Cane femminile spaying: età, procedura è recuperu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

A castrazione hè a prucedura chì impedisce à a femina o u masciu di pruduce cellule sessuale è di ripruducesi à u mumentu di a copulazione.

Se avete un cane è ùn vulete micca crucià cun un maschile per a ripruduzzione, duvete sapè chì a sterilizazione hè raccomandata per prevene certe malatie di trasmissione sessuale è tumori dipendenti da l'ormoni, è ancu per evità di abbandunà i letti indesiderati.

Per amparà di più castrazione di cane femminile: età, prucedura è ricuperazione, cuntinuvà à leghje st'articulu da PeritoAnimal.

Cosa hè a sterilizazione di cani femine

A castrazione hè a prucedura chì impedisce à l'animali di esse fertile à u mumentu di u ciclu riproduttivu.


Ci hè parechji tippi di castrazioni:

  • Chimica: forma tempurale di castrazione, attraversu l'usu di droghe, cum'è pillula contraceptiva. Esse una opzione riversibile. Ancu s'ellu pare più benefiziu, a pillula provoca squilibri ormonali chì, più tardi, ponu purtà à prublemi seri cum'è tumori di senu aggressivi o pseudopregnancy (gravidanza psicologica).
  • chirurgicu: una tecnica irreversibile ma sicura chì cunsiste in a rimozione di l'organi riproduttivi incaricati di a produzzione di ormoni.

Castramentu di una femina: a prucedura

Cumu hè fatta a castrazione di un cane femina?

U castrazione, o, cunnisciutu ancu cum'è sterilizazione, hè una prucedura chirurgica simplice è irreversibile aduprata in pratica clinica veterinaria.


A tecnica più aduprata hè a rimuzzioni (ectomia) Da ovari (ovariu) Hè da uteru (isteria), a prucedura hè designata ovarioisterectomia. L'animale hè sottumessu à anestesia generale per ùn sente u dulore è hè medicatu per ùn sente dulore o fastidiu quandu si sveglia da una chirurgia. Inoltre, hè cumunu esse piazzatu nantu à una soluzione salina da nutrisce, idratà è tene una strada aperta in casu chì sia necessariu dà medicazione per via endovenosa durante u tempu operatu.

Prucedura

  1. Per a prucedura stessa, ci sò parechje tecniche è piazzamenti, ma u più cumunu hè chì l'animale sia piazzatu annantu à u so addome cù i membri aparti.
  2. L'incisione hè fatta in a linea media, situata in l'addome ventrale, è pò esse lunga finu à 15 centimetri, secondu a dimensione di l'animali è a tecnica chirurgica di u chirurgu.
  3. Dopu avè lucalizatu l'ovari, i vasi sanguini sò ligati in modu chì ùn ci sia sanguinamentu.
  4. Dopu, l'utru hè eliminatu di listessa manera.
  5. Dopu a rimozione di e strutture, i musculi, i grassi è i strati di a pelle sò chjusi per assicurà chì l'ernie o altre complicazioni ùn accadenu.

Raccomandazioni pre-chirurgiche

Cum'è cù qualsiasi prucedura chirurgica chì richiede anestesia o sedazione, ci sò alcune raccomandazioni pre-chirurgiche cunsiderà:


  • Prima di tuttu duvete sapè chì MAI duverebbe castrendu a femina durante u calore. Quandu a puttana entra in calore, hè necessariu d'aspittà chì sta fasa finisca è solu dopu deve esse sterilizzata.
  • L'animale deve esibisce solidi veloci (cibu) di almenu 8 ore, è u digiunu d'acqua (acqua) hè ancu raccomandata ma varierà secondu u tippu di animale, età, interventu chirurgicu è malatie coesistenti.
  • Idealmente si deve fà analisi di sangue, per vede s'ellu hè sicuru d'anestetizà l'animali.
  • Tricotomia (rimozione di i capelli prima di a chirurgia per mantene l'asepsia di u situ).
  • Pulizia è disinfettazione di u situ cù suluzioni antisettiche.
  • Materiale sterilizatu.

