Cura di i misgi in estate

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
10 kg di CARNE in KAZAN‼️ tanto ESTRAGONE‼️ Odessa Archimus
Video: 10 kg di CARNE in KAZAN‼️ tanto ESTRAGONE‼️ Odessa Archimus

Cuntenutu

I misgi sò animali chì sustene bè u calore, li piace à chjinassi à u sole è à passà ore sane à u calore piacevule. Tuttavia, d'estate, a cura deve esse raddoppiata perchè u sole hè troppu forte è pò esse dannosu per elli, causendu ancu u canore di a pelle tantu temutu à longu andà. Dunque, in PeritoAnimal vi mostraremu alcuni cura di i misgi in estate chì deve avè.

cibu è acqua dolce

Per mantene u vostru misgiu frescu è idratatu d'estate, hè di primura chì l'avete à a vostra dispusizione. acqua fresca è cibu à una bona temperatura durante tutta a ghjurnata. À questu puntu hè ancu impurtante chì sapete quantu acqua un gattu duverebbe beie per ghjornu, ùn mancate micca u nostru articulu cun questa informazioni. Per l'acqua, ci sò duie opzioni chì ci aiutanu à mantene la fresca senza avè da preoccupassi di rinnuvalla sempre:


  1. a funtana di beie cù u ghjacciu: mette l'acqua cù qualchì cubicchju di ghjacciu à a vostra dispusizione, assicurendu cusì a freschezza di a vostra fonte principale d'idratazione.
  2. una fonte d'acqua: in i negozii in ligna è i magazini per animali pudete truvà l'accessorii assai sofisticati, e funtane di beie ùn devenu più esse quelle tipiche di plasticu, avà li pudete dà acqua in una funtana è quessa a rende sempre fresca. Inoltre, à i misgi li piace questu effettu.

U manghjà duverebbe ancu avè una temperatura piacevule, cum'è ùn ci piace micca manghjà manghjà assai caldu d'estate, a stessa cosa accade cù i misgi, soprattuttu se manghjate cibu in stagnata duvete assicurassi chì sia piacevule. Per esempiu, pudete dalli più pasti è menu quantità invece di lascià tuttu in u cuntaineru alimentariu è stà tuttu u ghjornu.


Attenti à l'ore più calde

U vostru misgiu ùn pò cuntà quante ore di sole si face, allora duvete assicurà chì u vostru misgiu evite l'ore più calde, da 12:00 à 17:00, ùn vi lascia micca assorbe i raggi di u sole direttamente perchè puderia esse assai periculosu.

I misgi ponu soffre di colpi di calore à u cancheru di a pelle, è tramindui sò serii è dannosi per a vostra vita. Cusì, deve tene lu in casa è à l'ombra quandu vedi chì site in terrazza, altrimenti ùn puderete micca pudè suppurtà u calore.

Offre vi momenti d'ombra è di riposu hè di primura. Dunque, duvete avè u vostru zoni strategichi in casa induve pudete esse cunfortu è ùn entre micca in u sole.


Prutegge u ghjattu da i raghji di u sole

In oltre cuntrolla l'ore, cume hè l'estate, hè inevitabile chì ùn fate micca u sole, dunque hè impurtante esse attenti.

Si pò prutege u vostru misgiu da u sole cù prutettori cum'è noi cù a nostra pelle. Pudete mette un pocu di crema nantu à u nasu è nantu à e parte chì sò più esposte à u sole cum'è e vostre arechje è chì a pelusa ùn prutege micca tantu.

A pelliccia hè una parte naturale di u vostru fisicu, è ancu se pudemu pensà chì vi provoca più calore, in realtà vi prutege assai. A parte cattiva di u vostru fisicu hè chì solu elimina u calore per e zampe è questu rende u vostru prucessu di rinfrescamentu più lentu ch'è in l'omu.

Dunque, u nostru aiutu ùn hè micca troppu. Oltre à i filtri solari, pudemu ancu aiutà vi bagnendu un pocu e zampe è umidificà un asciugamanu è curallu cù cura nantu à a testa.

cura in casa

Inoltre, hè impurtante piglià in contu qualchì cunsigliu in più cum'è avè e finestre di a casa chjose. Se sò aperti, u misgiu anderà istintivamente ad elli per piglià un pocu di ventu è cù u calore pò sculiscà. Senza cuntà chì seria troppu espostu à u sole nantu à u davanzale.

Un altru puntu chjave hè chì sapete verificà se u vostru misgiu hè disidratatu. Dunque, ùn mancate micca e nostre informazioni in l'articulu nantu à cume si pò sapè se un gattu hè disidratatu.

È chì fate per piglià cura di u vostru misgiu d'estate? Chì trucchi aduprate per ùn abusà di u sole? Sparte tuttu cun noi!