Cumu alluntanà e zanzare

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu alluntanà e zanzare - Animali
Cumu alluntanà e zanzare - Animali

Cuntenutu

E zanzare ponu diventà un veru prublema in casa vostra. Ùn si preoccupanu micca solu di u rumore chì emettenu, ma dinò u vostru morsu pò trasmette malatie periculosi cum'è dengue, zika è chikungunya.

Ci sò numerosi repellenti cummerciali nantu à u mercatu, ma cuntenenu chimichi chì ponu esse dannosi per alcune persone è i so animali domestici. Inoltre, assai di elli sò sviluppati per tumbà e zanzare è, quì à PeritoAnimal, vulemu aiutà à tene li luntanu senza avè da andà in quellu estremu, chì hè un attu crudele è inutile. Vulete sapè cumu alluntanà e zanzare? Allora ùn mancate micca st'articulu cù metudi naturali è micca dannosi chì vi permetteranu di amparà à scaccià e zanzare senza uccideli!


Perchè ci sò tante zanzare in casa meia?

E zanzare ponu esse una presenza scomoda è periculosa in casa vostra, postu chì portanu malatie è i so morsi sò dolorosi. Ma vi site mai dumandatu perchè si presentanu? Alcuni fattori contribuiscenu à questu:

  • U tempu. Un ambiente umidu ma caldu, cum'è quellu chì esiste in i paesi trupicali, favurisce u sviluppu di e zanzare.
  • piove. E zanzare prufittanu di e stagione di e piove per razza, postu chì e pozzanghje si formanu induve ponenu l'ova.
  • Acqua stagnante. Forse chì a stagione di e piove ùn hè ancu ghjunta in u vostru paese, ma ci sò stagnanti contenitori d'acqua o zone cù acqua stagnata in casa vostra, chì diventanu un terrenu di ripruduzzione ideale per e zanzare.

Site interessatu à scantà e zanzare da a vostra casa? Ci hè parechji rimedii naturali chì pudete applicà per spaventalli senza uccideli.


Cumu sbarrazzassi di e zanzare da a cucina

Avete mai dumandatu cumu sbarrazzassi di e zanzare? Se site interessatu à aduprà rimedii casani per spaventalli senza mette in periculu a vostra salute, animali domestici o zanzare, fate attenzione à i metudi seguenti.

Candele aromatiche o incensu

E candele parfumate è l'incensu sò un bonu modu per alluntanà naturalmente e zanzare. Sia chè vo vulete lampalli in casa sia quandu godite una stonda di riposu in u vostru giardinu, vi cunsigliemu quelli cun u prufume di limone, citronella, menta è aranciu. Ovviamente, tenite à mente chì a maiò parte di i cani odianu l'odore d'agrumi di i prudutti industrializati cum'è questi (candele, incensu, olii ...) perchè sò assai più intensi di quelli emessi da frutti freschi, cusì vi cunsigliamu di mette questi prudutti luntanu di a so portata, in e zone abitate da zanzare, ma induve ùn sò micca à l'altura di u musu di u vostru cane.


piante aromatiche

E erbe ùn portanu micca solu odori diliziosi in casa, aiutanu ancu à respinghje e zanzare. Ricumandemu di mette vasi cù piante cum'è basilicu, menta, rosmarinu o eucaliptu vicinu à e finestre, chì u so prufume alluntinerà questi insetti fastidiosi.

Cumu alluntanà e zanzare da u giardinu? Piantate e stesse piante aromatiche è li scantarete rapidamente. Inoltre, in u giardinu pudete ancu piantà semi di calendula.

Avà, sè vo campate cù i misgi è anu accessu à u giardinu, ricordate chì alcune di queste piante sò dannose quandu ingerite da elli, cum'è in u casu di eucaliptu, allora prima rivedete a lista di e piante tossiche per i misgi.

Oli essenziali

L'olii essenziali anu parechji usi: sò ideali per a pelle, sò rilassanti, aromatizanti è ancu capaci di respinghje e zanzare. Se vulete teneli fora di a vostra casa o di u vostru giardinu, immergite parechje palline di cuttone in un oliu essenziale è mettiteli in un vasettu. Poi mette u vasu vicinu à e finestre o in l’entrate di u vostru ortu.

L'olii essenziali raccomandati per questu sò quelli di limonu, mint, citronella, lavanda, rosmarinu, eucaliptu o amanduli. Arricurdatevi di ammuglià u cotone apprussimatamente ogni trè ghjorni chì l'odore si perde facilmente.

Repellente naturale di zanzare cù u limone

Questu hè un metudu simplice chì pudete applicà in diverse stanze di a casa: tagliate una mezza fetta di limonu è mette parechji chiodi di garofanu in questu. Poi mette stu repellente di zanzara naturale in ogni spaziu di a casa.

