Un cane pò manghjà cannella?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Un cane pò manghjà cannella? - Animali
Un cane pò manghjà cannella? - Animali

Cuntenutu

U cannella ch'è no adupremu nurmalmente, in polvere o bastone, per dà sapore è aroma à e nostre preparazioni, hè una spezia ottenuta da a corteccia interna di un arburu sempreverde chjamatu Cinnamonum verum, uriginariu di l'Oriente, essendu cultivatu principalmente in Sri Lanka, l'India è l'Asia Meridionale. Sta pianta si adatta perfettamente à i climi caldi è umidi, cù un terrenu argilloso è sabbiosu cù un ottimu drenaggiu.

Ma dopu tuttu, u cane pò manghjà cannella o hè male? Per parechji anni, si credia chì a cannella puderia esse dannosa per l'animali domestici è dunque esse evitata in a so dieta. Tuttavia, l'avanzamentu di a medicina veterinaria ci permette di cunnosce parechje pruprietà interessanti di questu ingrediente in a salute di u nostru amicu peloso. Dunque, in questu articulu di Animal Expert, vi invitemu à amparà di più nantu à benefici di a cannella per i cani: IÈ, u cane pò manghjà cannella!


Composizione nutrizionale di cannella

Prima di spiegà i benefici di a cannella à i cani, hè impurtante chì sappiate a cumpusizione nutrizionale di sta spezia per capisce megliu a so azzione in l'urganisimu. Sicondu a basa di dati USDA (Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti), 100 grammi di cannella cuntenenu i seguenti nutrienti:

  • Energia: 247 kcal
  • Acqua: 10,58 g
  • Proteine: 3,99 g
  • Grassa Totale: 1,24 g
  • Glucidi: 80,59 g
  • Zuccheri totali: 2,17 g
  • Fibra tutale: 53,1 g
  • Calcium: 1002 mg
  • Ferru: 8,32 mg
  • Magnesiu: 60 mg
  • Manganese: 16,46 mg
  • Fosfaru: 64 mg
  • Potassiu: 413 mg
  • Sodiu: 10 mg
  • Zinc: 1,82 mg
  • Vitamina A: 15 Μg
  • Vitamina C: 3,8 mg
  • Vitamina E: 2,32 mg
  • Vitamina K: 31,2 Μg
  • Vitamina B1 (tiamina): 0,022 mg
  • Vitamina B2 (riboflavina): 0,041 mg
  • Vitamina B3 (niacina o vitamina PP): 1.332 mg
  • Vitamina B6: 0,158 mg

Un cane pò manghjà cannella?

I benefici di a cannella sò ampiamente ricunnisciuti da a saviezza pupulare. Tuttavia, da qualchì tempu, l'impattu pusitivu di e so pruprietà annantu à l'omi è i cani hè statu dimustratu da numerosi studii scientifichi. Cusì, cuncludemu chì, se gestitu currettamente, A cannella ùn hè micca tossica per i cani, è a pudemu offre senza prublemi. Sottu, offre un riassuntu di u principale pruprietà benefica di a cannella.


Proprietà antiinflamatorie è antisettiche

a cannella hè riccu in eugenol, una sustanza grassa è aromatica chì mostra una azzione antiinflamatoria è antisettica rimarchevuli. Dunque, i so cumposti sò largamente aduprati da l'industria farmaceutica è cusmetica, in a fabricazione di medicinali analgesici, antibatterici è antisettici, creme è unguenti. Tuttavia, eugenol pò ancu esse truvatu in concentrazioni elevate in fonti naturali cum'è cannella, chiodi di garofano, noce moscata, allspice, basilicu, foglia di alloro, etc.

Queste prupietà antiinfiammatorie facenu ancu a cannella un eccellente rilassante musculare è analgésicu, essendu efficace per alleviare l'inconfortu da crampi menstruali, contusioni, o prucessi infiammatori cronichi cum'è l'artrite. [1]


Inoltre, eugenol hè ancu cunsideratu un insetticida naturale, cusì l'olii essenziali di cannella è di spiccioli sò spessu usati in a fabricazione di repellenti per a casa contr'à zanzare è altri insetti.

