Esercizii per i cani cù displasia di l'anca

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Esercizii per i cani cù displasia di l'anca - Animali
Esercizii per i cani cù displasia di l'anca - Animali

Cuntenutu

U displasia di l'anca hè un prublema di salute ben cunnisciutu chì tocca un gran numeru di cani in u mondu. Hè di solitu ereditaria è degenerativa, dunque hè impurtante sapè ciò chì hè è cumu aiutà i nostri cuccioli u megliu pussibule.

Se u vostru cucciolu hè statu diagnosticatu cù displasia di l'anca è vulete aiutà cun esercizii o tecniche di massaggi, site ghjuntu in u locu ghjustu! In questu articulu di PeritoAnimal spiegaremu u esercizi di cane di displasia di anca.

Inoltre, vi daremu qualchi suggerimenti è suggerimenti utili per aiutà u vostru cane à trattà megliu cù sta malattia.

Cosa hè a displasia di l'anca

A displasia di l'anca hè una furmazione anormale di l'articulazione di l'anca: a cavità articulare o acetabulum è a testa di u femur ùn si cunnettanu micca currettamente. Hè una di e cundizioni più cunnisciute di u cane, affetta u più spessu i cani di certe razze:


  • labrador retriever
  • setter irlandese
  • Pastore Tedescu
  • Doberman
  • Dalmaticu
  • Boxer

Ancu se avemu menzionatu alcune razze chì sò più propensi à sta situazione, questu ùn significa micca chì un Fox Terrier, per esempiu, ùn possa micca soffre di displasia di l'anca.

chì sò e cause

Ci sò parechji fattori chì ponu favurisce u iniziu di displasia di l'anca: una dieta cun eccessu di energia o di proteine, cuccioli di taglia media o grande chì crescenu assai prestu, l'eserciziu hè troppu faticu, o corre intensamente o salta u cucciolu quandu hè troppu ghjovanu. Tutti sò fattori negativi chì ponu cuntribuisce à u sviluppu di a displasia di l'anca.


Questa malformazione genetica deve esse sempre diagnosticata da un veterinariu per mezu di radiografie, ma u segni chì avvertenu u pruprietariu sò: un cane chì hà difficultà à stà postu dopu avè stesu longu o un cane chì si cansa assai di marchjà. Di fronte à sti sintomi, duvete cunsultà un prufessiunale per cunfirmà chì hè a displasia di l'anca.

Cosa possu fà per fà u mo cane cù displasia di l'anca?

Ci hè parechje tecniche chì pudete applicà per aiutà u vostru cane cù displasia di l'anca, sempre cù u scopu di rinfurzà è rilassà i musculi (in particulare a massa musculare gluteali, essenziale per a stabilità è a mobilità di l'anca) è eliminà o allevà u dolore.


Vi spiegheremu quì sottu chì esercizii pudete fà per aiutà u vostru cane cù displasia di l'anca. Continuate à leghje!

Massaggi

Un cane cù displasia di l'anca cerca di ùn sustene micca a zampa affettata è, per via di quessa, pò soffre di atrofia musculare in quella zampa. massà u cane favurisce a ricuperazione musculu è curregge una postura povera di a spina.

Duvemu fà un massaghju rilassante longu a spina di u nostru cane, duvemu fà u massaggio in direzzione di u pelu, esercitendu una pressione dolce, pudete ancu fà movimenti circulari da i dui lati di a spina. I musculi di i quarti posteriori devenu esse massaggiati cù attriti.

Se u vostru cucciolu hà una pelliccia corta, pudete ancu massà cù una palla di spine. Massaggio contr'à a crescita di i capelli chì stimula u flussu di sangue è prevene atrofie estreme.

Inoltre, hè impurtante micca di tuccà a spina dorsale è esse sempre da ogni latu di ella è mai sopra.

movimenti passivi

Se u vostru cane hè statu operatu per a displasia di l'anca, allora pudete spostà cù cura l'articulazione affetta o operata una settimana dopu a procedura, sempre secondu e istruzioni di u vostru veterinariu. Per questu, duvete mette u vostru cane nantu à un lettu soffice o ammucciate l'anca affettata.

I muvimenti passivi sò ideale per curregge disfunzioni articulazioni cum'è a displasia di l'anca, invece, questi esercizii ùn devenu micca esse fatti da un cane sanu.

U pruprietariu di u cane deve eseguisce tutti i muvimenti nantu à u cane è u cane deve stà à fiancu, rilassatu è tranquillu. Prima di inizià i muvimenti passivi, preparemu u cane cù un massaggio o applicendu calore à a zona di l'anca.

Se l'articulazione affettata hè l'anca destra, piazzemu u cane da u so latu, stesu cù u so latu sinu chì tocca u tarrenu è cù a so zampa di daretu manca perpendiculare à u troncu.

  • Flexione / Estensione: Cù a nostra manu destra avemu da tene a vostra gamba posteriore sinistra à livellu cù u vostru ghjinochju, cusì a vostra zampa appoghja annantu à u nostru bracciu dirittu. Dopu a nostra manu diritta esegue i muvimenti, mentre a manu manca, posta nantu à l'articulazione di l'anca, pò sente segni di dolore è crepiti. Spustemu l'articulazione di l'anca lentamente da l'estensione à a flessione ritmicamente circa 10-15 volte.
  • Rapimentu / Adduzione: U rapimentu hè l'azzione di alluntanà a zampa da u fustu, mentre chì l'adduzione cunsiste à avvicinalla. Stà daretu à u cane, coglie u so ghjinochju piegatu è fà i muvimenti cù delicatezza circa 10-15 volte.

Hè impurtante di assicurassi chì a zampa sottu sia piatta in terra è chì ùn tiressi micca. Per i dui tippi di muvimenti, duvemu assicurà chì solu l'articulazione di l'anca si move passivamente, ma solu quella.

Cum'è cù u massaggio, duvemu sviluppà a sensibilità di u cucciolu, inizialmente facendu movimenti chjuchi è sempre lenti per permettelu di rilassassi è u trattamentu per ùn diventà micca sgradevule. Hè impurtante di limità sempre u più pussibule u dulore di u cane!

Esercizii stabilizanti o attivi

L'esercizii stabilizatori sò boni sia per un cane cù displasia di l'anca chì ùn pò micca suppurtà lunghe passeggiate cum'è trattamentu cunservatore per evità un'operazione, sia per un cane chì hè statu operatu per a displasia di l'anca cum'è riabilitazione musculare.

Queste esercitazioni ponu esse fatte 3 settimane dopu l'operazione, secondu a dimensione di u cane, dopu avè parlatu cù u veterinariu. Quandu hè adupratu in cunjunzione cù u massaggio è i muvimenti passivi, l'usu di supportu è trampolinu deve esse lasciatu finu à a fine, ma e stesse tecniche descritte quì sottu ponu esse applicate.

  • Supporta: Pusemu u cane cù e so zampe di fronte alzate nantu à un supportu, per un cane chjucu u supportu pò esse un libru grossu. Sta pusizione face tensione in i musculi di a spina dorsale è di l'estremità posteriori.

    L'esercizii di sustegnu sò assai stanchi per u cane cù displasia di l'anca o chì hè statu operatu. 5 ripetizioni di ognuna di e trè fasi chì videremu quì sottu sò perfettamente sufficienti à l'iniziu.
  1. Stà daretu à u cane è tenelu per equilibriu, pigliate a scapula di u cane è fate un liggeru tiru versu a coda (versu voi). Stu muvimentu rinforza guasi tutti i musculi di u cane: estremità, addome è schiena. Mantene sta pusizione per uni pochi secondi è rilassatevi, ripetite 5 volte.
  2. Dopu, pigliate l'articulu di u ghjinochju è tiratelu finu à a coda, pudete sente in e vostre mani u rilassamentu di i musculi di l'anca è di i membri posteriori. Mantene questu per pochi secondi è rilassatevi, ripetite 5 volte.
  3. Mantene a articulazione di u ghjinochju alta è sta volta appughjalla in avanti, versu a testa di u cane. Mantene questu per pochi secondi è rilassatevi, ripetite 5 volte. Cù u tempu, u nostru cucciolu sustenerà megliu l'esercizii è i so musculi si rafforzaranu progressivamente.
  • Trampolinu: U trampolinu hè un ogettu scunnisciutu per u cane, hè impurtante di abituallu progressivamente à stu novu ogettu. Arricurdatevi chì eseguisce questi esercizii cù un cane tensu o stressatu ùn funzionerà micca.

    Hè di primura chì u trampolinu possi suppurtà un pesu minimu di 100 kg, postu chì duverà andà sopra, chì hà un diametru minimu di un metru è ch'ellu hà u marcu TUV. Un bonu modu per intruduce u trampolinu hè di cullà nantu à ellu prima è, cù u cane in modu sicuru trà e nostre gambe, aspittà uni pochi secondi o minuti per calmassi è ricumpensallu cù una delizia quandu u lasciate manighjà.
  1. Caricate prima a zampa di daretu manca è dopu a diritta, pianu. Pudete realizà questi movimenti attivi 10 volte.
  2. Hè impurtante di realizà questi movimenti alternati lentamente è cun cura. Cusì pudemu sente cumu u cane ghjoca cù i so musculi per mantene l'equilibriu. St'eserciziu ùn hè micca impressiunale visualmente ma in fattu eserciteghja una azzione intensa annantu à i musculi è, à u so tornu, sviluppa i musculi gluteali di u cane, stancandu lu, dunque ùn deve micca fà troppu ripetizioni.
  3. U pruprietariu deve sempre cullà prima è lascià l'ultimu trampolinu, lascendu u ghjacaru falà prima, ma senza saltà per evità ferite.
  • Slalom: Quandu u tempu hè passatu dopu una operazione di displasia è, secondu u veterinariu, fà un slalom pò esse un eserciziu assai bonu. U spaziu trà i coni deve esse trà 50 centimetri à 1 metru secondu a dimensione di u cane, chì deve viaghjà u slalom pianu.

Idroterapia

Se u vostru cane li piace, u bagnu hè un ottimu modu per rinfurzà i musculi senza stinzà e vostre articulazione. Ci hè un apparechju di idroterapia chì permette di marchjà sott'acqua, u cane cammina in acqua chì li permette di priservà e so articulazioni, sta tecnica duveria esse realizata da un fisioterapeuta.

Fisioterapia

Per tecniche più avanzate, pudete cunsultà un fisioterapeuta chì, in più di quì sopra, pò applicà altre tecniche cum'è termoterapia, crioterapia è applicazione di calore, elettroterapia, ultrasuoni, laser è agopuntura.

Arricurdatevi chì in tuttu stu prucessu u vostru cucciolu averà bisognu di più attenzione di solitu, per questa ragione ùn esitate micca à cunsultà u nostru articulu cun tuttu ciò chì riguarda a displasia di l'anca per offre a cura adatta à u vostru megliu amicu.

U vostru cane soffre ancu di displasia di l'anca? Vulete raccomandà un altru eserciziu à un altru lettore? Cusì ùn esitate micca à lascià e vostre idee o cunsiglii in i cumenti, altri utilizatori vi ringraziaranu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.