Se ùn avete micca u limone, pudete preparà stu listessu repellente di zanzara cù l'aranciu o qualsiasi altri agrumi, chì l'effetti sò listessi è dunque i risultati ancu. Benintesa, arricurdatevi chì sè campate cù cani o misgi, duvete tene stu rimediu fora di a so portata.

Cumu alluntanà e zanzare cù l'acitu

L'odore di l'acitu hè spiacevule per e zanzare, dunque hè un eccellente repellente naturale. Questu rimediu hè assai simplice: vi basta empie un mezu bicchieru d'acqua è aghjunghje ¼ tazza d'acitu. Imbulighjate è piazzate stu repellente di zanzara naturale in ogni stanza, di preferenza vicinu à e finestre.

L'acitu hè spessu un altru odore spiacevule per i cani; allora sì pudete mette a medicina in i lochi induve u vostru amicu pelutu ùn hà accessu, tantu megliu.

Cume evità i muzziconi di zanzara

Hè un fattu chì certe persone "attranu" e zanzare più chè l'altri. Questu ùn hè micca un mitu, è ci sò parechje ragioni per chì certe persone anu più sting:

  • Tipu di sangue. U tippu di sangue O e persone sò più propensi à pizzicà e zanzare.
  • Sudore. E zanzare sò attirate da i cumposti liberati da a sudazione, cusì e persone chì sudanu assai soffrenu morsi più spessu.
  • Gravidanza. A causa di l'aumentu di a temperatura di u corpu, e donne incinte attiranu e zanzare.
  • Diossidu di carbonu. U diossidu di carbonu hè espulsu durante a respirazione è hè attraente per e zanzare; dunque, più elevate sò l'emissioni (per esempiu, quandu esercitate), più sò probabili d'avvicinassi.

Avà, se avete una di queste caratteristiche, site certamente stancu di dumandassi cumu evità i muzziconi di zanzara. Quì, vi insegnemu parechji modi per alluntanalli:

fighjate ciò chì portate

I culori brillanti o fluoriscenti attiranu e zanzare (cume luce), allora evitate di usalli. In listessu modu, i prufumi cù toni dolci ponu ancu guidalli versu voi, dunque vi raccomandemu di sceglie altri profumi.

Suggeremu ancu di manghjà cibi ricchi di vitamine C è B, chì rendenu l'odore di u vostru sudore ripellente à e zanzare.

Oli essenziali

L'olii essenziali ùn solu aiutanu à tene e zanzare fora di a vostra casa, ponu ancu tene li fora di a vostra pelle. Fate un repellente simplice mischjendu 20 gocce di citronella, menta, limone, lavanda o oliu di cannella cù 2 cucchiai d'oliu d'aliva. Basta applicà stu rimediu direttamente à a vostra pelle.

Acitu è ​​citronella

Un antru rimusciu efficace à a zanzara pò esse fattu da un acetu di ogni tippu è essenza di citronella. Basta mischjà mezu bicchieru d'acitu è ​​20 gocce d'essenza di citronella. Poi frotte a pelle cù u mischju è ricurdatevi di ripete u prucessu ogni ora.

aduprà zanzariere

E zanzare sò un modu simplice è economicu per tene e zanzare fora di a vostra casa. Pudete mette li in i letti da tutti i membri di a famiglia o ancu installate schermi in Windows, cusì ùn ponu mancu entre. Stu metudu hè adattatu se avete figlioli in casa è preferite micca applicà repellenti commerciali o fatti in casa.

Cumu possu impedisce à e zanzare di muzzicà u mo cane o misgiu?

Quandu si tratta di scansà e zanzare, ùn duvete micca pensà solu à e persone, ma ancu à l'animali chì campanu cun voi. Sì avete un cane o un gattu, soffrenu ancu di fastidiose mosche di zanzara. In listessu modu, sta stizza pò trasmette malatie gravi, cum'è a leishmaniasi, chì hè trasmessa da una zanzara.

