Cuntenutu
- 'U mo cane puzza male ancu dopu u bagnu'
- 1. Spazzolatura regulare
- 2. Bagnate u vostru cane solu quandu ne avete bisognu
- Quante volte devu bagnà u mo cane?
- 3. Seccu è prufume
- 4. Bocca è arechje
- Cane cù un forte odore in bocca
- 5. Cumu sbarrazzassi di u cattivu odore di un cane
Un certu "odore" di cane ùn hè micca sempre ghjustificatu da a mancanza di pulizia, tantu chì pudete avè già notatu chì u vostru u cane puzza male ancu dopu à u bagnu. U sudore, a terra o a presenza di muffa sò alcune di e cause pussibili. Ancu se a maiò parte di u tempu hè dovutu à cause chì ùn influenzanu mancu a salute di u nostru cane, hè impurtante di scartà ogni malattia di a pelle. Per chiarisce, in questu post di PeritoAnimal ci separemu cunsiglii per impedisce à u vostru cane di puzza male ancu dopu à a duscia è vi spiegemu cumu sbarrazzassi di u cattivu odore.
'U mo cane puzza male ancu dopu u bagnu'
A mancanza di bagnu ùn hè micca l'unica causa per puzza canina. Sì, scusate l'espressione, u vostru cane puzza ancu dopu un bagnu, a causa pò esse al di là di l'igiene di u corpu. A cura di a salute orale, infezioni cutanee, infezioni à l'orechje è glandule anali sò alcune di e cause più cumuni di u cane chì puzza male ancu dopu u bagnu. Per una spiegazione dettagliata, vi prupunimu di leghje l'articulu chì risponde "Perchè u mo cane sente male?".
Una volta identificata a causa pussibile, e seguenti precauzioni ponu caccià a puzza di u cane:
1. Spazzolatura regulare
A spazzolatura hè una pratica necessaria in l'igiene quotidiana di i cani è aiuta à eliminà u cattivu odore di u cane. Con ellu, ùn uttenite micca solu eliminà i capelli morti ma aiuta ancu à eliminà a polvera è a sporcizia chì si ponu appiccicà in strada è ancu in casa.
Hè impurtante chì identificiate a pelliccia di u vostru cucciolu in modo da sapete à chì frequenza li spazzolate. Se dedicate un pocu di tempu à sta pratica, puderete evità nodi è intricciate, punti induve si accumula ancu a terra. Scuprite ciò chì sò i sfarenti tippi di spazzole secondu a pelliccia di u vostru cane per cumincià u più prestu pussibule.
Oltre à i vantaghji chì avemu dighjà menzionatu, spazzolà u vostru cucciolu aiuterà à migliurà u ligame trà voi è renderà a to pelliccia più luminosa è più curata.
2. Bagnate u vostru cane solu quandu ne avete bisognu
U bagnu di u nostru animale hè una rutina assai impurtante per sbarrazzassi di u cattivu odore di u cane, ma duvete tene à mente què ùn duvete micca bagnallu eccessivamente.
Questu hè chì i cuccioli anu un grassu naturale nantu à a so pelle chì li prutege è l'isula da l'ambiente, eliminendu stu stratu troppu spessu simu inconscientemente peghju u nostru cucciolu. Invece di dalli un bagnu, s'ellu hà un pocu di terra, pudete aduprà salviette per i zitelli, fighjendu più nantu à a zona brutta.
Quante volte devu bagnà u mo cane?
- Per i cani à capelli corti, un bagnu ogni mese è mezu serà abbastanza.
- Per i cuccioli à capelli lunghi, un bagnu à u mese serà abbastanza. In questu casu duvete ancu applicà un condizionatore o addolcitore specificu per i cuccioli per evità nodi.
- Per i cuccioli di peli duri cum'è u Westie, un bagnu ogni dui o trè settimane serà abbastanza.
- Infine, per i cuccioli cù i capelli ricci bastarà à bagnalli una volta ogni 20 ghjorni.
Un trucu assai utile chì vi incuraghjemu à pruvà hè aghjunghje l'acitu di sidru di mela à u shampoo abituale di u vostru cane, questu farà chì sente più bellu è più longu. U mischju deve esse 50% shampoo è 50% acitu di sidru di mela. È i benefici ùn finiscinu micca quì, l'applicazione di stu pruduttu tuttu naturale farà chì a pelle di u vostru cane sembri più lucente è sana.
