, in più di dannà u so core.

Ancu se alcuni frutti sò permessi per alcuni cani, ùn tutti ùn tolleranu micca e pruprietà di sti frutti. Dunque, hè essenziale chì u tutore offre in piccule quantità per vede cumu u vostru cucciolu reagisce à questu alimentu, s'ellu ùn s'adatta micca bè, suspende immediatamente.

Alcuni frutti chì ùn pudete micca dà à i cani sò:

  • Uva
  • Açaí
  • Frutta stella
  • Avucatu
  • agrumi

Per un elencu cumpletu di frutti è ligumi chì ùn duvete micca offre à u vostru animale domesticu, verificate puru l'articulu Frutta è Verdura Proibita per i Cani.

Se vulete leghje più articuli simili à Frutti è ligumi raccomandati per i cani, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Dieti in Casa.