Cuntenutu
- a panza di u cane
- Borborygmus
- Cane cù rumore di u ventre è vomitu
- A panza di u cane chì ringuleghja dopu avè manghjatu troppu
- U ventre di u cane fendu rumore ma ùn hà manghjatu
- Rumori in u ventre di u cane, chì fà?
Hè cumunu chì i tutori si inchietinu quandu sentenu u rumore in u ventre di u so cane, postu chì qualsiasi disordine invisibile suscita una seria di dumande, soprattuttu in quantu à a gravità di a situazione. In questu articulu PeritoAnimal, spieguemu ciò chì duvete fà se avete bisognu a panza di u cane chì face rumore.
Detallemu u pussibili cause di stu disordine è e soluzioni per ognunu, oltre à amparà à rilevà altri sintomi pussibuli chì ponu influenzà a gravità di u casu è, dunque, l'urgenza cù a quale duverebbe andà à u veterinariu. U ventre di u cane chì face rumore, chì fà?
a panza di u cane
O sistema digestivu U cane principia in bocca è finisce in l'anu è hè incaricatu di digerisce l'alimentu ch'ellu manghja per prufittà di nutrienti è eliminà i rifiuti organichi. Per sviluppà a so funzione, richiede l'aiutu di u pancreas, di a cistifellea è di u fegatu.
Durante a so attività normale, stu sistema nasce movimenti è rumuri mentre creanu gasi. Di solitu, tuttu stu travagliu hè realizatu fisiologicamente è passa inosservatu. Solu in certi casi i tutori ponu sente chjaramente tali rumori è rimarcà a pancia di u cane chì face rumore.
Borborygmus
Sti soni sò chjamati borborgimi è cunsiste in i soni causati da a mubilità di i gasi attraversu l'intestini. Quandu si sentenu spessu o à un volume eccessivu è sò accumpagnati da altri sintomi, pò esse necessariu cunsultate u veterinariu.
In e sezioni seguenti, presentemu diverse situazioni chì ponu causà rumore in u ventre di u cane è spiegà chì fà in ogni situazione.
Cane cù rumore di u ventre è vomitu
Se u ventre di u vostru cane face rumore è vomita ancu, ci ponu esse parechje cause. Prima, averia un disconfort gastrointestinale forse causatu da u ingestione di alimenti guasti o, direttamente, spazzatura. Pò esse ancu per alcuni infizzioni o ancu a presenza di un stranu corpu. Tutte queste cause sò responsabili di l'infiammazione in u sistema digestivu chì pò purtà à vomitu.
I cuccioli vomitanu facilmente, dunque ùn hè micca stranu per un cane vomità di tantu in tantu, senza chì questu sia una causa d'alarma. Tuttavia, se u vomitu hè accumpagnatu da borborygmos, s'ellu ùn ferma micca o se u cane hà altri sintomi, hè di primura di fà una visita in a clinica veterinaria. U prufessiunale testerà u vostru cane per identificà a causa è determinà u trattamentu adattatu.
In certi casi, vomitu è borborygmus diventanu crònichi è altri sintomi ponu appare, in particulare quelli chì afectanu a pelle cum'è dermatite cù prurito non stagiunale. Questa hè di solitu a ragione per chì u veterinariu hè cunsultatu, è deve determinà l'origine di u pruritu, escludendu altre cause possibili (scabbia, dermatite da muzzicone da pulci, ecc.)
In più di i rumori in u ventre o u vomitu di u cane, pudemu truvà sgabelli sciolti o diarrea cronica in i sintomi chì affettanu u sistema digestivu. Tuttu què pò indicà a allergia alimentaria, un tipu d'allergia pò esce per diverse ragioni. U meccanisimu abituale hè a reazione di u corpu di l'animali domesticu à una proteina alimentaria (manzo, pollo, latticini, ecc.), Cum'è si fussi un patogenu alimentariu. Di conseguenza, u corpu attiva u sistema immunitariu per cumbatelu. Amparate più nantu à l'allergii alimentari in i cani in questu articulu.
Per fà u diagnosticu, a dieta di eliminazione basatu annantu à una nova proteina chì u cane ùn hà mai ingeritu (ci sò diete cummerciali digià formulate cù proteine selezziunate o idrolizate), per circa sei settimane. Se i sintomi si risolvenu, dopu questu tempu l'alimentu iniziale hè offru di novu. Se i sintomi tornanu, l'allergia hè cunsiderata pruvata. Pò esse ancu necessariu trattà i sintomi produtti da l'allergia.
A panza di u cane chì ringuleghja dopu avè manghjatu troppu
In certi casi, in particulare in cuccioli chì manghjanu troppu prestu, cù molta ansia alimentaria, u sistema digestivu pò fà rumuri quandu hè sottumessu à un soprascrive, vale à dì, quandu l'animali hà ingeritu una grande quantità di cibu. Ciò accade di solitu quandu u cane hè solu è accede à u saccu d'alimentazione o à qualsiasi altru alimentu per u cunsumu umanu è inghjolle grandi quantità (kg).
