Culori chì i cani vedenu secondu studii scientifichi

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Prof. Robert Putnam: A reflection on 30 years of social capital research and “The upswing”
Video: Prof. Robert Putnam: A reflection on 30 years of social capital research and “The upswing”

Cuntenutu

À u mumentu di sceglite un ghjocu o un strumentu di furmazione canine, hè impurtante di piglià in contu chì culori sò i più colpenti per i cuccioli. In questu modu, pudemu assicurà chì u cane sia capaci di distingue questu da altri ghjoculi è per esse capace di diferenzialli da a terra.

In questu articulu di PeritoAnimal vi faremu vede ciò chì culori più chjappanti per i cani, ma ancu quelli ch'elli ùn sò micca capaci di distingue, tenendu sempre in contu i vari studii scentifichi chì cunvalidanu st'infurmazione. Continuate à leghje st'articulu è scopre chì culori sò questi!

Vista di i cani

Ancu se i sensi primarii di i cani sò l'olfattu è l'uditu, a vista hà ancu un rolu impurtante in a cumunicazione è quandu si tratta di suddisfà e necessità di basa di u cane. Sfurtunatamente, ci sò parechji miti nantu à cumu i cani vedenu i so patroni, chì ponu cunfondesi quandu si tratta di interpretà chì culori sò più chjappanti per u vostru cane.


A risposta hè in u coni, cellule fotosensibili truvate in l'ochju chì sò sensibili à u culore è à altri dettagli. Mentre l'essere umanu hà 150 coni, u cane ne hà solu 40, è hà un visione dicromatica.

Malgradu questu, hè impurtante enfatizà chì questu ùn significa micca chì u cane hà una visione più povera di l'essere umanu. In realtà, i cuccioli sò capaci di rilevà megliu u muvimentu è di vede più chjaramente di notte.

Turchinu è giallu, i culori i più faciuli da distingue per un cane

Sicondu parechji studii[1] [2] [3], u cane hè capace di distingue parechji sfumature di turchinu, giallu è grisgiu. Per d 'altra banda, ùn pò micca distingue trà verde, rossu, rosa è viola, per esempiu.


Questi fatti sò sorprendenti, soprattuttu se avemu avertitu chì a maiò parte di i ghjoculi per animali domestici sò rossi. Hè perchè ciò chì si tene contu sò i cumpratori, l'umani.

Esempiu di visione canina

In queste immagini pudete vede fotografie chì paragunanu a visione umana cù a visione di u cane. Ùn si pò micca dì chì questu sia cumpletamente affidabile, ma secondu studii nantu à sta materia, queste sò e fotografie chì riprisenteranu megliu a visione di u cane.

Pudete vede cumu, chjaramente, u cane hè capace di discriminà trà giallu è turchinu, à u cuntrariu di u rossu, verde è aranciu, chì acquistanu una tonalità grisgia o marrone, chì face impussibile di distingue u 100% di l'erba, per esempiu.


Per questa ragione, in casu chì vulete usà ghjoculi o strumenti di furmazione per esercizii cù u vostru cane, PeritoAnimal consiglia scumessa nantu à u turchinu è u giallu, chì sò i culori più colpenti per u cane.