Cuntenutu
- displasia di l'anca
- torsione gastrica
- entropione
- ectropion
- Prublemi cardiaci
- Sindrome di Wobbler è altre cure
U cane San Bernardu hè un simbulu naziunale in Svizzera, u paese da induve vene. Sta razza hè carattarizata da e so dimensioni tamante.
Sta razza hè nurmalmente sana è a so speranza di vita hè di circa 13 anni. Tuttavia, cum'è cù a maiò parte di e razze canine, soffre di alcune malattie prototipiche di a razza. Alcuni per via di a so dimensione, è altri d'origine genetica.
Cuntinuà à leghje st'articulu da Animal Expert, per amparà di più nantu à u malatie più cumune di San Bernardu.
displasia di l'anca
Cum'è cù a maiò parte di i cani di grande taglia, u San Bernardu hè propensu à a displasia di l'anca.
Sta malatia, assai in parte urigine ereditaria, hè carattarizatu da a mancanza di currispundenza trà u capu di u femur è a presa di l'anca. Stu listessu disadattamentu provoca dolore, zoppi à marchjà, artrite, è in casi assai gravi pò ancu incapacità u cane.
Per prevene a displasia di l'anca, hè cunveniente per u São Bernardo esercitassi regolarmente è mantene u so pesu ideale.
torsione gastrica
A torsione gastrica si faci quandu s'acumula troppu. gasu in stomacu di San Bernardu. Sta malatia hè genetica, facendu chì u stomacu si dilate per via di un eccessu di gas. Sta malatia hè cumuna in altre razze di cani di grandi dimensioni è di pettu prufondu. Pò esse assai seriu.
Per evità lu duvemu fà u seguitu:
- inumidisce l'alimentu di u cane
- Ùn li date micca acqua durante u pastu
- Ùn esercite micca immediatamente dopu avè manghjatu
- Ùn l'alimentate micca. Hè preferibile dà piccule quantità parechje volte
- Aduprate un sgabellu per alzà l'alimentatore di São Bernardo è a fontana di bevanda, affinch'ella ùn si stizzi quandu manghjate è beie
entropione
O entropione hè una malatia oculare, specificamente a palpebra. A palpebra si volta versu l'internu di l'ochju, sfregendu a córnea è causendu irritazione di l'ochji è ancu lacerazioni minori di questu.
Hè cunsigliatu di mantene una bona igiene per l'ochji di u San Bernardo, lavendu i so ochji regolarmente cù una soluzione salina o una infuzione di camomilla à temperatura ambiente.
ectropion
O ectropion hè quantu a palpebra si separa eccessivamente da l'ochji, causendu disfunzione visuale cù u tempu. Una volta chì rinforza l'idea chì duvete mantene una bona igiene oculare per u vostru cane.
Prublemi cardiaci
San Bernardu hè propensu à prublemi di core. I sintomi principali sò:
- Tussa
- Mancanza di rispiru
- svenimentu
- Debbulezza improvvisa in e gambe
- Somnolenza
Queste malatie cardiache ponu esse palliate cù medicazione se sò rilevate rapidamente. Mantene u vostru cane à u so pesu propiu è esercitassi regularmente hè un bonu modu per prevene e malatie cardiache.
Sindrome di Wobbler è altre cure
O Sindrome di Wobbler hè una malatia di a zona cervica. Sta malattia pò purtà à indebulimentu neurologicu è disabilità. U veterinariu deve valutà è cuntrullà questu aspettu di u San Bernardu.
A desparasitazione interna è esterna di São Bernardo hè di primura almenu una volta à l'annu.
U San Bernardu richiede una spazzolatura ogni ghjornu di a so pelliccia cù una spazzola ferma di cervu. Ùn li duvite micca bagnà assai spessu, chì u so tippu di pelu ùn ne richiede. Quandu vi fate u bagnu, duvete fà cù shampoo specifici per i cani, cù una formulazione assai dolce. Questa cumpusizione di shampoo hà u scopu di ùn eliminà u stratu protettivu di a derma di São Bernardo.
Altre cura chì sta razza hà bisognu:
- Ùn mi piacenu micca l'ambienti caldi
- Ùn mi piace micca viaghjà in vittura
- cura frequenti di l'ochji
Quandu u São Bernardo hè sempre un cucciolu, ùn hè micca cunsigliatu di sottumettelu à esercizii rigorosi finu à chì u so scheletru ossu sia ben furmatu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.