À chì età i misgi cumincianu à manghjà chow?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
À chì età i misgi cumincianu à manghjà chow? - Animali
À chì età i misgi cumincianu à manghjà chow? - Animali

Cuntenutu

Da u principiu di a vita, l'alimentazione di un gattu gattinu deve esse assai equilibratu per evità prublemi in l'avvene. Una bona alimentazione hè sinonimu di bona salute è benessere per u vostru misgiu.

Sia chì un gattinu sia alimentatu cù a buttiglia o alimentatu da a mamma, duvete sapè à chì età principia à alimentassi da solu. Dunque, in questu articulu di PeritoAnimal vi diceremu nantu à chì età è chì tippu di cibo manghjanu i gattini. Continua à leghje è scopre à chì età i misgi cummencianu à manghjà chow.

Quandu u gattinu pò manghjà da manghjà?

U primu alimentu chì i gattini manghjanu quandu nascenu hè u latte maternu. Questu alimentu hè assai impurtante per elli, postu chì li dà immunità materna contr'à i principali agenti infittivi.


Se avete adottatu un gattinu in età di allattamentu o a so mamma u rifiutava, duvete dalli un latte di gattu speciale da a buttiglia. Stu latte hè u solu latte chì u gattinu pò beie è ùn li duvite micca dà u latte di vacca. Per più infurmazione, vi ricumandemu di cunsultà u nostru articulu: "Cumu Alimentà un Gattu Neunatu".

U latte chì beie i gattini, materni o artificiali, hè riccu in acidi grassi, calostru (anticorpi) è vitamine.

Quandu i gattini cumincianu à manghjà?

L'allattamentu di un gattinu di gattinu dura circa 9 settimane è quandu i primi denti cumincianu à apparisce, intornu à quattru settimane, pò cumincià à manghjà cibu solidu. Duvete sceglie un alimentu adattatu per i gattini, è si consiglia di umidificà un pocu cù acqua calda, per fà più faciule l'iniziu di u prucessu di masticazione. Inoltre, pudete aghjunghje qualchì cibu umitu o patè, adattatu per i gattini.


L'alimentu chì i gattini devenu manghjà, da a fine di a lattazioni finu à u primu annu di età, deve esse cumpostu di proteine ​​altamente digeribili, antioxidanti è acidi grassi cum'è omega 3 è omega 6. Questu alimentu deve esse di alta qualità è a quantità deve seguitate e linee guida descritte nantu à u pacchettu. Malgradu questu, u veterinariu pò cunsigliallu per adattà a quantità più o menu, secondu e caratteristiche specifiche di u vostru gattu.

Se preferite, pudete sceglie di fà cibu casanu per sta tappa di a vita di u vostru misgiu. Tuttavia, u più cunsigliu secondu a maiò parte di i veterinari hè di optà per un alimentu super premium adattatu per l'età di u ghjattu in questione. Cù l'alimentu casanu, hè più difficiule d'ottene un equilibriu è tutti i nutrienti chì u ghjattu hà bisognu. Dunque, se sceglite stu metudu, u nostru cunsigliu hè chì duvete cercà un specialistu in nutrizione animale.


cambiamenti prugressivi

Avà chì sapete à chì età i gattini cumincianu à manghjà da soli, duvete pruvà diverse razioni per sceglie a più adatta. Hè impurtante chì ùn vi ne scurdiate mai u cambiamentu di l'alimentu deve esse fattu progressivamente è introducendu gradualmente un novu alimentu. Cambiamenti improvvisi di l'alimentu ponu causà disbiosi intestinali chì dà risultati à diarrea è vomitu.

Se u vostru gattinu stà sempre cù a mamma, u prucessu di svezzamentu si face pocu à pocu. Ùn ci hè bisognu di separalli. D'altra parte, ùn hè micca cunsigliatu di caccià i cuccioli da a mamma prima di una certa età. Hè cù a mamma è i fratelli chì u ghjattu ampara tutti i cumpurtamenti tipichi di a so spezia. Per più infurmazione, vedi u nostru articulu nantu à: "Quandu i gattini ponu esse separati da a mamma?"

Una volta chì u ghjattu inizia u prucessu di svezzamentu, istintivamente si mette à circà cibu. S'ellu ùn hè micca, pudete aiutallu dendu qualchì alimentu direttamente da a so manu. S'ellu stà sempre cù a so mamma, hè cunsigliatu di lascià lu manghjà da u listessu piattu ch'ella, per ch'ellu possi amparà per mezu di l'osservazione.

U ghjattinu stessu hà da gestisce l'alimentu ch'ellu manghja. Inoltre, duvete sceglie un piattu largu è piattu per facilità l'accessu di u gattinu à l'alimentu.

Altre precauzioni da piglià in contu

Quandu i gattini cumincianu à manghjà cibu solidu, pò accade chì soffrenu un pocu di stinimentu. Pudete aiutallu à defecà fendu massaggi dolci in u so ventre. Inoltre, fate sempre dispunibule scatule adatte per ellu per cumincià à fà bisogni in u locu ghjustu.

Coincidendu cù l'iniziu di l'alimentazione solida, ci deve esse a prima desparasita interna. Cunsultate u vostru veterinariu di fiducia, affinchì vi possa cunsiglià è definisce un protocolu per a parassita è a vaccinazione di u cucciolu. A salute hè u più impurtante è ùn duvete mai trascurà stu puntu. Inoltre, hè impurtante chì furnite acqua fresca è pulita ogni ghjornu. Idealmentu, a pignatta d'acqua deve esse luntana da a pignatta di l'alimentu è in una stanza sfarente da a lettu.