Cuntenutu
- Gabbia
- gabbia perches
- Igiene
- Alimentariu canariu
- Cuntrollu di i parasiti
- Ambiente Canariu
- Muta Canaria
Tù cura di un canariu sò simplici, in ogni casu anu bisognu di un monitoraghju costante per assicurassi chì tuttu sia bè è chì u nostru amatu animale domesticu sia sanu è vitale in u so picculu habitat.
Dopu vi spiegheremu tutte e cure chì i vostri canarii anu bisognu è richiede, continuate à leghje st'articulu da PeritoAnimal per assicurassi chì fate tuttu bè.
Gabbia
a gabbia canaria deve esse spaziosa è grande, di preferenza in larghezza, affinchì l'acellu possi esercità currettamente. A gabbia hè u so habitat, a so casa, per questa ragione hè impurtante chì sia adatta è piacevule per ella.
Alcuni allevatori, è soprattuttu quelli chì sò dedicati à i cuncorsi di cantu, li offrenu di solitu gabbie assai chjuche per arricchisce u so cantu. À u nostru parè, si tratta di una pratica assai pessima postu chì questu cumpurtamentu genera stress è fastidiu in i picculi acelli, riducendu cusì a so speranza di vita trà altri fattori negativi.
gabbia perches
Insemi cù a gabbia, duverete acquistà alcune perche di plastica. Invece di cumprà plasticu, si pò ancu pensà acquistà rami naturali postu chì usanu e unghie, esercitanu i pedi è furniscenu una pusizione più comoda per i canarii.
Se ùn i truvate micca in vendita, li pudete fà cù rami d'un arburu da fruttu, sempre senza trattamentu o essendu stati verniciati. Inoltre, hè impurtante sapere di ùn mette micca e pertiche o u contenitore di alimenti sottu à altre perche, altrimenti e cadute caderanu nantu à elli.
Igiene
micca tene unu igiene regulare in gabbia di i vostri canarii pò causà malatie gravi in l'avvene. Per fà quessa, pulite bè a gabbia è cù un disinfettante naturale, micca dannusu almenu una volta à a settimana. Duvete ancu pulisce i rami, alimentatori, fontane di bevanda, fondu, altalene è ancu pulisce a rete di a gabbia.
I resti di cibu falatu cum'è frutta è verdura chì ponu pudè devenu ancu esse rimossi, questu si deve fà più spessu. Duvete ancu cambià una volta à a settimana tutti i cibi in a gabbia, perchè malgradu esse semi ponu arruinassi.
Alimentariu canariu
Attentu à a dieta di i canarii hè essenziale per u vostru benessere, sviluppu fisicu è salute. Per quessa, offre li mischji, frutti è ligumi, calciu, acqua è supplementi in a misura è varietà adatte.
Cuntrollu di i parasiti
Cum'è cù altri animali domestici, pò accade chì u nostru canariu soffre d'una infestazione di acari o di picculi parassiti. Per questu, hè cunsigliatu andate à u veterinariu per questu per verificà se u nostru canariu soffre di parassiti è chì in situazione i spray cumuni chì truvemu in vendita ponu esse utili per ellu. Hè impurtante di ùn applicà prudutti chì ùn site micca cuscenti di a so efficacia o di u so usu.
Per prevene i parassiti basterà appiicà una goccia di pipetta di cane à u canariu una volta ogni dui o trè mesi è offre bagni regulari è ancu un'osservazione di u so piumaghju.
A volte e persone cun poca esperienza in acelli confondenu a muta o qualsiasi cambiamentu di piumaghju cù parassiti, per questa ragione hè cunsigliatu d'andà sempre à u veterinariu.
Ambiente Canariu
Deve avè u vostru canariu in a ambienti tranquillu è rilassatu induve pudete cuntà nantu à un pocu di luce naturale. In estate, pudete piazzallu nantu à u porticone currettamente prutettu è cù un picculu spaziu per l'ombra. Duvete evità i pesci d'aria perchè sò assai dannosi per l'uccelli chì ponu subitu subì un fretu.
U canariu capisce u prucessu di ore di luce è di bughju cum'è una misura per inizià a muta o a riproduzione. Per questa ragione, ancu se vive in l'internu, deve avè pianificazioni minimamente riparate in cui puderà realizà stu prucessu.
À u tramontu, quandu si vede cumincià à rilassassi è à cullà in u ramu più altu, copre, se hè una versione, serà abbastanza per copre un pocu a cima di a gabbia.
Muta Canaria
A piantina canaria si face di solitu à a fine di l'estate è a maiò parte di u tempu, quandu campanu in casa, tendenu à avè piantine alterate, prolungate o tardive.
Pruvate à ùn cambià micca u fotoperiodu naturale di i canarii è a temperatura o altre cundizioni ambientali. Seguitate una stabilità per mantene felice u vostru canariu.