Chlamydiosis in cockatiel - trattamentu, sintomi è diagnosi

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 9 Maghju 2024
Anonim
Chlamydiosis in cockatiel - trattamentu, sintomi è diagnosi - Animali
Chlamydiosis in cockatiel - trattamentu, sintomi è diagnosi - Animali

Cuntenutu

A Chlamidiosi hè una di e malatie più cumune in l'acelli. I Cockatiels ponu esse infettati da Chlamydophila psittaci, allora sì avete un acellu di sta spezia, duvete esse assai cuscenti di i sintomi.

Siccome a clamidiosi hè una zoonosi, vale à dì, pò esse trasmessa à l'omu, hè ancu più impurtante chì i guardiani di l'acelli sappianu di sta malatia, sappianu rilevà i so sintomi è agisce in casu di cuntagione.

In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu tuttu di Chlamydiosis in Cockatiels, continuate à leghje!

Chlamydiose in l'acelli

A Chlamidiosi hè una malattia causata da batteri intracellulari di a famiglia Chlamydiaceae. Sicondu a classificazione attuale, sta famiglia hè divisa in dui generi: Chlamydia è Chlamydophila. Ghjè in questu secondu gruppu chì u Chlamydophila psittaci, e spezie rispunsevuli di a clamidiosi in l'acelli psittacidi, essendu cusì rispunsevuli di a clamidiosi in i cockatiels. Nanzu, stu batteriu era chjamatu Chlamydia psittaci.


Chlamydiose in acelli, chjamata ancu chlamydiophyllosis, febbre di pappagallo o psittacosis hè un zoonosi, vene à dì, l'acelli chì portanu stu batteriu a ponu trasmette à l'omu. Sta trasmissione si face per via di u cuntattu direttu trà l'omu è l'acelli o per inalazione di particule prisenti in l'urina o in polvera da e piume.

Chlamydia in cockatiel - sintomi

Cum'è l'altri acelli psittacidae, i cockatiels ponu esse infettati da C. psittaci. L'acelli infettati da sta batteria ponu esse asintomaticu, vale à dì, ùn presentanu sintomi, ancu s'elli sò purtatori è, dunque, ponu infettà altri acelli è umani. I Cockatiels ponu campà per parechji anni cum'è purtatori senza manifestà sintomi.

I prublemi nascenu quandu u sistema immunitariu di l'acellu hè falatu. Tù Sintomi di Chlamydia in cockatiel pò esse:


  • Diarrea o sgabelli acquosi
  • Conjunctivitis è secrezioni oculari
  • Starnutitu è ​​nasu chì corre
  • Apatia
  • Anoressia
  • Perda di pesu
  • Somnolenza

I sintomi di Chlamydia in cockatiel ùn sò micca assai specifici è, in più, diversi organi ponu esse affettati, cum'è u fegatu, a milza, u sistema respiratoriu è u tractu gastrointestinale. Dunque, hè di primura chì cunsultate u vostru veterinariu di fiducia se avete qualchì cambiamentu di comportamentu in u vostru acellu.

Diagnosticu di Chlamidiosi in Cockatiels

Siccomu i segni clinichi di clamidiosi in l'acelli ùn sò micca specifici, u diagnosticu diventa più cumplicatu da fà. I test di laboratorio sò necessarii per cunfirmà chì hè sta malattia.


U vostru veterinariu pò aduprà i testi seguenti per ghjunghje à un diagnosticu definitivu di clamidiosi in cockatiels:

  • radiografia
  • ultrasound
  • analisi di l'enzimi di u fegatu
  • conte di globuli bianchi

Ancu se sò più costosi è un laboratorio fora di a clinica hè di solitu necessariu, ci sò metodi di laboratorio chì permettenu l'isolamentu di u C. psittaci. Unu di i metudi diagnostichi più affidabili hè a rilevazione diretta di DNA da u chlamydophila da Tecnica PCR.

Chlamydiosis in cockatiel - cumu trattà

Se u vostru cockatiel hà chlamydiosis, u trattamentu veterinariu hè essenziale. Ci sò diversi protocolli di trattamentu per a clamidiosi è u vostru veterinariu sceglierà quellu chì più si adatta à u vostru casu di cockatiel.

U trattamentu più cumunu hè cun terapia antibiotica chì pò esse orale, solubile in acqua o iniettabile. Sì avete solu un cockatiel, a scelta iniettabile hè probabile chì sia a scelta migliore per via di a so efficacia. Tuttavia, se avete una fattoria di cockatiel, l'opzione solubile pò esse più pratica, ancu se hè difficiule di cuntrullà a quantità d'acqua chì ogni acellu beie.

A regione oculare hè spessu affettata da chlamydia. Sì avete un cockatiel cun cungiuntivite, u vostru veterinariu pò prescrive alcune gocce d'antibioticu per applicà direttamente à l'ochji di l'acellu.

Oltre à u trattamentu antibioticu per eliminà i batteri, altri trattamenti per alleviare i sintomi ponu esse necessarii.

A durata di u trattamentu è u pronosticu sò assai variabili è dipende principalmente da cume si detecta a chlamidiosi precoce in cockatiel.

Se avete un viveru cù assai acelli, acelli separati chì anu segni clinichi da l'altri. finu à finisce u trattamentu.

In generale, dopu à 45 ghjorni di trattamentu l'acelli devenu esse rializati.

Chlamydia in cockatiel passa à l'omu?

A Chlamidiosi hè una zoonosi, vale à dì, pò esse trasmessa in modu efficace da l'acelli à l'omu. In ogni casu, l'incidenza di chladiosis in l'omu hè assai bassa, ancu s'ellu ci sò millaie d'acelli chì portanu sta malatia. A maiò parte di e persone sò resistenti à i batteri, à menu chì u sistema immunitariu sia compromessu.

In ogni casu, hè impurtante d'alertà u fattu chì a trasmissione hè pussibule, chì alcuni casi di chlamydiose in l'omu ponu esse fatali se ùn sò micca trattati currettamente.

sintomi di clladiosi in l'omu sò:

  • severi mal di testa
  • malessere generale
  • Chills
  • Mialgia

I casi gravi ponu ancu causà pneumonia, postu chì u pulmone hè unu di l'Organi più colpiti.[1]. Tuttavia, in a maiò parte di i casi a clamidiosi in l'omu pò esse asintomatica (senza sintomi) o avè sintomi simili à una influenza lieve.

Prevenzione di Chlamidiosi in Uccelli

Cum'è l'avemu digià mintuvatu, l'acelli ponu trasmette sta batteria à altri acelli per via di secrezioni nasali, orali o feci. Per questa ragione, hè essenziale mantene l'ambiente di l'acelli sempre pulitu. Leghjite puru u nostru articulu cumpletu nantu à a cura di cockatiel.

In i viveri cù parechji acelli, u risicu di clamidiosi esistenti hè assai più altu è a cura deve esse raddoppiata. A pulizia regulare duveria cumprende bevande è manghjatoghji, micca solu l'area induve ci sò i rifiuti.

Un'altra misura preventiva hè di cuntrullà u numeru di acelli in a voliera. Una alta densità di pupulazione aumenta u risicu di clamidiasi è rende più difficiule di tene tuttu sanificatu, è l'acelli anu una qualità di vita più bassa.

Ogni volta chì aduttate un novu cockatiel, mettetelu in quarantena prima di aghjunghje lu à altri acelli. Cusì assicuratevi di rilevà qualsiasi segnu clinicu prima di risicà di trasmette alcuna malattia à altri acelli sani.

Ùn vi scurdate di visità regularmente un veterinariu di animali esotici. Ùn sò solu i cani è i misgi chì anu bisognu di cure veterinarie. In l'acelli, e visite regulare permettenu ancu qualsiasi cambiamentu o prublema per esse identificati prestu, migliurà a pronostica.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Chlamydiosis in cockatiel - trattamentu, sintomi è diagnosi, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Malatie Batteriche.