Cause di sgabelli gialli in cani

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Come capire che il cane sta per morire – 5 SINTOMI evidenti
Video: Come capire che il cane sta per morire – 5 SINTOMI evidenti

Cuntenutu

Ogni volta chì surtimu cù u nostru amicu per fà una spassighjata, avemu l'obbligazione di caccià i so excrementi da a terra è di mette li à a spazzatura. Oltre à aiutà à rende a cità più pulita, hè un modu per cunnosce a vostra salute. A seconda di a so struttura è di u culore, pudemu sapè cumu cade u manghjà chì manghjate, cume u digerite è u tolleranu, in più di scopre se avete malatie. U sgabellu di un cane sanu hè di culore marrone, cun una consistenza ferma è un pocu bagnatu.

Calchì volta, se u nostru cane hà un prublema, e cagione ponu cambià di culore è li pudemu vede gialli. U culore giallu hè causatu da u lubricante naturale in u trattu digestivu.Stu lubrificante s'appiccica à e feces di u cane è ci dice chì u sistema digestivu hè irritatu da qualchì prublema.


Sè vo site inchietu per u culore di e fece di u vostru amicu, continuate à leghje stu articulu PeritoAnimal induve vi diceremu u cause di feci gialle in i cani.

L'alimentazione

Una di e cause più cumune di sgabelli gialli in i cani hè l'alimentu. Micca tutti i cani si sentenu bè cù u listessu cibu, ogni animale hè diversu è ognunu hà u so propiu bisogni particulari.

A volte u manghjà chì li demu, ancu s'ellu hè high-end, pò andà male per u nostru amicu è duverà truvà quellu cun ellu si sente bè. Se vedi chì e vostre feci sò gialle, a prima cosa chì duvete fà hè cambià a dieta di u cane finu à truvà un alimentu chì digerisci bè. Se cambiendu l'alimentu a situazione ùn migliora micca, duvete purtà lu à u veterinariu per scopre s'ellu hè intollerante à qualsiasi alimentu o se e feci gialle sò dovute à un prublema più grande.


sì u vostru cane hè un cucciolu, hè megliu di purtalla subitu à u veterinariu postu chì ùn hè micca sviluppatu cumpletamente è chì e caghjule gialle ponu esse dovute à qualcosa di più grande, cum'è un parassita.

Listessu accade cù u vechji cani, e vostre difese ponu esse basse per via di a vostra età è, in casu d'infezzione o virus, pudete avè prublemi à luttà contr'à ella. Hè preferibile chì u portiate à u veterinariu per scopre u prublema è per cunsigliallu nantu à u trattamentu adattatu.

Malatie è parassiti

Se vedi chì dopu à a dieta di u vostru cucciolu cambiatu, i so excrementi sò sempre gialli, duvete cunsultate u veterinariu per sapè a causa. Ci hè parechje malatie chì ponu causà diarrea è sgabelli gialli.


Per esempiu, alcuni virus cume u distemperu caninu o u parvovirus caninu causanu escrementi assai acquosi chì ponu ancu disidratà l'animali se ùn sò micca trattati. Inoltre, u parassiti cum'è giardia o coccidia pò ancu causà sgabelli gialli. Si tratta di protozoi chì si stallanu in l'intestinu di u nostru cane è anu bisognu di trattamenti più cumplicati.

altre malatie cum'è l'insufficiency pancreatic, a malatia inflamatoria di l'intestione, è ancu un tumore pò causà diarrea è excreta gialla. Queste sò alcune di e cause di sgabelli gialli in i cani, ma ùn v'inchietate perchè u vostru veterinariu pò diagnosticà è trattalli per migliurà a salute di u vostru amicu.

Trattamentu di sgabelli gialli in i cani

Quandu u veterinariu hà diagnusticatu a causa di e feci gialle, ricumanderà un trattamentu per migliurà a digestione di u vostru cane o cumbatte u prublema di salute chì l'affetta. Quandu a causa di e feci gialle in i cani ùn hè micca una malattia cumplicata, u trattamentu pò contà e misure seguenti:

  • Deworming
  • cambiamentu di cibu
  • Eliminate a fibra
  • Ridrata u cane cù u seru
  • medicazione speciale
  • Vaccini

Sicondu u diagnosticu, un trattamentu o l'altru deve esse seguitu, ma a verità hè chì in ogni casu hè assai impurtante cunsultate u veterinariu per assicurassi chì a salute di u nostru cane sia bona.

Prevenzione

Per prevene u trattu digestivu di u nostru cucciolu da esse irritatu è e so feci diventanu gialli, pudemu piglià e seguenti precauzioni:

  • Dàtelu sempre acqua pulita è fresca è evitate di beie da e pozzanghere.
  • Assicuratevi chì i vostri alimenti sò di bona qualità è ùn anu micca compost chì ùn sia micca intolleranti.
  • Ùn lasciate micca manghjà nunda in strada o cibu chì li pudessi dannà.
  • Fighjate i fiori è e piante chì vi avvicinate, per evità di manghjà qualsiasi pianta chì sia tossica per i cani.
  • Cunsultate periodicamente u vostru veterinariu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.