Cuntenutu
- L'acquariu di pesci pagliacci
- Decorazione d'acquari di pesci pagliacci
- Alimentazione di pesci pagliacci
- Cumpatibilità cù altri pesci pagliacci è altre spezie
Tuttu u mondu cunnosce u prutagunista di u filmu "Finding Nemo", un pesciu pagliacciu, chjamatu ancu pesciu anemone (Amphiprion ocellaris), chì abita l'acqui trupicali di e barriere coralline di l'uceanu Indianu è Pacificu è pò campà sin'à 15 anni. Dopu chì u filmu hè statu liberatu in u 2003, stu pesciu aranciu culuritu cù strisce bianche è nere hè sempre più vistu in acquari di u mondu per a so bellezza è per quantu hè relativamente faciule da mantene sò.
Se vulete sapè cumu curà un pesce pagliacciu, continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal in quale spiegheremu esattamente ciò chì cura di i pesci pagliacci, in casu aduttate unu. Scuprite ciò chì u vostru cumpagnu marinu hà bisognu per esse un pesciu sanu è felice. Bona lettura!
L'acquariu di pesci pagliacci
Sè vo circate u pesciu nemo, cume hè diventatu affettuosamente per via di u filmu pupulare, sappiate chì per curà currettamente un pesciu pagliacciu hè necessariu preparà un bonu habitat per ch'ellu campi. Dunque, se andate à aduttà un coppiu di pesci pagliacci, l'acquariu ideale ùn deve avè menu di 150 litri d'acqua. S'ellu hè per solu un pesciu, un acquariu cun 75 litri d'acqua serà abbastanza. Duvete tene à mente chì questi pesci sò animali assai attivi è ùn smettenu micca di nuà in su è in giù in l'acquariu, allora anu bisognu di assai spaziu per spustassi.
D'altra parte, l'acqua deve esse trà 24 è 27 gradi temperatura, postu chì i pesci pagliacci sò tropicali è anu bisognu di l'acqua per esse calda è pulita. Per questu, pudete mette un termometru è un riscaldatore in l'acquariu è assicuratevi ogni ghjornu chì l'acqua sia à a temperatura ideale. Duvete ancu assicurà chì l'acqua sia in i parametri di salinità currispundenti per un acquariu d'acqua salata, chì i pesci pagliacci ùn sò micca pesci d'acqua dolce.
In questu altru articulu PeritoAnimal puderete vede 15 opzioni per i pesci d'acqua dolce per l'acquariu.
Decorazione d'acquari di pesci pagliacci
Altre cura impurtanti di i pesci pagliacci sò e cose chì devenu esse in u vostru acquariu. Oltre à esse parte di a so dieta, u l'anemoni di mare sò animali essenziali per sti pesci, postu chì in più di nutrisce si di parassiti è di risidui alimentarii prisenti in elli, servenu ancu da locu di divertimentu è da rifugiu per piattassi da l'altri pesci.
Cumu l'avemu dettu, i pesci pagliacci sò assai attivi è anu bisognu di posti in l'acquariu induve si ponu distrae è piattassi da l'altri pesci, ma attenti. I pesci pagliacci sò assai territurialistu è ierarchicu, dunque ognunu hà bisognu di un'anemone per se stessi è sì ùn l'anu micca, si luttanu cù l'altri per ottene. Hè per quessa, in più di i pesci nemo, hè ancu chjamatu pesciu anemone.
Pudete ancu mette altri animali è piante in l'acquariu è in u so fondu. Hè cunsigliatu di mette coralli perchè i pesci pagliacci sò l'abitanti per eccellenza di u barriera corallina di acque trupicali è di mette li in u vostru acquariu li ricurderà di u so habitat naturale.
Alimentazione di pesci pagliacci
L'alimentazione di i pesci pagliacci hè un altru fattore chì deve esse pigliatu in contu per a so cura. Sò pesci onnivori è anu bisognu di una quantità cutidiana di cibu da razioni specifiche, ma hè ancu cunsigliatu di dalli di tantu in tantu cibu vivu o mortu senza piantà i currenti d'acqua di l'acquariu, postu chì essendu predatori, u so stintu di caccia li face caccià u vostru manghjà finu à chì ghjunghjite elli.
In più di a simbiosi cù l'anemoni di mare, i pesci pagliacci ponu manghjà in u so habitat naturale da picculi crustacei cum'è i gamberi sgusciati, i calamari è ancu alcuni molluschi cum'è i salmuti o i mitili. Tuttavia, ancu bisognu di ligumi in a vostra dieta, dunque, dà li cibu seccu o disidratatu di qualità una volta à ghjornu coprirà tutti i bisogni dietetichi di u pesciu pagliacciu.
Sì avete appena aduttatu un pesciu pagliacciu è ùn vulete micca chjamallu Nemo, assicuratevi di fighjà questu articulu chì avemu preparatu cun numerosi nomi di pesci animali suggeriti.
Cumpatibilità cù altri pesci pagliacci è altre spezie
I pesci pagliacci sò assai territuriali, chì devenu esse presi in contu quandu si sceglie altri pesci per l'acquariu. Iddi ùn sò micca generalmente d'accordu cù l'altripesciu di e so listesse spezie è ponu ancu esse aggressivi quandu mettemu un novu individuu in l'acquariu perchè ci hè dighjà una gerarchia stabilita quì. Normalmente, ùn hè micca cunsigliatu di mischjà spezie di pesci pagliacci, à menu chì ùn abbiate acquari assai grandi (300 à 500 litri d'acqua).
Malgradu questu, sò chjucchi è relativamente lenti per natà, dunque, per favurisce a cura di i pesci pagliacci, ùn hè micca cunsigliatu di mette li cù l'altri spezie più grande o pesci carnivori aggressivi cum'è u pesciu leone, chì e probabilità di sopravvivenza di i pesci anemone seranu ridotti in modu espunenziale. Ciò chì pudete fà hè mette altri pesci tropicali in u vostru acquariu chì vanu bè cù i pesci pagliacci, cum'è:
- giuvanotte
- pesciu ànghjulu
- ghiozzu
- pesciu chirurgu
- anemoni di mare
- coralli
- invertebrati marini
- gramma loreto
- Blennioidei
Avà chì sapete tuttu di i pesci nemo, avete scupertu chì i pesci pagliacci ùn sò micca d'acqua dolce è ancu pesci cumpatibile per vive cun ella, vedi in st'altru articulu PeritoAnimal cumu installà un acquariu.
Se vulete leghje più articuli simili à Cura di i pesci pagliacci, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Cura di Base.