Cumu scantene i scorpioni?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu scantene i scorpioni? - Animali
Cumu scantene i scorpioni? - Animali

Cuntenutu

Certi animali campanu luntanu da e pupulazioni umane; altri, à u cuntrariu, abitanu i stessi spazii cum'è noi. In parechji di questi casi, simu noi umani chì ci simu stallati duv'elli stavanu nanzu st'esseri viventi. Cusì simu finiti trasfurmendu ste spezie di i so ambienti naturali, ancu se in parechji casi fermanu sempre cun noi in e grande cità, per esempiu.

Quandu sò innocu è senza alcun risicu per e persone, e cumplicazioni maiò ùn sò micca generate, ma quandu sò velenose, a situazione cambia, postu chì accidenti fatali ponu accade. Stu periculu imminente genera una paura cullettiva chì ci pò cunduce à una caccia indiscriminata di ste spezie, chì si traduce in danni per stu gruppu particulare di animali. In questu sensu, i scorpioni sò un esempiu emblematicu. Hè per quessa chì in questu articulu PeritoAnimal, "cumu scantà u scorpione?", vi spiegemu i modi più boni per spaventà questi animali. Felice lettura.


Sò tutti i scorpioni periculosi per e persone?

In tuttu u mondu, più di 3.000 morti sò segnalati annuale da punture di scorpione. In Brasile, secondu u Ministeriu di a Salute, solu in 2019, più di 154.000 accidenti cù punture di scorpione sò stati registrati in Brasile.

Ma hè impurtante sapè chì mentre questi accidenti ponu esse fatali per e persone, ci hè solu un picculu gruppu di scorpioni chì sò in realtà velenosi per l'omu.

Di e quasi duemila spezie di st'animali identificati finu à avà in u pianeta, solu circa 30 sò letali per noi. È guasi tutte ste spezie tossiche sò cuncentrate in una famiglia, chjamata Buthidae. Dunque, pudemu dì chì micca tutti i scorpioni sò periculosi per l'omu, a grande magiurità anu un velenu chì tocca solu l'insetti, i picculi roditori o i lucertuli, chì i scorpioni si nutriscenu spessu.


Cumu entri i scorpioni in e case?

I Scorpioni sò animali chì fermanu riparati a maiò parte di u tempu è esce da u piattu quandu anu bisognu di nutrisce, ripruducesi o sentesi minacciati. Quandu exhibenu stu tipu di cumpurtamentu, preferiscenu stà ammucciatu sottu à e rocce, i tronchi, in i tani o ancu alcuni sò capaci di intarrà si.

Cusì alcuni di i modi chì ponu entrà in case hè attraversu u aperture trà porte, finestre o crepe o, sempre, in boschi, in terra vegetale o nantu à qualsiasi materiale chì pudete mette in a casa.

Hè ancu estremamente impurtante di sapè cumu i scorpioni entranu in e nostre case è, naturalmente, di sapè spaventà i scorpioni, per u bè di i nostri animali domestici.


cumu scantà u scorpione

Hè assai impurtante di tene à mente chì senza ragione duvete pruvà à piglià un scorpione cù e vostre mani, perchè ancu se micca tutti sò velenosi per l'omu, questu pò esse verificatu solu da un prufessiunale chì sà identificali currettamente.

Sè site in una zona induve i scorpioni campanu, hè impurtante uttene qualchì infurmazione nantu à sti animali, dunque una prima azzione pò esse di scopre i tippi di scorpioni chì abitanu a zona, affinchì sapiate di più nantu à e so abitudini, cume sti aspetti sò generalmente riportati da circadori chì i studianu. Allora pudete implementà alcuni strategie per spaventà i scorpioni, chì include:

  • Pulizia: Mantene u vostru ambiente di casa liberu da l'accumulazione d'oggetti o detriti chì ponu servire da piattini per i scorpioni.
  • legnu: sì avete un caminu in casa o un cortile induve, per qualchì ragione, accumulate pezzi di legnu, urganizate stu spaziu per ch'ellu ùn sia micca adupratu cum'è rifugiu per sti animali.
  • Porte è finestre: Assicuratevi chì e porte è e finestre di a casa ùn anu micca buchi o aperture per chì i scorpioni possinu entrà.
  • schermi protettivi: Pudete mette schermi di prutezzione sia à porte sia à e finestre in modu chì ancu s'elle sò aperte, ci hè sempre una barriera per impedisce l'accessu à sti aracnidi.
  • crepe è fori: Verificate puru per crepe o fori chì ponu esse aduprati cum'è riparu.
  • Insetti: I Scorpioni si nutriscenu principalmente di insetti è di picculi invertebrati, dunque, mantenendu a vostra casa libera da sti animali, limitate a so fonte d'alimentazione. In st'altru articulu spiecemu cumu scaccià e mosche, unu di l'insetti i più cumuni in e case.
  • Lavanda: Usà a lavanda per alluntanà i scorpioni pò esse assai efficace, chì sta pianta hè un repellente naturale di l'scorpioni. Dunque, pudete piantà lavanda intornu à u perimetru di u situ è ​​ancu in lochi interni specifici. Pò ancu esse utile per diluisce circa 15 gocce d'oliu essenziale di lavanda cun un bichjeru d'acqua è, aduprendu una bottiglia spray, spruzzallu intornu à e porte è e finestre di a vostra casa.
  • Cedaru: U cedru hè ancu un putente repellente naturale di u scorpione. Sè pussibule, sprinkle pezzi di u troncu di questu arburu intornu à e porte è adupratelu cum'è sustrato per e piante chì avete. Pudete ancu aduprà oliu di cedru diluendu 15 gocce in un bichjeru d'acqua è spruzzendu nant'à porte è finestre.

Mantene e schede nantu à truvà scorpioni in casa hè impurtante, soprattuttu in e zone induve ci sò spezie chì ponu avvelenà e persone. Tuttavia, duvemu tene à mente chì tutti l'animali anu u dirittu à a vita, dunque l'applicazione di veleni per i scorpioni ùn hè micca a megliu opzione, secondu u nostru parè in u Spertu Animale, dà preferenza à modi per spaventalli chì ùn sò micca dannosi per a vostra vita.

Hè ancu necessariu ricurdà chì l'eccessu di prudutti chimichi hè attualmente un seriu prublema ambientale, dunque duvemu minimizà a so applicazione. D’altronde, quandu campemu cù st’animali, hè necessariu stabilì rutine di pulizia custanti è rivede induve si puderianu piattà.

Avà chì sapete cumu fà paura à u scorpione, puderete esse interessatu à st'altru articulu cù e caratteristiche di u scorpione. In questu puderete cunnosce megliu nantu à u so cumpurtamentu, cibu è ancu di più.

Se vulete leghje più articuli simili à Cumu scantene i scorpioni?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.