
Cuntenutu
- Cunsiglii per evità u calore in interni
- 1. Avè sempre assai acqua fresca
- 2. Pone l'alimentu à a fine di a ghjurnata
- 3. Offre più alimenti umidi per aiutà cù l'idratazione
- 4. Aduprate u ventilatore se u cane hè troppu caldu
- 5. Evita u sovrappesu
- 6. Ùn offre mai cibu prima di esercità
- Cunsiglii per evità u calore fora di casa
- 7. L'ombra, u vostru grande alliatu
- 8. Avè sempre acqua à manu
- 9. Ùn lasciate mai u cane solu in vittura
- 10. Evite aduprà u nasu di nylon

In i ghjorni più caldi, hè assai impurtante piglià certe precauzioni per chì u nostru cucciolu sia frescu è senza u risicu di soffre un colpu di calore o un colpu di calore. Hè di primura di pagà una attenzione particulare à i cuccioli di capelli lunghi o di pilu scuru postu chì sò più suscettibili à sti prublemi.
In PeritoAnimal, vi furnimu qualchi cunsiglii nantu à cume si cura di un cane in i ghjorni più caldi di l'estate. Ùn vi scurdate chì, se avete qualchì segnu di malattia cum'è diarrea o una temperatura corporea assai alta, duvete andà subitu à a clinica veterinaria.
Continuate à leghje è scopre i nostri 10cunsiglii per allevà u calore di u cane.
Cunsiglii per evità u calore in interni
1. Avè sempre assai acqua fresca
Mantene u nostru cucciolu ben idratatu hè di primura per prevene prublemi di salute liati à u calore eccessivu. Dentru a casa, duvemu sempre avè un cuntainer cù acqua fresca, pulita è abbundante chì deve esse rinnuvatu ogni ghjornu. In particulare d'estate, duvemu cunfermà regolarmente chì l'acqua sia pulita.
Un trucu chì pudemu aduprà per sapè se u nostru cane hè ben idratatu hè di "tirà" delicatamente a pelle intornu à a nuca. A pelle deve ritruvà a so pusizione iniziale in pochi secondi. Se u cane hè disidratatu, a pelle serà un pocu elastica.

2. Pone l'alimentu à a fine di a ghjurnata
Per facilità è migliurà u prucessu digestivu, serà cunveniente per avè u cucciolu abituatu à manghjà à a fine di a ghjurnata, quandu a temperatura hè più bassa. Questu aiuta u corpu à rializà a digestione in un modu più rilassatu.

3. Offre più alimenti umidi per aiutà cù l'idratazione
Sè avete rimarcatu chì u vostru cane beie poca acqua, Offre cibu umitu pò esse una ottima opzione per ellu di stà idratatu, in più di gode di cibu assai gustosu. Sceglite cibu di qualità è ùn vi scurdate di offre stuzzichini di igiene orale per evità a malattia parodontale, spessu associata à stu tippu di dieta.
Pudete ancu sceglie di offre più stuzzichini ricchi d'acqua cum'è frutti o ligumi.

4. Aduprate u ventilatore se u cane hè troppu caldu
Cum'è a ghjente, i cani ponu rinfrescassi cù u ventilatore. Se u calore quellu ghjornu hè veramente stufante, accende u ventilatore in casa è u vostru cane apprezzerà sicuramente.

5. Evita u sovrappesu
I cani chì sò in sovrappesu o obesi anu un stratu lipidicu chì l'isula da l'esternu è provoca Più Calore chè à l'altri cani. Per questa ragione, l'arrivu di u calore affetta di solitu i cani più grassi.
Scuprite in Animal Expert cumu sapè se u vostru cane hè grassu. Se u vostru cucciolu hè in realtà più grassu di quantu duverebbe esse, tenite à mente chì a perdita di pesu duveria esse un prucessu graduale. Sceglite l'ore più fresche di a ghjurnata per esercità cum'è tardi dopu meziornu o sera.
U megliu modu per prevene l'obesità hè, in più di una nutrizione curretta, l'eserciziu. Vede ancu u nostru articulu di eserciziu per cuccioli adulti.

6. Ùn offre mai cibu prima di esercità
A digestione hè un prucessu delicatu è, per questa stessa ragione, riferemu à a so impurtanza in u puntu nùmeru 2. Una pussibule cunsequenza assai seria di offre cibu à u cane prima di l'eserciziu fisicu hè a torsione gastrica. Stu prublema pò esse murtale s'ellu ùn hè trattatu à tempu da prufessiunali sperimentati.

Cunsiglii per evità u calore fora di casa
7. L'ombra, u vostru grande alliatu
Ogni volta chì camminate cù u vostru cane, duvete fà casu à s'ellu ci sò ombre da ch'ellu possi rifugiassi. Per esempiu, sè andate à a spiaggia cù u vostru cane, pigliate un Cappellu di sole.

8. Avè sempre acqua à manu
Cume à l'internu, à l'esternu u cane deve sempre avè acqua fresca dispunibule. pudemu piglià cun noi una buttiglia è un cuntainer per mette l'acqua è ancu un spruzzo per sprinkle in bocca di tantu in tantu.

9. Ùn lasciate mai u cane solu in vittura
In solu 10 minuti, a temperatura in una vittura pò andà da 23 ° C à 32 ° C, chì pò causà colpi di calore. Dopu à 30 minuti, pudemu parlà risicu per a vita di u vostru cane. Ùn bisogna mai à lascià un cane chjosu in una vittura. Mai!

10. Evite aduprà u nasu di nylon
U musu di nylon, o qualsiasi altru chì chjude a mascella di u cane, ùn permette micca d'aspittà, chì face impussibule a termoregulazione di u so corpu. Hè impurtante di sceglie un tippu di musu chì hè più simile à quellu di l'immagine. Scopre i sfarenti tippi di musi chì esistenu in st'articulu.
Arricurdatevi chì u megliu metudu per evità u calore in u vostru cane hè di fà attenzione à u vostru animale domesticu di modu regulare, soprattuttu quandu site fora. Sarà ancu impurtante chì ampariate ciò chì sò i primi aiuti in casu di colpu di calore.
