Cuntenutu
- I cani parenu i vostri umani?
- a scienza spiega
- sò a nostra riflessione
- Vi pare u vostru cane?
- u cane à faccia umana
- Yogi, u Shih-poo à l'occhi marroni
- Altri cani cù una faccia umana
- Pete Murray u Segnu Afganu
- Omi chì parenu cani
Forse avete intesu quella storia nantu à i cani chì parenu i so guardiani, o avete ancu fattu sta realizazione di voi. Beh, sapete chì questu ùn hè micca casu, a scienza spiega quelli cani chì parenu i so tutori. Ci sò quelli chì dicenu ancu ch'elli sò cani cù una faccia umana. Sta scienza, chì hè, più specificamente, un studiu di psiculugia publicatu in u 2004 da Michael M. Roy è Christenfeld Nicholas, in a rivista Psychological Science, intitulatu 'I cani s'assumiglianu à i so patroni?'[1], in purtughesu: 'sò i cani simili à i so patroni?'.
E l'imaghjini di i cani chì parenu persone nantu à Internet? Avete scontru qualcunu di elli? Avemu raccoltu tuttu què è ancu di più in questu articulu PeritoAnimal: spieguemu sì hè vera chì i cani parenu tutori, avemu separatu imaghjini di cani cù visi umani è a storia daretu à elli!
I cani parenu i vostri umani?
A metodulugia per ghjunghje à ste risposte consistia in andà in un parcu in San Diego, induve si trova l'Università di California, culla di a ricerca, per fotografià separatamente a ghjente è i so cani. Dopu, i circadori anu mustratu ste foto separate à casu à un gruppu di persone è li anu dumandatu di ligà i cani à a ghjente chì li assumigliava u più. È u risultatu ùn hè ragiunatamente currettu?
a scienza spiega
Senza cunnosce i cani è i so guardiani, a ghjente hà avutu a maiò parte di e foto bè. L'esperimentu hè statu ripetutu altre volte è a percentuale di colpi hè rimasta alta. U studiu chiarisce chì sta similitudine hè di solitu poca, ma visibile è in questu casu, i cani fotografiati durante a ricerca eranu tutti di razza pura.
Alcune di sti picculi similitudini citati includenu u fattu chì e donne à i capelli lunghi preferiscenu i cani à orecchie lunghe, floppy-eared, per esempiu - o l'ochji: a so forma è a so disposizione sòranu simili trà i cani è i so guardiani. I psiculoghi anu rivelatu in u so studiu chì quandu l'ochji in e foto eranu cuparti, u compitu di assignà un cane à una persona hè diventatu assai più difficiule.
sò a nostra riflessione
Una di e pussibuli spiegazioni per tali fenomeni, publicata in un rapportu di a BBC,[2] in fatti, chiarisce chì ùn sò micca i cani chì parenu i so guardiani, ma i guardiani chì scelenu di aduttà quelli cani chì portanu un sensu di familiarità, sopratuttu quandu parenu calchissia chì amemu dighjà.
In fattu, sta prima ricerca è e so ipotesi anu purtatu à un altru studiu chì spiega in u so propiu titulu: 'Non solu i cani parenu i so patroni, ma e so vitture ancu' (Micca solu i cani s'assumiglianu à i so pruprietari, e vitture ne facenu, troppu).[3]In questu casu, a ricerca dice chì e persone tendenu à sceglie e vitture chì anu una certa somiglianza fisica cù a so struttura di u corpu.
In u casu di parsunalità, a spiegazione hè un pocu sfarente. Ancu se alcune razze anu alcuni tratti di personalità più o menu impressiunanti, a menu chì u tutore l'abbia ricercatu in prima, una tale cunnessione quandu adopra ùn esiste micca. Tuttavia, un caratteru di cane pò esse influenzatu da u so pruprietariu. Vogliu dì, e persone stressate ponu vede stu cumpurtamentu riflessu in u so cumpurtamentu peloso, trà altri tratti.
Micca solu què, ma aduttà un cane chì hè, in un certu modu, a nostra riflessione pò ancu fà di noi di pruvà à "mudellà" i nostri animali in una versione migliore di noi stessi. Ciò chì ci porta à a discussione di l'umanizazione di l'animali, vale a pena di cummentà in un altru post: chì hè u so limitu?
Vi pare u vostru cane?
I ritratti chì anu illustratu questu post finu à avà sò u travagliu di u fotografu britannicu Gerrard Gethings, cunnisciutu per a so specialità in a fotografia d'animali è u prugettu Vi pare u vostru cane? (Vi pare u vostru cane?) [4]. Hè una seria di foto produtte chì ritrattanu a similitudine di i cani cù i so tutori. Scuprite alcuni di elli:
Similitude, cuincidenza o pruduzzione?
In 2018 a serie cù 50 foto di u tippu hè diventata virale in un furmatu di ghjocu di memoria.
u cane à faccia umana
Va bè, sapemu chì pudete esse ghjuntu à questu postu à circà alcune foto di cani chì parenu persone assai al di là di u so propiu tutore, ma cù caratteristiche fisiche insolite induve a prima cosa chì ci vene in mente hè un essere umanu. Flip and move un meme o una foto di un cucciolo cun caratteristiche fisiche umanizate si trova in Internet.
Yogi, u Shih-poo à l'occhi marroni
In 2017, u Yogi, questu cumpagnu Shi-poo in a foto (à sinistra) hà scuzzulatu e strutture di l'internet da a so apparizione è hè diventatu cunnisciutu cum'è u cane cù una faccia umana. Tuttu ciò chì ci vulia era una foto di ellu publicata nantu à e rete suciale di u so tutore, Chantal Desjardins, per cummentarii riferiti à u so aspettu umanu, in particulare u so sguardu, per emergere è a foto per diventà virale. In a foto sottu, Yogi hè accantu à a so surella maiò è sta sumiglia umana diventa ancu più disparata.
Ùn mancavanu micca i meme chì paragunavanu l'animali à e persone:
Altri cani cù una faccia umana
E foto è i meme dimostranu chì hè solu una questione di tempu per internet per umanizà e caratteristiche di un cucciolo:
Pete Murray u Segnu Afganu
In 2019, in Inghilterra, stu cane di a razza Galgo afgana, pienu di carisma è di simpatia, brillava nant'à internet per u so visu simpaticu:
Omi chì parenu cani
Dopu tuttu, sò cani chì parenu umani o umani chì parenu cani? Ramintemu qualchì meme classicu:
Cane cù una faccia umana? Persone à faccia di cane?
A riflessione ferma. ☺🐶
Se vulete leghje più articuli simili à 15 cani cù una faccia umana, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.