Frutti è ligumi pruibiti per i misgi

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Ghjugnu 2024
Anonim
Frutti è ligumi pruibiti per i misgi - Animali
Frutti è ligumi pruibiti per i misgi - Animali

Cuntenutu

Ci sò certi frutti è ligumi pruibiti per i misgi. I misgi sò strettamente carnivori puri, ùn sò micca omnivori cum'è l'altri animali o ancu l'omu ponu esse. U vostru trattu digestivu hè capace di digerisce l'alimenti animali senza prublemi, ma i vegetali ùn sò micca favurevuli per u vostru organisimu. Tuttavia, ci sò frutti è ligumi chì in piccule dosi ponu cuntribuisce vitamine chì mancanu di diete di proteine ​​animali.

Sapere alimenti vegetali chì in piccule quantità ponu esse ideali per i misgi hè assai cunveniente. Tuttavia, ciò chì hè veramente impurtante quandu vulemu offre à u nostru picculu cumpagnu una dieta fatta in casa hè di sapè perfettamente chì cibi umani sò pruibiti per i misgi. Allora, continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal è scopre ciò chì frutti è ligumi pruibiti per i misgi è i so effetti tossichi per i nostri animali domestici felini.


Frutti dannosi per u ghjattu

Tutti i frutti anu zuccaru, chì micca benefiziu per i misgi. Ma in poche quantità alcuni ponu esse benefiziali perchè portanu nutrienti è vitamine chì mancanu in e diete di carne. Dopu, elencaremu i frutti chì sò pruibiti per i misgi perchè ponu fà vi malà.

Elencu di frutti dannosi per u ghjattu

À principali frutti pruibiti per i misgi sò i seguenti:

  • À uva è u uva passa sò frutti chì ponu causà prublemi di rene in i misgi, cusì a so ingestione hè pruibita.
  • Avucatu. Stu fruttu hè assai grassu è, ancu se a so struttura pò esse di u gustu di u misgiu, ùn deve esse aduprata in nisuna circustanza. Pò esse dannosu per u vostru pancreas, cume i cibi fritti è e salse piccanti. Inoltre, l'avucatu cuntene una sustanza chjamata cecu, chì hè tossicu per i misgi è altri animali cum'è i cani.
  • Banana. L'ingestione di questu fruttu provoca una diarrea seria in i felini. Duvete esse attenti perchè u so gustu hè di u gustu di i misgi.
  • Arance, limoni, mandarini, pompelmo è tutti agrumi generalmente causanu mal di stomacu in i misgi. Per furtuna, i so sapori ùn sò micca di u gustu di u palatu felinu.

Verdura dannosa per i misgi

Di listessa manera chì ci sò qualchi ligumi chì cottu è manghjati cù moderazione sò adatti per a cunsumazione da i misgi, ci ne sò altri. ligumi assai dannosi per a vostra salute. Similmente à alcune piante chì sò tossiche per elli, ci sò ligumi chì sò assai dannosi per i misgi ancu s'elli sò bolliti è dati solu in poche quantità. Dunque, quì sottu, elencemu i peghju ligumi per a salute di u vostru misgiu.


Elencu di verdure dannose per i misgi

ligumi i più dannosi per a salute di i nostri misgi sò:

  • Cipolla. A cipolla cuntene un pruduttu chjamatu tiosulfatu chì in i misgi pò causà anemia perchè distrugge i globuli rossi di l'animali.
  • Agliu. L'agliu cuntene ancu thiosulfate, ma menu di cipolle. Ùn hè micca cusì periculosu ma mancu hè cunsigliatu.
  • Porri, erba cipollina, ecc. Tutti sti ligumi causanu u listessu prublema chì si verifica cù e cipolle è l'agliu.
  • patate crude è altri tuberi crudi. Questi cibi crudi cuntenenu un elementu chjamatu solanina, assai amaru è tossicu per e persone, i misgi è altri animali. Ma cù a cucina di l'alimentu questu tossicu hè completamente eliminatu è diventa adattatu per i misgi in piccule porzioni.
  • pumati. I pumati sò in leia cù e patate, postu chì sò piante di a famiglia di a notte. Dunque, cuntenenu ancu solanina, a tossina amara. Ùn hè micca cunsigliatu di piantà piante di pomodori in un giardinu induve u vostru misgiu passa, postu chì puderia diventà velenoso cù e foglie di tomate, chì sò ancu tossiche.

ùn sperimentate micca cù u ghjattu

I misgi, per via di e caratteristiche di i so tractu intestinale cortu chì a Mamma Natura li hà dotatu, ùn devenu manghjà chè proteine ​​animali, vale à dì carne è pesciu. Hè vera chì coprenu i so deficit di vitamina ingestendu piante chì, in più di disintossicali, cumplementanu a so dieta. È hè ancu vera chì certe volte, cum'è noi, facenu sbagli è ingestiscenu una pianta tossica. Per questa ragione, furnite li ligumi sani per elli in una piccula percentuale (10% à 15%) ùn hè micca sbagliu. Ma ùn avete micca intenzione di cunvertisce u vostru misgiu in un animale vegetarianu, perchè ùn serà mai.


Ùn li date micca ligumi permessi in quantità eccessive, mancu ogni ghjornu. Solu eventualmente è in modu add-on. Infine, ùn li furnite micca di ligumi novi chì u vostru veterinariu ùn garantisca micca a sicurezza di u vostru misgiu.