In questi casi, hè ancu pussibule di nutà u cane cù u ventre gonfiu. I rumori è u gonfiore si ne vanu di solitu in poche ore senza avè da fà nunda di più chè aspettà a digestione. Finu à quandu a cundizione dura, ùn duvemu micca offre à u nostru cane di più manghjà, è se osservemu qualsiasi altri sintomi o u cane ùn ricupera micca a so attività normale è u so ventre continua à ringulà, duvete purtallu à u veterinariu per un esame. .
Tuttavia, in certi casi, u cane hà solu ingeritu u so cibu abituale è, ancu cusì, a so pancia face rumore. In questu casu, pudemu esse di fronte à un prublema di malabsorption o cattiva digestione di nutrienti chì si verifica quandu u sistema digestivu ùn hè micca capace di trattà currettamente l'alimentu. U solitu risultatu da un prublema in l'intestinu chjucu o ancu in u pancreas. Questi cani saranu magri ancu s'elli manghjessinu di core. Altri disturbi digestivi cume a diarrea ponu nasce ancu. A cundizione richiede assistenza veterinaria, perchè hè necessariu determinà a causa concreta di malassorbimentu per inizià u trattamentu.
Fighjate dinò a video da u canali di PeritoAnimal nantu à u tema:
U ventre di u cane fendu rumore ma ùn hà manghjatu
Invece di ciò chì avemu ghjustu vistu in e sezioni precedenti, in certi casi hè pussibule di vede u cane cù un rumore di panza perchè hè viotu. Hè una pussibilità estremamente rara in i cani chì campanu cù l'omu oghje, postu chì i tutori li nutriscenu di solitu una volta o parechje volte à u ghjornu, impedenduli di passà parechje ore à dighjunu. hè pussibile ascultà rumori in a panza di u cane in i casi induve, per via di malatie, smette di manghjà per un periudu longu. In questu casu, una volta chì l'alimentu nurmale hè ristabilitu, u borborgmus deve cessà.
Oghje, hè cumunu di truvà cani cù u ventre chì facenu rumore da a fame in casi di animali abbandunati o trattati male. Dunque, se avete raccoltu un cane vagabondu o sì cullaburate cù associazioni protettive, pudete sente veramente rumori in u ventre di u cane. In più, hè pussibile rimarcà ch'ellu hè troppu magru, in certi casi ancu cachetticu, in un statu di malnutrizione.
U borborygmus deve cessà appena u cibu hè ripigliatu. Per i cani in questa situazione, preferite offre cibu è acqua à pocu à pocu, pruvendu chì u tolleranu, parechje volte in piccule quantità. Inoltre, anu bisognu di un esame veterinariu per determinà u so statu di salute, parassitarli è scartà a presenza di malatie potenzialmente gravi è periculose per un animale cun cundizione fisica è immunologica bassa.
Rumori in u ventre di u cane, chì fà?
Per riassume, avemu vistu diverse cause chì ponu esse rispunsevuli di u rumu in u ventre di u cane è avemu ancu indicatu quandu hè necessariu cunsultà u veterinariu. Ancu, cosa fà quandu a panza di u cane face rumore?
Quì sottu vi mostremu alcune cose chì duvete fighjate bè:
- Esse cuscenti di a prisenza di sintomi altri chè u ventre di u cane chì face rumore.
- Ricerca per i resti pussibuli di l'alimentu chì puderia avè manghjatu.
- Cunsultate u vostru veterinariu se u rumore di u ventre ùn si ferma è i sintomi aumentanu o peghju.
Mi piace Misure preventive, pigliate nota di ste raccomandazioni:
- Stabilite una rutina d'alimentazione per chì u vostru cucciolu ùn passessi fame, ma senza u risicu di manghjà troppu. Ùn offre micca manghjà fora di l'ore stabilite. Tuttavia, se vulete ricumpensallu cun un ossu, dumandate u cunsigliu à u vostru veterinariu, postu chì micca tutti sò adatti è ponu causà disturbi digestivi. L'articulu "quantità ideale di alimentu per cani" pò esse utile quandu si determina quantu alimentu duverete dà à u vostru cane.
- Mantene l'alimentu fora di a portata di u cane, soprattuttu s'ellu serà solu per un bellu pezzu. Questa raccomandazione deve applicà sia à l'alimentu per cani sia à l'alimentu umanu.
- Ùn permettite micca à u cane di ingerisce qualcosa chì si trova in strada o lasciate à altre persone offre li da manghjà.
- Mantene un ambiente sicuru per impedisce à u cane di ingestisce qualsiasi oggettu putenzialmente periculosu.
- Dopu u vomitu, reintroduce l'alimentazione pianu.
- Cum'è sempre, ùn esitate micca à cunsultà un veterinariu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.