Cane femina sterilizante: età

Se ùn avete alcuna intenzione di allevà u cucciolu, hè cunsigliatu di castralla u più prestu pussibule. L'opinioni trà i veterinari varianu in quantu à l'età adatta. Tuttavia hè raccomandatu:

  • Puttine piccule, si ponu fà prima di u primu calore o dopu u primu caldu.
  • Cagne medie / grandi, cunsigliate vicinu à un annu, postu chì sò razze chì anu una crescita più lenta è si sviluppanu dopu.

Ancu se i risichi anestetichi è chirurgichi sò pochi, più vechja hè a cagna, più risichi seranu assuciati à a prucedura è ponu esiste più prublemi di salute. Inoltre, più tardi castrate, menu garantite avete di prevene certi tumori, chì l'influenza ormonale esiste da parechji anni.

Per tutte queste ragioni, si consiglia di castrazione di giovani cagnette.

Castramentu di una femina: vantaghji

Ci hè parechji benefici assuciati à a castrazione:

  • Impedisce a ripruduzzione di l'animali è impedisce e lettiere indesiderate.
  • Evitendu parechje malatie di trasmissione sessuale, cume u sarcoma Sticker / TVT (tumore venericu trasmissibile caninu), assai cumunu in Brasile.
  • Impedisce l'infezioni uterine (cum'è piometra - accumulazioni di materiale purulente in l'utru).
  • Riduce a probabilità di apparizione di certi tumori dipendenti da l'ormoni, cume u cancheru di u senu. Hè impurtante di enfatizà chì ùn rende micca impossibile l'apparizione di sti tumori, riduce solu a probabilità. Ciò significa chì ponu ancu apparisce, ma hè assai menu prubabile di influenzà e puttane castrate chè quelle sane.
  • Evite tutti i segni clinichi risultanti da l'influenza ormonale, cume vocalizzazioni eccessive, marcatura di u territoriu, aggressività, sanguinamentu di cagna, pseudopregnancy.

Cane femina sterilizazione: recuperazione

A recuperazione dopu a sterilizazione di i cani hè assai semplice. Essendu una intervenzione assai cumuna in a pratica clinica, hè diventata assai sicura durante a chirurgia (in termini di anestetichi è asepsi) è dopu (recuperu), è, dopu a crescita di i capelli, a cicatrice hè guasi imperceptibile.

Raccomandazioni post-chirurgiche

In generale, a cagna si ne và in casa u listessu ghjornu, tuttavia ci sò alcune precauzioni è raccomandazioni chì u tutore deve cunnosce:

  • ùn abbiate paura cagna vomità o sempre presente una strana caminata o stupefacente, hè l'effettu di l'anestesia.
  • u listessu ghjornu, evitate di dà grandi quantità di cibu è acqua. U ghjornu dopu pò ripiglià e so abitudini alimentari nurmali.
  • A femina porta di solitu un vestitu in a regione cicatriciale cù un vestitu post-chirurgicu. Esse cuscenti s'è vo custata ogni tipu di Terre o di perdita di sangue à traversu u tissutu.
  • Assicuratevi chì a puttana ùn và scratching o l'area di sutura. Se necessariu, mette nantu à una collana isabelina.
  • evite a puttana fà sforzi è intensa attività fisica, fate brevi spassighjate.
  • Ùn caccià micca a robba finu à quandu hè indicatu da u veterinariu.
  • Seguitate currettamente l'istruzzioni per a disinfettazione di u situ di sutura è di a medicazione orale furnita da u vostru veterinariu. Mai, ma mai, finisci u trattamentu prima di a data indicata o estendelu troppu longu.
  • I punti ponu esse interni (è micca bisognu di rimuovere) o esterni (è micca bisognu di rimuovere). Se sò esterni, ponu esse rimossi da u veterinariu dopu 8 ghjorni.

In u video seguente, spieguemu cumu fà una collana elisabettiana fatta in casa per cani è misgi:

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.