Cuntenutu
- I misgi sentenu u calore?
- Sintomi di un gattu caldu
- Ipertermia in i misgi
- Temperatura ambiente ideale per i misgi
- Cosa da fà per prevene u calore in i misgi
Quandu i mesi più caldi di l'annu si avvicinanu, i nostri misgi riducenu a so attività è tendenu à piattassi, soprattuttu in i lochi induve e temperature superanu i 30 ° C è ùn ci hè climatizazione. Tù i misgi soffrenu assai da u calore, in particulare quelli chì sò in sovrappeso o chì soffrenu di qualchì malattia.
Un calore eccessivu influenza a vostra salute è pò causà un colpu di calore o ipertermia, quandu a temperatura di u corpu cresce sopra à quella cunsiderata fisiologica per i misgi.
Un gattu chì si pulisce troppu, beie più acqua di l'abitudine, hè depressu, si piatta intornu à a casa, o si chjina nantu à superfici fredde cum'è u pavimentu o a vasca mostra chì hà cuminciatu à sente u caldu. Sì, in più, hà ancu difficultà à respirà o una decolorazione bluastra di e mucose è di a pelle, hè necessariu agisce subitu.
sè vi dumandate cumu sapè se u misgiu hè caldu, cuntinuvate à leghje st'articulu PeritoAnimal per identificà i sintomi di u calore, è ancu ciò chì pudete fà per prevene lu.
I misgi sentenu u calore?
Ié, i misgi si sentenu caldi. I misgi usanu l'energia chì ottenenu da l'alimentu per a so crescita, u metabolismu è u muvimentu. I residui di questi prucessi generanu u calore necessariu per mantene u curretta temperatura di u corpu.
Quandu si dissipa menu calore di quellu chì hè pruduttu, u ghjattu hà a sensazione di calore. À u cuntrariu, quandu si dissipa più calore cà u pruduttu, u ghjattu si senterà fretu. I misgi sò capaci di regulà a so temperatura di u corpu di parechji gradi in modu chì ùn si sentenu micca caldi o freddi. Ma quandu a temperatura ambientale hè più calda, i misgi, cum'è noi, si senteranu caldi.
Sintomi di un gattu caldu
Ancu se i misgi domestichi sò discendenti da i misgi salvatichi di u disertu, u calore li tocca sempre.Hè per quessa chì, in i mesi più caldi di l'annu, a so attività pò esse ridutta à u puntu chì, in certi casi, u misgiu stà piattatu in i lochi i più freschi è i più bughji per tutta a ghjurnata per prutegge si da e alte temperature.
Cum'è curiosità, i misgi ùn anu micca ghiandole sudoripare distribuite nantu à tutta a superficia di u corpu cum'è noi, ma solu nantu à i pattini.
In più di questu cumpurtamentu, i sintomi chì ponu indicà chì un misgiu si sente caldu sò i seguenti:
- Aumenta u cunsumu d'acqua per cumpensà e perdite, migliurà l'idratazione è rinfriscà u corpu. Duvete esse attenti à stu sintomu, perchè pò ancu indicà l'esistenza di patologie cum'è a diabete o a malattia renale.
- Debbulezza.
- Inattività.
- lingua turchina o purpurea.
- ipersalivazione.
- tremori musculari.
- pulizia eccessiva.
Ipertermia in i misgi
Quandu e temperature à l'esternu sò assai alte è i misgi ùn sò micca prutetti, ponu soffre d'ipertermia o di colpu di calore, alzendu a so temperatura sopra à 39,2 ° C, chì hè a temperatura corporea a più alta chì pò esse cunsiderata nurmale per i misgi.
A temperatura elevata di u corpu pò causà a gattu caldu diversi segni clinichi, cum'è:
- pantà eccessivamente.
- Respirazionecambiatu, esse capace di tene acceleratu ancu à u riposu o di presentà gravi difficultà.
- tremori.
- Cunvulsioni.
- Difficultà à mantene a postura.
- vomitu.
- rash rossu nantu à a pelle.
- Pelli turchine è mucose per mancanza di ossigenu.
Temperatura ambiente ideale per i misgi
Per sapè se site di fronte à un gattu caldu, sappiate chì ci hè un intervallu di temperatura induve i misgi ponu regulà bè e so perdite per mantene in permanenza una bona temperatura di u corpu in modu chì ùn si sentinu micca caldi o freddi.
In generale, i misgi sò assai cunfortu quandu sò in temperatura. trà 17 è 30 ° C, ancu s'ellu dipende da a razza. Cusì, ancu se i misgi cù pocu o micca capelli, cum'è a razza sphynx, anu sta varieghja trà 20 è 30 ° C, i misgi cù capelli lunghi o grossi, cum'è Siberiani, Maine Coon o Persiani, u tenenu megliu trà 15 è 25 ° C. Dunque, tolleranu u calore peghju chè i misgi di capelli corti.
In questu altru articulu, scuprerete i diversi modi per rinfriscà u vostru gattu in u calore.
Cosa da fà per prevene u calore in i misgi
Date e cunsequenze negative chì u calore eccessivu pò avè nantu à a salute di i nostri misgi, duvemu pruteghje li per evità ch'elli soffrenu di colpu di calore o, simpliciamente, per alleviare u stress chì u calore esercita nantu à i so corpi. Eccu alcuni consiglii per evità di esse davanti à un gattu caldu:
- piglia lu in a locu frescu è ventilatu.
- Se u ghjattu mostra dighjà segni di calore, a testa, u collu, a schiena è l'inguine ponu esse inumiditi per rinfriscalla è nurmalizà a so temperatura.
- Evite di surtite in l'ore più calde o in ghjorni cù temperature più streme.
- Mantene sempre l'acqua più fresca cun acqua pulita è fresca è cambialu spessu. Una bona idea hè di aghjunghje cubetti di ghiacciu parechje volte à u ghjornu per mantene u frescu, o mette in una funtana di ghjattu. L'acqua in muvimentu favurisce u cunsumu, favurendu una idratazione adatta.
- prevene u sovrappesu è l'obesità, furnendu una nutrizione adeguata è prumove l'attività fisica in a vita d'ogni ghjornu, chì i misgi in sovrappesu soffrenu di più da u calore.
Avà chì sapete cumu identificà se a gattu caldu, arricumandemu di leghje st'altru articulu induve parlemu di cura di i misgi d'estate.
Inoltre, in u video seguente da u canali YouTube di PeritoAnimal, puderete vede più infurmazioni nantu à cumu si un gattu hè caldu cù cunsiglii per prutege:
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.
Se vulete leghje più articuli simili à Cumu sapè se u misgiu hè caldu?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Prevenzione.