Cuntenutu
U regnu animale hè abbastanza diversu, à tal puntu chì, per classificà tutti l'animali, sì vertebrati o invertebrati, duvemu sparteli in spezie, sottuspezie, famiglie, classi è generi. Sapendu un pocu di più nantu à l'animali offre una visione più larga di a nostra interazione cù a natura.
Tuttavia, studià e varie spezie d'animali richiede assai ricerche, chì e caratteristiche di ognunu sò specifiche è ponu à volte cunfondeci. Dumande nantu à chì hè a sarpe a più velenosa di u mondu o chì tippi di serpi esistenu sò assai cumuni per quelli chì anu interessatu à sapè di più nantu à u regnu animale.
Tuttavia, in questu articulu circheremu di chiarisce una di e dumande più ricorrenti quandu si tratta di rettili. Se vulete sapè chì differenza hè trà serpu è serpu, Vi dicu dighjà chì i dui termini anu praticamente u listessu significatu. PeritoAnimal hà separatu quì qualchì curiosità annantu à questi termini, continuate à leghje!
diffarenza trà sarpu è sarpu
Per cunnosce u diffarenza trà sarpu è sarpu, duvemu esse attenti à u significatu di questi termini chì sò cunsiderati sinonimi in Brasile. Alcune persone cercanu di fà sta distinzione dicendu chì i serpi anu velenu è chì i serpi ùn anu micca. Tuttavia, stu fattu ùn hè micca currettu. In fatti, hè pussibule aduprà serpente o serpente per designà un tipu di spezie, ch'ella sia velenosa o micca.
Serpente hè u termine genericu adupratu per designà un tippu di rettile chì ùn hà gambe, hà un corpu coperto di squame, hà a capacità incredibile di dilatà u stomacu, pò apre a bocca finu à 180º è, in più, in certi casi, produce velenu.
Serpente hè principalmente adupratu per designà i rettili chjamati ancu "cobra». Di solitu sò abbastanza velenosi è si ponu truvà in Africa è in Asia. U so velenu hè cusì devastante chì pò tumbà un essere umanu in pochi minuti. Dunque, i serpenti è i serpenti sò temuti da tutti è parechji ne sò ancu spaventati.
Dunque, u termine serpu hè u più generale, chì determina u rettile chì hà caratteristiche prisenti in i serpi è vipere, per esempiu. Hè, a sarpe è a vipera sò tippi di serpi. Ciò chì diferenzierà ognuna di elle hè u tipu di famiglia chì appartene!
chì sò i serpi
À serpi sò animali chì facenu parte di u gruppu di rettili, ancu s’elli ùn anu micca estremità, postu chì e scale prisente in a regione ventrale di a so pelle sò aduprate per a so locomozione.
Sò un sottugenaru di u regnu animale, mentre chì i serpi sò una di e sfarente famiglie chì custituiscenu u grande gruppu di serpi chì esistenu. u gruppu di i serpi aghjunghjenu altre famiglie sfarente, cum'è a famiglia di l'epidemie, elapidae, (serpi, serpi di coralli, mambas è serpi di mare) o a famiglia di i viperidi, Viperidae (vipere è crotale).
Ci hè una grande diversità di serpi chì sò urdinati per mezu di a seguente classificazione usata scientificamente:
- Famiglia
- Sottofamiglia
- Genere
- sottogeneru
- Specie
- Sottospecie
Finu à quì, pudemu cunclude chì i serpenti sò un subordine da u regnu animali, in quale diferenziamu diverse famiglie.
chì sò i serpi
Parlà di serpi parla di a famiglia Colúbrides (culubridae), in fattu, a maiò parte di i serpi esistenti facenu parte di sta famiglia, chì include circa 1800 spezie. A famiglia Colubrid hè furmata da numerose spezie innocu di medium size, cum'è u sarpe liscia europea O u serpente scala. Tuttavia, certi serpenti sò velenosi (ancu se ùn anu micca un velenu murtale) è anu denti situati à u fondu di a cavità orale.
Duvemu mette in risaltu un serpu chjamatu Boomslang (disholidus typus), chì u morsu pò esse mortale per l'omu, essendu una di e poche spezie chì anu un tale periculu. Pudete vede stu serpente in l'imagine sottu. Pudemu apprezzà e caratteristiche cumuni in a famiglia di Culubridi, cume a taglia, chì di solitu varieghja trà i 20 è i 30 centimetri, è a testa, chì hè cuparta di grande scala.
Digià unu di i serpi più periculosi in u mondu hè u sarpu sputone. Hà avutu stu nome per via di a so immensa capacità à sputà u so velenu. A forza di a so liberazione face chì u velenu ghjunghje sin'à 2 metri di distanza. Cusì, stu serpu pò cecu u so predatore, rendendu impussibile per ellu di attaccà.
chì sò vipere
e vipere sò serpi di a famiglia di i Viperidae (viperidi). Sò cunnisciuti per a so capacità di inoculà u velenu cù a so dentizione. A so testa hè di forma triangulare, hà l'ochji più chjuchi cù e pupille à fessura verticale, scale ruvide in tuttu u corpu è anu un impressiunante agilità à colpi.
Cù abitudini nutturne, attaccanu solu quandu si sentenu in periculu. Tuttavia, e vipere sò cunsiderate abbastanza velenosa è si pò truvà in e fureste di u Brasile. Esempii di vipere cunnisciute sò: serpente à sonagli, jararaca, vipera gabon, albatros jajaraca e vipera mortale.
Scuprite ancu l'animali più velenosi in u mondu in questu articulu PeritoAnimal.
Se vulete leghje più articuli simili à diffarenza trà sarpu è sarpu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.