Cane vomitu sangue: cause è trattamenti

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
32 - La torsione di stomaco nel cane, una patologia spesso mortale. Cosa è, Sintomi e come evitarla.
Video: 32 - La torsione di stomaco nel cane, una patologia spesso mortale. Cosa è, Sintomi e come evitarla.

Cuntenutu

L'apparizione di sangue in ogni secrezione di u nostru cane hè sempre un mutivu di preoccupazione è, in generale, a ricerca di assistenza veterinaria. Per spiegà perchè u nostru cane vomita sangue, hè prima necessariu identificà induve si trova u sanguinamentu è cumu hè, postu chì u sangue frescu ùn hè micca uguale à u sangue digeritu. In quantu à e cause, ponu esse parechje.

In questu articulu PeritoAnimal, rivederemu i più cumuni, insistendu chì ogni sanguinamentu maiò deve esse trattatu da un veterinariu. Dopu scopre e cause è i trattamenti per a cane chì vomita sangue.

u vomitu cù sangue

Prima di continuà à spiegà e pussibili ragioni per chì simu di fronte à un cane chì vomita sangue, duvete sapè chì u sangue pò vene da parechje fonti, da a bocca à u stomacu. Una volta rilevatu u vomitu, pudete esaminà u vostru cane per pruvà à truvà ogni lesione in a cavità orale chì puderia spiegà u sangu. qualchì volta a ferita di gomma o nantu à a lingua, fatta da un ossu, un bastone o una petra, pò causà un sanguinamentu chì si cunfonde cù vomitu.


Inoltre, stu sanguinamentu pò diventà assai pesante, ancu se a priori hè menu severu di quelli d'origine interna. Se in questu esame truvate alcuna anormalità cum'è un pezzu, un dente rottu o un corpu stranieru, serà necessariu cunsultà u vostru veterinariu.

U vomitu cù u sangue stessu, vale à dì quellu chì nasce in u trattu digestivu, hè cunnisciutu cù u nome di ematemesi. U sanguinamentu pò ancu vene da u sistema respiratoriu. U sangue pò esse frescu, in forma di strisce o coaguli, è ancu digeritu, in quale casu u culore diventerà più scuru.Inoltre, u vostru cane pò vomità sangue spumante, mucus, o più fluidu.

A volte u cane vomita sangue è face feci sanguinose. Queste feci, cunnisciute cù u nome di melena, anu un culore assai scuru postu chì cuntenenu sangue digeritu. Infine, duvete fighjà se un episodiu acutu di vomitu si verifica, o se vomitu si verifica in parechji ghjorni invece. Pigliate tutti questi dati in contu, più qualsiasi altri sintomi cum'è dolore, diarrea o debule, per furnisce u veterinariu tutte l'infurmazioni pussibuli per u diagnosticu.


Malatie infiammatorie di u sistema digestivu

E malatie infiammatorie di u distema digestivu ponu purtà à un cane chì vomita sangue. In questi casi, hè normale chì ellu, in più di u vomite cù sangue, anu diarrea, ancu sanguinosa, ma ste secrezioni ùn cunteneranu micca sempre sangue. Inoltre, vedemu spessu chì u cane vomita sangue è ùn vole manghjà nè beie. Hè necessariu circà l'attenzione veterinaria, postu chì ogni volta chì ci hè un sanguinamentu, e cundizioni sò favurevuli sviluppu di una infizzione.

Inoltre, a perdita di fluidi senza esse rimpiazzatu da l'alimentu pò causà disidratazione, aggravendu u quadru clinicu. E cause di sta infiammazione ponu esse parechje è un casu seriu hè pruduttu da parvovirus o parvovirus, enterite infettiva acuta, chì infetta principalmente cuccioli, cun un elevatu tassu di mortalità. Cum'ellu hè un virus, ùn ci hè trattamentu megliu cà a prevenzione, vaccinendu cuccioli da 6 à 8 settimane di età. In ogni casu, deve esse u veterinariu chì determini perchè avemu un cane chì vomita sangue è prescrive u trattamentu adattatu.


prisenza di corpi stranieri

Hè relativamente cumunu per i cani di manghjà tutti i generi d'oggetti, soprattuttu quandu sò cuccioli o assai avidi. Questi oggetti ponu esse pietre, bastoni, ossa, ghjoculi, ganci, funi, ecc. Alcuni di questi anu bordi taglienti è, dunque, quandu ingeriti, ponu causà danni considerevoli in diverse parti di u sistema digestivu, ancu causendu foratura.

Se suspettate chì u mutivu chì un cane vomite sangue sia per via di l'ingestione di un ogettu, duvete andà à u veterinariu senza perde u tempu. Facendu una radiografia, hè qualchì volta pussibule di distingue l'ughjettu inghjuttitu è ​​a so situazione. Altre volte, però, hè necessariu ricorrere à l'endoscopia, cù a quale hè qualchì volta ancu pussibule di estrarre u corpu straneru. S'ellu ùn hè micca pussibule, u trattamentu sarà sottumessu cirurgia addominale. Per evità ste situazioni, a prevenzione hè di primura, impedisce à u to cane d'avè accessu à materiali putenzialmente periculosi è li offre solu ghjoculi sicuri.

Intossicazioni

Sia apposta o accidintali, l'avvelenamentu o l'avvelenamentu di i cani pò ancu spiegà perchè avemu un cane chì vomita sangue. Alcune sostanze, cume i rodenticidi, agiscenu cum'è anticoagulanti è causanu sanguinamentu spontaniu. I sintomi, in più di u vomitu, ponu include sanguinamenti nasali è sanguinamenti rettali o contusioni. hè necessariu attenzione veterinaria immediata è a pronostica dipenderà da a sustanza ingerita è a so quantità in relazione à u pesu di l'animali.

Se sapete ciò chì u cane hà manghjatu, duvete fà sapè à u veterinariu. Inoltre, hè impurtante di mantene un ambiente sicuru per u vostru cumpagnu, impediscendulu di avè accessu à prudutti tossichi, cum'è i prudutti di pulizia. Quandu surtite per una spassighjata, o sè avete accessu à l'esternu, hè ancu impurtante di mantene a cura, tenendu in mente chì pò truvà spazzatura o piante dannose. E misure di sicurezza è l'intervenzione rapida saranu a chjave per evità i risichi o minimizà i danni in casu di intossicazione. hè trattatu cù vitamina K, è trasfusioni pò esse necessariu.

Insuffisenza renale

A volte, daretu à u sangue in u vomitu, ci hè una malattia sistemica cum'è insufficienza renale. In questu casu, u mutivu di u nostru cane vomita sangue hè u fallimentu di i reni, chì ùn sò micca capaci di eliminà i rifiuti. L'accumulazione di queste tossine hè ciò chì provoca i sintomi.

Ancu se i reni chì cumincianu à fiascà ponu cumpensà per un bellu pezzu, quandu si scopre infine a malattia, di solitu sò dighjà danneghjati. U bancarotta pò cumparisce in un certu modu acutu o crònicu. Oltre à vomità u sangue da i sanguinamenti gastrointestinali, pudemu vede chì u nostru cane beie più acqua è urina di più, sembra impaziente, hè più magru, hà a pelle più secca è un soffiu prufumatu à ammoniaca. A volte, l'ulcera di a bocca è a diarrea ponu ancu esse vistu.

Attraversu un test di sangue è urina, pudete cunfirmà u prublema. A pronostica dipenderà da u gradu di affettu, è u trattamentu, in i casi cronichi, di solitu si compone di una dieta specifica per i cani cù insufficienza renale, in più di i medicinali. L'insufficienza renale acuta richiede cure veterinarie intensive cù terapia fluida è medicazione per via endovenosa.

ulcere gastriche

Ulcere consistenu di lesioni di a mucosa di u sistema digestivu chì pò esse superficiale o prufondu, unicu o multiplu, è di varie dimensioni. Chì puderia esse u mutivu di truvà un cane chì vomita sangue. Di solitu si trovanu in u stomacu. Trà e cause di ste ferite, spicca u cunsumu di antiinflamatori. L'ulcere causanu principalmente vomitu, ancu se l'anemia pò ancu esse presente è pudete vede chì u cane perde pesu.

Pudete nutà sangue o coaguli freschi, digeriti in questi vomiti. Hè una situazione seria, postu chì un sanguinamentu considerableu pò accade rapidamente, pruvucendu u cane à andà in shock. E feci ponu ancu apparisce oscurate da a presenza di sangue. Inoltre, l'ulcera pò finisce in una perforazione chì pò causà peritonite. L'assistenza veterinaria hè necessaria è u pronosticu hè riservatu.

Altre cause di vomitu insanguinatu

Cumu l'avemu dettu à l'iniziu, ci sò parechji fattori chì ponu spiegà perchè simu di fronte à un cane chì vomita sangue. Infine, duvemu ancu mette in risaltu chì, in più di e cause dighjà menzionate, ci pudemu truvà davanti à l'altri, cum'è i seguenti:

  • Tumuri, più frequenti in cani più vechji.
  • Malatie di u fegatu o di u pancreas.
  • Lesioni causate da accidenti cume cascate o attrachjata.
  • Disturbi di a coagulazione.

Sia per queste cause sia per quelle sopra menzionate, hè normale chì u veterinariu faccia testi diagnostichi è analiticu (sangue, urina, feci), radiografie, ecografia, endoscopie o ancu laparotomia esplorativa.

Ogni volta chì si produce un sanguinamentu, duvete cunsultà u vostru veterinariu, chì pò esse qualchì volta u risultatu di cundizioni assai gravi chì compromettenu a vita di u cane. Cumu l'avemu vistu, sia u trattamentu sia u pronosticu dipenderà da a fonte di u vomitu sanguinariu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Cane vomitu sangue: cause è trattamenti, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Altri prublemi di salute.