Cumu aiutà u gattu à dà nascita

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu aiutà u gattu à dà nascita - Animali
Cumu aiutà u gattu à dà nascita - Animali

Cuntenutu

Se u vostru misgiu ùn hè micca sterilizatu è hà accessu à a strada è dunque à altri misgi, prima o poi ella resterà incinta. Mentre l'istintu vi dice esattamente ciò chì si deve fà, ancu per i gatti di mamma per a prima volta, ùn face male di dà un pocu d'aiutu in più in questu momentu cusì impurtante.

Ci hè trè fasi di aiutu: pre-consegna, durante a consegna è dopu a consegna.

In questu articulu di PeritoAnimal vi mostraremu i sfarenti passi da seguità in ognuna di e fasi. In questu modu a sapete cumu aiutà un gattu à parturisce.

Sintomi di gravidanza di i misgi

Se suspettate chì u vostru gattinu pò esse incinta, duvete purtalla à u veterinariu per a cunferma. I segni da guardà sò: u ventre gonfiu, i seni ingrandati, è u misgiu si lecca assai a vulva.


Se u veterinariu confirma a gravidanza, duvete esse preparatu per quellu tempu. Durante i mesi successivi, u veterinariu seguiterà di gravidanza è à u mumentu ghjustu determinerà u numeru di gattini chì nasceranu!

Hè assai impurtante di piglià in contu a cura di una gatta incinta per chì tuttu u prucessu si svolga in e migliori cundizioni pussibuli è chì u gattu abbia una gravidanza perfettamente sana.

Materiale necessariu

Duvete esse preparatu in casu chì e cose ùn vanu micca cum'è previste.

  • Deve avè indicatu u numeru di telefonu di u veterinariu.
  • Duvete avè un trasportatore preparatu in modu chì sì avete bisognu di andà prestu à u veterinariu.
  • Sceglite u locu u più pacificu di a casa per custruisce u nidu per a nascita.
  • Pudete piglià una scatula cù i lati alti è mette vechji asciugamani o panni di cuttone dentru.
  • Cumprate guanti in lattice, asciugamani puliti è betadina o disinfettante simili.
  • Avè e forbici pulite è sterilizate vicinu.
  • Puderete bisognu di cumprà latte in polvere specificu per i misgi è a vostra propria buttiglia ancu.
  • Cumprate gasa sterile.

Quantu dura un gattu per esse incinta

U gestazione di un misgiu di solitu dura trà 65 è 67 ghjorni.


Durante u primu mese è mezu di gravidanza duvete cuntinuà à dà à u vostru misgiu a dieta abituale. Dopu questu, duverebbe cambià in una razione adattata per i cuccioli, perchè hè una razione più calurica, chì permette un suministru energeticu più grande cù menu ingestimentu alimentariu. I fetus ponu pressione nantu à u stomacu di u misgiu è hà menu appetitu.

U grande ghjornu hè ghjuntu

U ghjornu chì u misgiu hà da parturì, vi n'accurdate chì hè assai inquieta è ùn manghja nunda. Cuminciate assai calmu è cun amore accodalla in u nidu chì avete preparatu per u partu.

Sì avete rimarcatu chì avete qualchì secrezione verde o sanguinosa o fluidu in a vulva, segnalatelu subitu à u vostru veterinariu è seguitate l'istruzzioni ch'ellu vi dà. Sfurtunatamente, questu ùn hè micca un bon segnu è e cumplicazioni gravi sò assai probabili è pudete avè bisognu di mette u gattinu in u traspurtadore è di andà in clinica.


Se ùn vedite alcun segnale inusuale, tenite a distanza è lascia a natura ghjucà u so rolu. U ghjattu, per istintu, sà megliu chè voi ciò chì farà. ùn stressate micca, ma fighjate bè.

gattinu in travagliu

Prima di andà in travagliu, vi fighjate u misgiu liccà meticulosamente a vulva per pulì la. Dopu questu, e cuntrazioni cumincianu.

Quandu vene u tempu, l'acqui si romperanu è u ghjattu espulserà u fluidu amnioticu. Prestu, u primu criaturu nascerà. Se tuttu va bè, ogni cucciolu nascerà cù un intervallu di 30 à 60 minuti. S'ellu piglia troppu tempu, chjamate subitu u vostru veterinariu.

Duvete cuntrollà se u misgiu rompe è libera u cucciolu da u sac amnioticu è u pulisce currettamente. Se vedi chì u ghjattu ùn face micca questu, mette i so guanti (dopu lavatu è disinfettatu e so mani) è rumpite assai cù cura u saccu à u livellu di a faccia di u cucciolu. Cù l'aiutu di garza sterile, pulite a faccia è u musu di u cucciolu da pudè respirà bè. Ritorna u cucciolu per u ghjattu per sente è finisce a pulizia.

Hè assai impurtante chì verificate chì u ghjattu espelle è manghja a placenta dopu à parturisce. Ogni discendenza hà una placenta distinta è hà bisognu di tutti i nutrienti chì sò in u placenta.

U misgiu taglierà i cordoni ombelicali cù i so denti. S'ellu ùn face micca, chjamate u veterinariu è ellu vi dirà cumu agisce.

I cuccioli nascenu cù un intervallu di 30 à 60 minuti cum'è noi vi diciamu prima. Hè assai impurtante chì nisun cucciolu o placenta ùn sianu lasciati in u ghjattu, chì sta situazione pò esse fatale.

Allattamentu

Dopu à esse stati bè lavati da a mamma, i cuccioli cercanu i petti di a mamma da nutrisce. Hè a prima volta ch'elli sò allattati hè di primuraper a vita di i misgi, cume hè quandu ingestenu u calostru. U calostru hè di primura per u sistema immune di i cuccioli.

Sì avete rimarcatu chì ci sò e prole chì ùn allattanu, ci hè forse qualchì ostruzione. Ripiglia u cucciolu cù molta attenzione è metti lu in capu. Scuzzulatelu delicatamente per forzà i fluidi alloggiati in i pulmoni.

S'ellu hè assolutamente necessariu, vale à dì, s'ellu ùn hè micca capace di allattà direttamente da a mamma, date li latte di gattinu da a buttiglia.

dopu à partitu

Esse cuscenti in e prime ore dopu a consegna è assicurà chì u u ghjattu hè calmu. Ùn hè micca cunsigliatu per tutta a famiglia, vicini, amichi è cunniscenze di vene à visità u misgiu in i primi ghjorni. Durante a prima settimana hè assai impurtante chì nè a mamma nè i zitelli ùn sianu spaventati. Ci vole solu à esse una persona intornu per assicurassi chì tuttu viaghja bè.

In nisun mumentu ùn pò mancà acqua fresca è una bona razione. Pone u bacinu di sabbia vicinu per ùn avè micca da viaghjà troppu luntanu. Assicuratevi chì a scatula sia sempre meticulosamente pulita.