Avete bisognu di sapè cumu impedisce e zanzare di muzzicà u vostru cane o gattu? Sottu spartimu u megliu rimedii casani per impedisce e zanzare di muzzicà i cani è i misgi:

oliu d'eucalyptus

Ancu se à i misgi è i cani ùn li piace micca l'odore di l'olii essenziali, sò una bona opzione da aduprà cum'è repellenti naturali di zanzara. U prucessu hè assai sèmplice, basta à strufinà uni pochi di gocce d'oliu di eucaliptu nantu à a peletta di u to animale domesticu, chì aiuterà e zanzare à stà luntanu.

arricurdatevi chì tù ùn deve micca permettà à u cane o u ghjattu di liccà si pocu dopu l'applicazione di l'oliu, chì l'ingestione pò causà disturbi gastrointestinali. Dunque, fate attenzione finu à chì u pruduttu si secca.

acqua di camomilla

L'odore di i fiori di camomilla hè spiacevule per e zanzare, allora pudete piglià un bichjeru di sti fiori è preparate una infuzione cun elli. Quandu si nota chì l'acqua hè gialla è dà aroma, frotte u vostru cane o gattu cun ella. Questu rimediu naturale pò ancu esse applicatu à cani è adulti. Inoltre, a camomilla ùn hè micca tossica per questi animali, cusì nunda ùn accadrà se si leccanu.

aranciu è garòfalu

Questu hè u listessu rimediu chì vi spiegemu per respinghje i zanzari da a vostra casa; vi basta à taglià a mità aranciu è incorpore i chiodi di garofanu. Postu chì vulete impedisce à e zanzare di muzzicà u vostru cane o gattu, mette l'aranciu vicinu à u lettu o in i spazii induve si ripusanu di solitu per tene luntanu l'insetti. Evidutamente, se avete capitu chì l'odore vi interessa, pruvate à piazzallu in un locu in a stanza un pocu più luntanu, da pudè riposà in pace.

Agliu

l'odore di l'agliu hè spiacevule per e zanzare, è pudete prufittà ne per prutege u vostru cane o gattu. Tagliate 3 o 4 denti d'agliu è lasciate entre in acqua per duie ore. Dopu stu periodu, averete un eccellente repellente naturale chì pudete aduprà per spruzzà i spazii induve l'animali circula di solitu.

zanzara

Una zanzara hè ancu una bona opzione per prutege i vostri animali da zanzare. Pudete installallu in Windows vicinu à induve sò i letti, è ancu se avete un cane è un gattu chì dormenu in una casa o trasportatore di animali, pudete copre cù una zanzara per a notte.

Cumu scantà e piccule zanzare

E zanzare o e mosche di a frutta ponu esse assai irritanti perchè sbarcanu nantu à i vostri alimenti è una volta ch'elli cumincianu à alimentassi cù quellu alimentu diventa inutile per voi. site interessatu à sapè cumu fà paura e piccule zanzare? Eccu alcuni rimedii naturali!

Oli essenziali è acqua

Questu hè un altru mètudu casanu in quale l'olii essenziali sò i protagonisti. averete bisognu oliu essenziale d'aranciu, limonu è citronella. Mette 20 gocce in una buttiglia spray è aghjunghje duie tazze d'acqua calda. Agitate bè è u vostru repellente naturale sarà prontu.

Strofinate questu repellente naturale di mosca di frutti nantu à e superfici di a cucina, tavule di giardinu è spazi induve si vedenu di solitu, è li farà prestu è senza dannu.

Migliurà a pulizia di a vostra casa

Questu hè circa un misura preventiva, chì aiuterà à prevene chì e mosche di a frutta entrinu in casa vostra.

  • Pulite tutte e superfici di a cucina dopu avè preparatu u vostru cibu.
  • Scaricate i rifiuti in sacchetti ben chjosi.
  • Ùn lasciate micca l'acqua in i vostri vasi di piante.
  • Ùn lasciate micca manghjà o frutti fora.
  • Asciugà subitu ogni sversamentu di suchju o altri liquidi.

Cumu alluntanà e zanzare leggere

Hè sicuramente accadutu chì avete pruvatu à ripusassi tranquillamente in terrazza, ma e zanzare s'adduniscenu intornu à a lampada o a luce chì stai aduprendu. Se vulete sapè cumu tene e zanzare luntanu da a luce, è soprattuttu, cumu si tene e zanzare fora di u giardinu, seguitate ste semplici punte.

Installa lampadine LED

Rimpiazzate tutte e vostre lampadine incandescenti cù lampadine. LED, questu ùn vi aiuterà micca solu à risparmi energia, ma scanterà ancu e zanzare, postu chì e lampade incandescenti cumuni emettenu luce infrarossa chì hè invisibile per l'omu, ma attraente per l'insetti.

Lampade anti-insetti

In u mercatu, ci sò lampadine chì e zanzare à spettru luminosu ùn ponu percepisce, allora ùn sò micca attratti per andà versu elli.

dispusitivi à ultrasuoni

Pudete ancu cumprà piccule macchine à ultrasu di insetti. Ùn li danneghjanu micca, ma emettenu un sonu à bassa frequenza chì li tene luntanu da a vostra casa. Questi dispositivi sò sicuri per l'animali domestici.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.