Cuntenutu
- Fragola per i cani è e pruprietà di u fruttu
- Pudete dà fragole à un cane?
- cumu dà fragole à un cane
- Altri frutti è ligumi pruibiti sò permessi per i cani
A fragola hè un fruttu assai deliziosu chì attrae parechje persone in u mondu sanu, sia in a so forma naturale sia preparatu cum'è suchji, ghjacciu o altri dessert. Hà proprietà assai benefiche per l'omu. Parechji esperti nutrizionali umani cunsiglianu di manghjà parechje porzioni di frutti durante a ghjurnata. È allora si pone a dumanda, i cani ponu manghjà i listessi frutti è gode di i stessi benefici cum'è l'omu senza esse dannosi?
Se vulete sapè sì cane pò manghjà fragola è chì altri frutti sò innocu o, à u cuntrariu, chì frutti sò tossichi per i cani, ùn mancate micca questu articulu PeritoAnimal perchè spiegheremu chì sò e pruprietà di stu fruttu rossu è s'ellu hè veramente innocu per i cani.
Fragola per i cani è e pruprietà di u fruttu
A fragola (Fragaria spp.), uriginariu di u cuntinente europeu, hè un fruttu rossu assai apprezzatu in u mondu sanu. Cunsumate in una dieta equilibrata è cuntrullata, e fragole anu assai benefici per l'omu:
- bassu valore caluricu (pruprietà diureticu);
- Surghjente di vitamina (A, C è cumplessu B) è minirali (putassiu, iodu, magnesiu), di primura per u bon funziunamentu di u corpu è per rinfurzà u sistema immune;
- Aiutu à cumbatte à u tartru;
- Si presenta antioxidanti chì luttanu contr'à i radicali liberi è l'anzianu, prevenendu ancu u sviluppu di e cellule tumorali è migliurendu l'aspettu generale di a pelle;
- Proprietà antiinflamatorie chì riduce u dolore articulare è riduce l'infiammazione di vari tippi di tessuti.
In realtà, a fragola hà numerose pruprietà favurevuli chì a rendenu ancu più desiderabile, ma avà vi dumandate sì U cane pò manghjà fragole o micca? Capite quì sottu:
Pudete dà fragole à un cane?
E razioni secche industrializate sò di più in più preoccupanti per i tutori, micca solu per via di a so cumpusizione cù numerosi tinturi è cunservatori, ma dinò perchè credenu chì alcuni ùn soddisfanu micca i bisogni specifici di u cane. Per queste ragioni, i tutori cercanu di più in più di diete naturali è organiche, pruvendu à integrà a razione attraversu l'offerta di frutti è ligumi o ancu rimpiazzà cumpletamente a dieta attuale cù alimenti naturali.
Se avete intenzione di cambià a dieta di u vostru animale, ricordate chì i cani sò animali carnivori per natura è chì anu bisognu di proteine è altri cumpunenti dietetichi. Senza elli, averanu deficit nutrizionali è altri prublemi assuciati.
Ancu sì sò animali carnivori, pudete integrà a dieta di u vostru animale da furnisce frutti in quantità cuntrullate, basta à sapè chì ci sò frutti permessi è pruibiti chì ùn ponu esse offerti in nisuna circustanza.
Risponde à a domanda iniziale, cane pò manghjà fragola. Stu fruttu rossu ùn hè micca tossicu o velenosu per i cani, è pò esse offertu sanu senza avè da preoccupassi di caccià e sementi. Basta à lavallu è caccià e vigne verdi prima di dalli à u cane.
Hè impurtante di enfatizà quellu certi cuccioli ponu sviluppà un'ipersensibilità à a fragola, è dunque, se hè a prima volta chì avete alimentatu stu fruttu à u vostru cane, date una piccula quantità è osservate u cumpurtamentu di l'animali, s'ellu ci hè vomitu, diarrea, apatia, aumentu di assunzione d'acqua o difficultà per respirà, duvete cuntattà o visitate subitu un veterinariu di fiducia, perchè pò soffre d'allergia alimentaria in i cani.
cumu dà fragole à un cane
Avà chì sapete chì u cane pò manghjà fragole, duveria esse furnitu in quantità cuntrullate, postu chì hè un fruttu assai dolce chì hà fruttosu (zuccaru prisente in u fruttu) è pò, in dosi esagerate, purtà à un statu di iperglicemia è ancu purtà à u diabete in i cani.
sè vi dumandate chì hè a quantità ideale di fragola per un cane, duverebbe manghjà solu una à trè fragole naturali à u ghjornu, senza mai aghjunghje zuccheru, panna montata o altri ingredienti.
Sì, ancu cusì, l'animale cuntinueghja à insistì per esse ingordu, furnisce e fragole in pezzi più chjuchi è distribuì li à pocu à pocu per divertì lu.
Altri frutti è ligumi pruibiti sò permessi per i cani
Oltre à a fragola di u cane, vi puderete chiede chì altri frutti u vostru animale pò manghjà, per esempiu, u cane pò manghjà uva? I frutti cum'è uva è avocados sò tossichi per i cani è ùn devenu esse offerti à i vostri animali in alcuna circustanza.
Per amparà di più diete equilibrate per i cani è ingesta di frutti, pudete ancu verificà:
- Un cane pò manghjà melone?
- Un cane pò manghjà i pumati?
- I cani ponu manghjà anguria?
Se vulete leghje più articuli simili à I cani ponu manghjà fragole?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Prublemi di Potenza.