Pruprietà antioxidanti

A cannella cuntene antioxidanti naturali cum'è vitamina C è flavonoidi, per esempiu. L'azzione di sti cumposti in u corpu inibisce l'ossidazione di u colesterolu LDL (u colesterolu cattivu) è impedisce l'adesione di lipidi è placche insolubili à i muri interni di l'arterie. [2]

L'arteriosclerosi (una causa principale di malatie cardiovascolari è di ictu) inizia cù l'ossidazione di molecule di colesterolu LDL, chì porta à l'accumulazione di placca lipidica in l'arterie. Queste placche finiscenu per esse ostaculi à a circolazione sanguigna, compromettendu l'ossigenazione di i tessuti di u corpu.Dunque, u cunsumu regulare di cannella, sia per via di dieta sia di supplementi, hè indicatu per prevene l'arteriosclerosi è riduce u risicu di infartu di miocardu, accidenti cardiovascolari è colpu (ictus).

pruprietà anti-cancru

A causa di u so altu cuntenutu di cumposti antioxidanti, A cannella offre impurtanti pruprietà anticancro, pudendu prutege l'ADN da u stress ossidativu è prevene i danni à e cellule. Inoltre, un studiu publicatu da u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti hà messu in risaltu l'effetti anti-cancheru di l'usu regulare di a cannella. Sicondu i risultati ottenuti in sta ricerca, i supplementi à base di cannella saranu raccomandati per fermà a proliferazione è uccidere e cellule anormali in leucemia è linfoma. [3]

pruprietà digestive

U tè à a cannella era adupratu prima cum'è un tonicu stomacu putente in parechje culture, postu chì u so cunsumu hà migliuratu a digestione è allevia u disagiu di u stomacu. Inoltre, à causa di u so altu cuntenutu di fibre è di a so azzione antiinfiammatoria, a cannella aiuta migliurà u transitu intestinale, prevenendu numerosi disordini gastrointestinali, cume gasu, vomitu è ​​stinzia.

Proprietà cardioprotettive è ipoglucemiche

Ricertamenti, l'Associazione Americana di u Cori hà publicatu u volumu 2017 di e so Sezioni Scentifiche nantu à l'Ateriosclerosi, a Trombosi è a Biologia Vascolare / Malattia Vascolare Periferica. Mostra alcuni studii preliminari chì dimostranu chì u cunsumu regulare di cannella hà un effettu cardio-protettivu è ipoglicemizante. In unu di i sperimenti, a stessa dieta alta in grassu hè stata offerta à dui gruppi di topi, ma solu unu di i gruppi hà ricevutu supplementi regulari à base di cannella. Dopu à 12 settimane, hè statu trovu chì l'animali chì anu ingeritu a cannella anu diminuitu u so pesu è a cuncintrazione di grassu in a regione addominale. Inoltre, e so analisi cliniche anu mostratu una notevole livelli ridotti di glucosiu, u colesterolu è l'insulina in u sangue. In listessu modu, i scientifichi anu cunfirmatu ancu l'azzione antioxidante è antiinflamatoria di a cannella.

Dunque, a cannella hè spessu cunsiderata un rimediu naturale putente per luttà è prevene i sintomi di diabete, prublemi cardiovasculari è dimenza. Cusì, avemu trovu chì a cannella hè bona per i cani diabetichi.

Benefici di Cannella per Cani è Indicazioni

Dopu avè verificatu e stupende proprietà di a cannella, lasciemu una revisione di cume affettanu i cani, espunendu u benefici di a cannella per i cani:

  • Prevenzione di e malatie degenerative: E pruprietà antioxidanti di a cannella sò efficaci in a lotta contr'à i radicali liberi è i danni cellulari, dunque u so cunsumu hè benefiziu per prevene u cancheru, e malatie degenerative è cardiovascolari.
  • Allevia i sintomi di l'artrite: l'azione antiinfiammatoria è antisettica di eugenol presente in cannella hè particolarmente opportuna per alleviare u dolore di l'artrite è cumbatte e manifestazioni di vari prucessi infiammatori è infettivi.
  • Rinfurzà u sistema immunitariu: A cannella hè ricca in nutrienti essenziali per rinfurzà l'immunità, cume e vitamine A è C, fibre, ferru è calciu. Cum'è a sapemu, un animale immunologicamente forte hè menu vulnerabile à tutti i tipi di patologie. Inoltre, cum'è questu cundimentu aiuta à perde u pesu è riduce a concentrazione di grassu addominale, pò ancu esse cunsumatu da pazienti in sovrappesu o obesi. In questu sensu, ùn mancate micca u nostru articulu nantu à "Cumu prevene l'obesità in i cani?".
  • Migliurà a resistenza: L'altu cuntenutu di calciu di a cannella hè benefiziu per rinfurzà a struttura ossea di i cani è aumentà a so resistenza fisica. In animali malnutriti, u cunsumu cuntrullatu pò aiutà à cumplementà e carenze nutrizionali. Inoltre, i cani più anziani ponu esse specialmente benefiziunati perchè soffrenu una perdita naturale di massa musculare è ossea. Verificate l'articulu nantu à "Cura di basa per i cani anziani", soprattuttu se u vostru amicu pelutu hà ghjuntu à a vechjaia.
  • Cumbattà i disordini gastrointestinali: A fibra cuntribuita da a cannella favurisce u transitu intestinale è agisce cum'è rimediu naturale per a stinimentu in i cani. A spezia aiuta ancu à eliminà u gasu è à prevene u vomitu, è ancu à alleviare u disagiu di u stomacu.
  • Aiutate à u trattamentu è a prevenzione di u diabete: i fitoquimici prisenti in cannella ponu prevene numerosi fattori di risicu assuciati à u sindrome metabolicu, cum'è iperglicemia, obesità è diabete [4].
  • stimulà a circulazione: A cannella hè ricca in bioflavonoidi (cunnisciuti ancu cum'è vitamina P), chì anu un'azione anticoagulante. Usatu in dosi moderate, stimula a circulazione è impedisce a furmazione di coaguli è alcune cundizioni assuciate, cume a trombosi è certi prublemi vascolari. Tuttavia, in dosi eccessive, pò causà sanguinamentu è ancu sanguinamentu internu.

Effetti Side Cinnamon in Cani

Cumu l'avemu vistu, quandu si cunsuma in dosi moderate, a cannella offre numerosi benefici per i cani è l'umani. Tuttavia, dosi esagerate aumentanu u risicu di sanguinamentu è sanguinamentu internu. D’altronde, cum’ella hè ricca di fibre, a cannella hè ancu ricca di fibre. pò causà diarrea se cunsumatu in eccessu. Inoltre, una sobredose di eugenol di solitu causa disconfort, vomitu è ​​sonnolenza.

Dose di cannella per i cani

Ancu se hè raccomandatu di rispettà un limite di ½ teaspoon di cannella per ghjornu, ùn ci hè micca un dosaghju specificu per tutti i cani. A dosa deve esse adatta secondu u scopu di cunsumu, pesu, dimensione è statu di salute di ogni animale. Dunque, hè di primura chì cunsultate u vostru veterinariu prima di cumprende qualsiasi supplementu in a dieta di u vostru animale domesticu, ancu s'ellu hè un pruduttu naturale. U prufessiunale furmatu vi pò guidà nantu à a quantità necessaria è u megliu modu per amministrallu, per avè un impattu pusitivu nantu à a salute di u vostru cumpagnu.

Cumu dà cannella à un cane?

A dosa raccomandata di cannella per i cani pò esse data preparendu un tè naturale di cannella è permettendu à l'animali di beie caldu o fretu, o mischjendu a cannella in polvere cù altri alimenti, cum'è u yogurt semplice (senza zuccheru).