Cuntenutu
- fruttu di cobaia
- fruttu di cobaia
- Ciò chì pò manghjà a cobaia: infurmazione in più
- Legumi di porcu di Guinea
- Verdure di porcu di Guinea
- Ciò chì pò manghjà a cobaia: infurmazione in più
- Alimentazione di i porcu di Guinea: cunsiglii generali
Tù I cobi (cavia porcellus) sò roditori erbivori chì si nutriscenu principalmente di fenu, un legume seccu chì furnisce bisogni di fibre è hè ancu di primura per u transitu intestinale. D'altra parte, i pellet devenu esse offerti in modu moderatu, postu chì i cobaie necessitanu un cuntribuzione in più di vitamina C, attraversu u cunsumu di frutti è ligumi, postu chì i pellets ùn furnisce micca questu bisognu.
Hè assai impurtante di sapè chì frutti è ligumi sò raccomandati per e cobie, postu chì anu un rolu fundamentale in a nutrizione di l'animali, è ancu di offre una dieta variata chì migliurà u benessere è l'arricchimentu di l'animali.
In questu articulu PeritoAnimal vi offre una lista cumpleta di frutti è ligumi boni per i cobaie, leghjite è scopre ciò chì sò è ciò chì sò e raccomandazioni prima di offre.
fruttu di cobaia
Parechje persone dumandanu se a cobaia pò manghjà a banana è a verità hè, iè. I frutti sò un ottimu cumplementu per via di i so altu cuntenutu di vitamina. Hè impurtante nutà chì duvete incorpore vitamina C à a dieta di u vostru cavia, dunque duvete offre frutti freschi è puliti trè à quattru volte à settimana in piccule quantità. Arricurdatevi di caccià e sementi o e sementi da certi frutti cum'è e ciliegie.
fruttu di cobaia
Questa hè a lista di frutti chì a cobaia pò manghjà:
- Kiwi
- Ananas
- Cirasa
- fragole
- anguria
- Papaia
- albicocche
- Banana
- Apple
- Mango
- mirtilli
- chjachjarà
- Peach
- loquat
- Pera
- Prugna
- aranci
- Nettarina
- Melone
- Tomate
Ciò chì pò manghjà a cobaia: infurmazione in più
U fruttu di Kiwi hà un effettu lassativu, ideale in casi di cavie chì soffrenu di stinzia, ma duvete ancu sapè chì hè un fruttu pocu acidu, per questa ragione ùn hè micca cunsigliatu d'offre in eccessu. A mela hè ancu una bona scelta per a stinimentu è a diarrea, chì regule assai bè a flora intestinale.
Mandarine è arance sò ancu un pocu acide, ma anu una grande quantità di vitamina C è sò assai benefiziali per a vostra cobaia. U melone è l'anguria cù u so altu cuntenutu d'acqua sò perfetti per idratà currettamente i coba di a vechjaia.
L'ananas aiuta à migliurà u sistema digestivu di e cobie chì soffrenu di gas eccessivu. Infine, cum'è avemu digià citatu, a cobaia pò manghjà a banana siccomu hè una bona opzione per u so altu cuntenutu in putassiu, zuccheru è idrati, deve esse offertu occasionalmente.
Legumi di porcu di Guinea
In natura, i cobaie si nutriscenu principalmente di fenu, erbe fresche è piante à foglia verde, dunque puderia esse una bona idea cultivà alcune erbe per i roditori chì, in più di aiutà à mantene i denti sani, impedisce a crescita eccessiva di i denti. Duvete offre ligumi ogni ghjornu. Ùn vi scurdate di lavà ogni alimentu bè prima di offre è di taglià in picculi pezzi s'ellu hè troppu grande.
Verdure di porcu di Guinea
I vegetali sò un'altra fonte di vitamine è, in generale, pudete offre:
- Endive
- Arugula
- Zucchini
- Cavolfiore
- Cucumber
- Canoni
- Melanzana
- spinach
- pepe rossu
- Pebru verde
- Cavoletti di Bruxelles
- cavulu verde
- Sediu
- Carotte
- Zucca
- Broccoli (foglie è pedi)
- Carciofu
- Chard
- germogli di alfada
- Pod
Ciò chì pò manghjà a cobaia: infurmazione in più
E carote sò ideali per prevene a stinzia è a diarrea, ancu se ùn duvete micca abusalli, hè preferibile offre li trà duie o trè volte à a settimana. Trà i ligumi ricchi in vitamina C ci sò i pimenti, a rucula o i canonichi. Mentre chì l'api è l'alcachofra (in più di l'idratazione) offrenu una funzione diuretica.
Per i cobaye malati, a bietula funziona assai bè per migliurà i prublemi di rene o di l'urinariu, è l'alcachofa hè bona per u fegatu di cobaye.
I cobaie cù prublemi di sovrappesu ponu aumentà u so cunsumu di melanzane, zucche è cetrioli. À u cuntrariu, e cobie chì anu bisognu di ingrassà un pocu ponu gode di verdure cum'è a zucca o l'endive.
Se avete recentemente adottatu un cavia, vedi ancu a nostra lista di nomi. Scuprite puru u nostru articulu nantu à cumu manighjà currettamente a cobaia per evità e ferite chì sò assai cumuni in questi animali.
Alimentazione di i porcu di Guinea: cunsiglii generali
Se avete un porcu di Guinea o pensate à aduttallu, hè impurtante di esse cuscenti alimentazione di cavia, hè per quessa chì avemu decisu di fà un elencu di i punti più impurtanti per voi per assicurassi chì a dieta sia adatta è chì risponde à tutti i bisogni nutrizionali di u to animale:
- Fate sempre dispunibile acqua fresca è pulita;
- Attenti à l'acqua d'inguernu per ch'ella ùn ghjunghje micca à temperate assai basse;
- Sceglite fenu di qualità, frescu è senza polvara;
- Fate sempre dispunibile fenu frescu illimitatu;
- I pellet cummerciali cuntenenu vitamina C tantu necessaria per evità carenze nutrizionali. Duvete gestì li seguendu l'indicazione di l'imballu prupostu da u fabricatore è secondu e caratteristiche di u vostru animale domesticu;
- A quantità di pellet deve esse più abbundante per i cobi ghjovani, incinta, anziani o magri;
- Hè impurtante di piglià in contu chì alimenti sò pruibiti per e cobie, evitendu cusì l'avvelenamentu;
- Supervisà l'ingestione di cibu è acqua, è ancu di a quantità di feci chì u porcu di Guinea produce;
- Se u to porcu ferma di beie o di manghjà, hè di primura di visità un veterinariu di fiducia postu chì pò esse un sintomu di una malattia;
- I cobi manghjanu e so feci, hè un cumpurtamentu nurmale;
- Hè impurtante di cunnosce u alimentazione di cavia per evità u sovrappesu o a malnutrizione;
- Visite un veterinariu ogni 6 à 12 mesi per un cuntrollu generale per assicurà chì u vostru animale sia in bona salute.
Per amparà di più nantu à u Frutti è ligumi permessi per i cavie, fighjate u nostru video di YouTube: