Insegnà à un cane adultu à marchjà cù una guida

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Spartite a vostra casa cù un cane adultu chì ùn sà micca marchjà cù un guida? Questa hè una situazione particolarmente cumuna in i casi di adozione di cani adulti, postu chì assai di elli ùn anu micca avutu a cura necessaria è ùn sò ancu surtiti per una spassighjata cù un guida prima. A volte, altri prublemi sò aghjunti à sta situazione, cum'è in u casu di i cani maltrattati, chì a furmazione pò esse più cumplessa per via di e so reazioni di paura è insicurezza.

In ogni casu, e passeggiate ogni ghjornu sò necessarie per u bilanciu è a salute di u vostru animale domesticu. Dunque, in questu articulu di PeritoAnimal spiegheremu cumu insegnà à un cane adultu à marchjà cù una guida.


Abituati à l'accessori

Per insegnà à un cane adultu à marchjà cù una guida, averete principalmente bisognu amore è pacienza, Pruvendu à fà questu apprendimentu per u vostru cucciolu un apprendimentu piacevule è piacevule. Per chì l'incorporazione di e nuove cunniscenze sia piacevule deve esse ancu prugressiva. In questu sensu, a prima cosa chì duvete fà hè chì u vostru animale domesticu si abitui à l'accessori chì l'accumpagneranu durante u giru: u collu è a guida.

Prima duvite cumincià cù u collu, ùn mettelu micca prima chì u vostru cane abbia snufatu abbastanza, allora pudete mette lu è lasciallu cun ellu per qualchi ghjornu finu à capì chì ùn hè più un elementu straneru per u vostru cane . Avà hè u turnu di u piombu è, cum'è cù u collu, duvete prima lascià sente l'odore è cunnosce a so struttura. Vi raccomandemu di aduprà una guida chì ùn si estende micca per facilità di cuntrollu, almenu durante i primi viaghji à l'esternu.


Ùn mettite micca u piombu annantu à i primi ghjorni, basta à tenelu cù e mani è avvicinate u piombu à u cucciolu per qualchì mumentu tutta a ghjurnata.

Simulazione di tour interni

Hè di primura chì simuliate parechje passeggiate in casa prima di piglià u vostru cane fora. Per questu, deve uttene u vostru cane per esse calmu prima di mette a scheda annantu. Una volta, marchjà fermu accantu ad ellu, s'ellu vole caccià lu, ferma fin'à ch'ellu si fermi ancu ellu. Ogni volta chì u ubbidite è vi comportate cum'è vulete, hè ora di aduprà un rinforzu pusitivu per solidificà l'apprendimentu. Per u rinforzu pusitivu pudete aduprà diversi metudi, puderia esse addestramentu di cliccatori o trattamenti di cani.


Quandu simule tour in a vostra casa, vi ricumandemu chì un puntu di sosta sia a porta di uscita. Quandu ghjunghjite, duvete sempre dumandà à u vostru cane di piantà è di ricumpensallu dopu, questu serà u modu più efficace per sorte in strada, u vostru animale ùn deve parte prima di voi, perchè sì cusì hà da pruvà à marcà tuttu u percorsu, qualcosa chì ùn face micca parte di i compiti di u cane.

A prima surtita

A prima volta chì passeghjate u vostru cane adultu fora di a casa, hè di primura ch'ellu sia calmu prima di parte. Tuttavia, durante u tour pudete esse inquietu è nervosu, hè una risposta nurmale.

In quantu à u modu di guidà è di ricumpensallu, deve agisce cum'è in e situazioni precedenti in cui simulemu a camminata in casa. Se u cane vole caccià u guinzaglio, deve fermà finu à chì ferma ancu. Tandu serà u tempu di dà li una ricumpensa.

U listessu deve accade quandu u cucciolu urina o defeca fora di a casa, a ricumpensa deve esse immediata per capisce chì l'esternu hè u locu duv'ellu duverebbe fà i so bisogni. Per più dettagli, pudete cunsultà u nostru articulu chì spiega cumu educà un cucciolu à fà i so duveri fora di casa.

Cum'è un pruprietariu rispunsevule, duvete purtà sacchetti di plastica per caccià l'excrementi da a terra.

Cosa da fà se u cane ùn vole micca spustassi?

Questa hè una reazione normale in cani adulti chì sò stati adottati è hè di solitu una situazione spaventosa, probabilmente causata da e situazioni stressanti è traumatiche ch'elli anu passatu prima.

Se cuminciate à insegnà à u vostru cane adultu à marchjà cù una guida è ùn vole micca marchjà, ùn deve mai furzà u vostru cane esce à fà una spassighjata s'ellu si ritrova in questu statu, chì seria una sperienza assai dispiaciuta per ellu. Ciò chì duvete fà in queste situazioni hè di eccità u vostru cane prima. Incuragelu cù a vostra voce (mentre u tenite cù u piombu) per saltà nantu à voi è camminà intornu à voi, dopu mustralle una palla è ghjucà cun ellu finu ch'ellu sia assai eccitatu.

Infine, permettitelu di mursicà a palla è d'avella in bocca per canalizà tutta sta energia di eccitazione. À a fine, vidarete cumu u cane serà più predispostu à a caminata è calmu, questu serà u mumentu ideale per lascià a casa.

Caminate ogni ghjornu u vostru cane adultu

Cumu l'avemu menzionatu inizialmente, insegnà à u vostru cane adultu à marchjà cù una guida richiede molta pazienza è, ancu se pò esse difficiule à l'iniziu, a rutina farà di u giru una pratica assai piacevule. per u vostru animali è per voi.

Malgradu e difficultà, assicuratevi di spassighjà u vostru cane ogni ghjornu, postu chì u camminu serà a vostra fonte principale di eserciziu fisicu, vi disciplinerà è vi permetterà di gestisce currettamente u stress. Se vulete sapè quantu spessu u vostru cane adultu deve camminà è se hè megliu à marchjà dopu o prima di manghjà, ùn mancate micca i nostri articuli.