3. Seccu è prufume
Un cattivu assiccamentu pò ancu fà chì u cane puzza male dopu u bagnu.. Cù l'asciugamanu ùn pudemu micca asciugà cumpletamente u nostru animale domesticu, ma d'altra parte, cù l'asciugatrice umana spaventemu u nostru cane. Chì duvemu fà? Truverete asciugatori specifici per cani in vendita, un dispositivu silenziu è assai utile chì i prufessiunali utilizanu.
Inoltre, per migliurà l'odore di u vostru cane pudete fà un prufume casanu tuttu naturale è prestu in casa vostra:
- Aduprate una nova buttiglia spray di plastica
- Aduprate una basa d'acqua distillata
- Aghjunghjite una cucchiaia d'oliu d'amanduli
- Aghjunghje una cucchiaia di glicerina
- Infine, date un toccu persunale è aghjunghjite u suchju di mezu limone o aranciu
In questu modu, averete un prufume unicu chì ùn irrita micca a pelle di u to animale. Mettite tutti l'ingredienti in a nova buttiglia spray di plastica, scuzzulate è avete finitu!
Ùn vi scurdate chì dopu à u bagnu hè di primura di mette una pipetta in u pelu di u to cane per prevene l'apparizione di pulci, zecche è morsi di zanzara.
4. Bocca è arechje
Sia a bocca sia l'arechje sò zone chì producenu cattivi odori, per questa ragione hè essenziale chì mantenemu una igiene curretta è costante di queste parti di u corpu di u nostru cane.
Per principianti, duvemu attenti à l'arechje, una parte sensibile è delicata. Se ùn sapete micca cumu pulisce l'arechje di u vostru animale domesticu, sapete chì pudete andà à u vostru veterinariu per una dimostrazione pratica.
- Aduprate una garza pulita, nova (sterilizzata) disponibile in ogni farmacia.
- Copre u dittu cù a gasa è inseriscila in u canali di l'arechja di u cucciolu, hè impurtante micca di furzà l'entrata o applicà troppu pressione.
- Move u dittu pianu è di manera circulare.
- Una volta finita cù una orella, cambia a gasa è aduprate una nova per l'altru arechja.
Cane cù un forte odore in bocca
Duvete finisce u prucessu di igiene cun a bocca, una parte chì tende à puzza specialmente male. A maiò parte di i cuccioli ùn seguitanu micca un rituale di igiene, ciò chì li face accumulà eccessu di catrame è lascià u cane chì sente l'odore di carrughju. Per pulisce i denti cane cù forte odore in bocca basterà per cumprà un dentifriciu specificu per i cuccioli è aduprà u ditu o un pinnellu per spazzulalli. Seguitate sta rutina una volta à ghjornu.
Inoltre, è per migliurà u cattivu rispiru, ricordate chì hè megliu offre cibu seccu invece di cibu bagnatu, è ancu acquistà ossi anti-mira.
5. Cumu sbarrazzassi di u cattivu odore di un cane
Per eliminà tutte e tracce di puzza di cane hè assai impurtante di mantene una pulizia rigorosa è regulare in casa. Dunque, duvete fà casu à i cantoni induve i capelli si ponu accumulà è aduprà detergenti chì si disinfettanu bè per migliurà a qualità di l'ambiente di u to animale. Ricumandemu ancu l'usu di purificatori d'aria neutri.
Qualcosa di basicu è super impurtante hè quellu spessu pulite tutti l'elementi di u vostru cane cum'è u lettu, i vestiti di u vostru cane, ghjoculi è altri oggetti.
Unisce a pulizia cù l'educazione di u vostru animali domesticu premendu u vostru animale domesticu ogni volta chì seguita un comportamentu igienicu è pulitu. Ùn li permettenu micca di cullà nantu à i divani o e poltrone, spazii chì di solitu ùn pulemu micca è u felicitemu ogni volta ch'ellu hè in u so lettu. Arricurdatevi chì u rinfurzamentu pusitivu hè a migliore arma educativa.