cose strane chì facenu i cani

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
NON DARE QUESTO GIOCATTOLO AL TUO BAMBINO !
Video: NON DARE QUESTO GIOCATTOLO AL TUO BAMBINO !

Cuntenutu

Se crede chì l'umani sò i soli à fà cose strane, allora ùn avete mai avutu un animale domesticu. Ma sì avete un animale domesticu, allora di sicuru avete vistu u vostru cane fà sciocchezza è nisuna spiegazione logica apparente. Cose chì ponu esse divertenti à le volte chì ponu fà ride, è altre cose chì vi dumandate perchè i fate.

Dunque, in questu articulu PeritoAnimal vi mostraremu alcuni cose strane chì facenu i cani, per sapè esattamente quale hè a ragione di sti cumpurtamenti strani è capisce perchè agiscenu cusì. Se u vostru animale domesticu face ancu cose strane, spartitelu cun noi à a fine di l'articulu in i cumenti!


U mo cane move a zampa quandu li grattò u ventre

Una di e cose strane chì facenu i cuccioli hè di move rapidamente e zampe quand'elli toccanu un puntu specificu nantu à a so parte più vulnerabile di u corpu, ma malgradu ciò chì pensanu a maiò parte di a ghjente, sì u vostru cucciolu move a zampa in modu agitatu quandu vi tocca ti gratta u ventre, ùn hè micca un segnu chì ti piaci ciò chì li faci, hè què vi dà fastidiu.

Hè perchè quandu si graffia o solleticu u vostru cane, state attivendu in realtà i nervi sottu à a vostra pelle, cum'è quandu anu un parassita chì corre da a so pelliccia o u ventu soffia in i so visi, è questu produce ciò chì si cunnosce cum'è u riflessu di graffi, chì ùn hè nunda di più o menu di l'azzione di spostà e so zampe in un modu agitatu per sbarrazzassi di u disagiu chì sentenu. sò pruvucanti.


Dunque, a prossima volta chì gratterete u ventre di u vostru cucciolu serà megliu di fà la cù primura è s'ella cummencia à move e so zampe, ferma è cambia l'area o diminuite l'intensità è cuminciate à accarizzallu pianu pianu per cuntinuà à furnisce l'animali cù affettu. cane.

U mo cane cammina in circondi prima di andà in lettu

Un'altra di e cose strane chì facenu i cani hè di spassighjà in u so lettu o in quellu locu induve vanu à chjinassi, è questu cumpurtamentu vene da i vostri antenati salvatichi.

Nanzu, i cani salvatichi chì avianu bisognu di un locu per dorme nurmalmente o a facianu in qualchì locu cù vegetazione è, à scaricate l'erbe è assicuratevi chì u vostru nidu era sicuru. è ùn c’eranu insetti nè rettili, giravanu in giru è à a fine, stavanu in cima per dorme cunfortu. In più, u fattu di marchjà in cima di u so "lettu" hà dimustratu à l'altri cani chì stu territoriu appartenia dighjà à qualchissia è cusì nimu l'altru l'occupava.


Cusì ùn vi maravigghiate micca quandu u vostru cane cammina in cerchi prima di chjinà si nantu à u lettu cù e vostre coperte o in u vostru lettu caldu, perchè hè un vechju cumpurtamentu sempre arradicatu in u vostru cervellu è ùn cambierà micca, ancu se avà ùn cambia micca bisognu à. fà sti "nidi" per dorme.

U mo cane porta u cibu in un altru locu per manghjà

Piglia u cibu chì avemu appena messu in u vostru alimentatore è manghjallu in altrò hè un'altra cosa strana chì facenu i cuccioli, è in questu casu ci sò duie teorie per spiegà stu comportamentu.

Unu di elli dice chì questu cumpurtamentu vene, cum'è in u casu precedente, da i so antenati salvatichi, i lupi. Quandu i lupi cacciavanu e prede, i campioni più debuli pudianu coglie un pezzu di carne è purtà lu in altrò per manghjà, dunque u maschile alfa è i laboratorii più grandi ùn a piglianu micca è a pudianu manghjà in pace. Què spiega perchè i cani domestici anu stu cumpurtamentu oghje, ancu s'elli ùn sò micca in un pacchettu di lupi, inconscientemente per elli simu u so masciu alfa.

L'altra teoria menu osservata, postu chì ùn accade micca in tutti i cuccioli chì li usanu, dice chì u sonu di e targhette o di i collani decorativi pò esse fastidiosu quandu si scontranu in u vostru metale o in una ciotola di plastica è dunque portanu u vostru cibu. In un altru locu .

u mo cane vi caccia a coda

Si hè sempre dettu chì i cani chì caccianu a so coda sò o perchè sò scumudati o perchè anu un disordine ossessivu-compulsivu chì li face avè stu cumpurtamentu, ma à misura chì i studii avanzanu, hè statu scupertu chì stu cumpurtamentu pò avè a so origine in un geneticu, alimentariu o ancu prublema di a zitiddina.

À u livellu geneticu, i studii suggerenu chì stu cumpurtamentu affetta diverse generazioni di alcune razze stesse è ancu parechje lettere, dunque si pò deduce chì stu comportamentu affetta più certe razze è chì parechji cuccioli anu una predisposizione genetica per fà lu.

Altri studii anu trovu chì stu cumpurtamentu pò esse dovutu à una mancanza di vitamina C è B6 in u cucciolu è, infine, altri cunclude chì pò esse da una separazione precoce da a mamma è chì questi cuccioli à longu andà anu più paura. è riservatu cù e persone.

Ùn sapemu esattamente perchè caccianu a so coda, ma ciò chì sapemu hè chì questu hè un'altra di e cose strane chì facenu i cani.

U mo cane gratta a terra dopu avè evacuatu

Un'altra di e cose strane chì facenu i cani hè di grattà a terra dopu avè fattu e so faccende. Mentre a facenu per pruvà à intarrà i so rifiuti, a verità hè chì grazia à l'Associazione Americana di l'Ospedali Animali, sapemu ancu avà chì a facenu per marca u vostru territoriu.

i cani anu ghiandole prufumate in e zampe è quand'elli finiscenu d'evacuà, grattanu cù e so zampe di daretu per chì i feromoni di u so corpu si sparghinu intornu à u locu è altri cani sappianu quale hè passatu da quì. Dunque, in più di falla per copre i so desideri, i cuccioli si grattanu u terrenu per ragione territuriale è d'identificazione, cum'è quandu si sniffanu.

u mo cane manghja erbaccia

Un'altra di e cose strane chì facenu i cani hè di manghjà erba. certi a facenu per elli purga è cusì alleviate u vostru trattu digestivu, cusì i cuccioli spessu vomitanu dopu avè manghjatu erba. Altri a manghjanu per suddisfà i so esigenze nutritive ligumi chì questu li furnisce, ma purtroppu attualmente l'erba in i lochi induve camminemu i nostri animali domestici cuntene assai contaminanti esterni cum'è pesticidi, desideri di altri animali, ecc ... è ùn hè micca troppu nutritiva. È infine, certi cani manghjanu erba per piacè puru è perchè li piace u gustu, allora a prossima volta chì vedi u vostru cane manghjà erbaccia ùn vi ne fate.