palle di pelliccia in i misgi

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
TORTA. CARNE CON PATATE. KAZAN KEBAB. Ricetta. Odessa. SOTTOTITOLI IN INGLESE
Video: TORTA. CARNE CON PATATE. KAZAN KEBAB. Ricetta. Odessa. SOTTOTITOLI IN INGLESE

Cuntenutu

Una di e caratteristiche più cumuni di i felini hè u so livellu di pulizia. Hè un animale chì pulisce assai spessu, chì adopra a litter box è ùn pò suppurtà ch'ella sia brutta. Per queste ragioni, devenu fà una doccia solu in rarissime occasioni. Tuttavia, mantene una tale pulizia senza avè bisognu di u nostru aiutu ùn costa micca un prezzu. u temutu palle di pelliccia ponu diventà un prublema di salute assai seriu s'elli ùn sò micca espulsi, allora l'animali hà bisognu di a nostra attenzione è aiuta per evità sta cundizione. In PeritoAnimal, spieghemu in dettu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè e palle di pelliccia in i misgi, cusì pudete aiutà u vostru felinu à stà sanu.


Perchè u mo misgiu ingolle tantu pelu?

I misgi passanu assai tempu pulendusi per mantene a vostra pelera pulita è in bonu statu. Questu hè un compitu chì facianu facilmente grazie à a so lingua speciale chì hà picculi brufoli chì permettenu di trascinà tuttu u mantellu di cascata in modu efficace. U prublema hè chì l'animale ùn pò sputà issi capelli dopu avè trascinatu cù a lingua, ùn avendu più scelta chè d'ingolle.

Quandu u mantellu s'accumula eccessivamente nantu à u stomacu di l'animale, farà un sforzu per vomità ellu stessu, ghjittendu cusì u palla di pelliccia fora. Tuttavia, à le volte ùn pò micca esse in gradu di fà lu cù successu, postu chì a palla di capelli hè intrappulata in l'intestinu, producendu stinzia severa è rende impussibile di espulsione. Hè à stu puntu chì hè impurtante di scumette nantu à i rimedii casani per prumove a so espulsione. Tuttavia, se l'animale hè sempre incapace di espulsà a palla di pelliccia, deve esse purtatu à u veterinariu per urgenza.


U tempu è u mantellu di u misgiu

Ancu se u misgiu hè pulitu tuttu l'annu, hè in u fur cambia di stagione (primavera è auturnu) perde di più capelli. Cusì sò i tempi quandu ci hè u più grande risicu chì e palle di pelliccia diventeranu un prublema.

Durante queste stagioni di l'annu, u tutore deve esse assai attentu à u cumpurtamentu di u vostru misgiu, fighjulà s'ellu manghja, s'ellu risponde à i so bisogni di modu nurmale è s'ellu hè eccitatu. In listessu modu, u tutore deve aiutà à prevene u stomacu di u misgiu da accumulà u più pelu pussibule seguendu alcuni suggerimenti chì pudete leghje in i seguenti passi. Ma cumu sapete s'ellu ci hè una palla di pelliccia chì ùn si pò caccià? Quì sottu, presentemu i sintomi di sta situazione.


Sintomi di palle di capelli intrappulati

In generale, i misgi vomite per espulsà e palline di pelliccia cusì ùn diventanu micca un prublema. Questa pò esse fatta cunsumendu certe piante chì producenu l'effetti desiderati. Ma se site in una casa induve ùn ci sò piante, o l'animale s'hè abituatu à ùn muzzicà micca quelli chì esistenu, questu pò diventà un prublema.

Un modu sicuru per permette à u misgiu di scaccià e palle di capelli senza risichi hè di acquistà una pianta cunnisciuta cum'è erbaccia di ghjattu, catnip o catnip chì, in più di esse assai populari cun i misgi, aiuta cù a purificazione intestinali chì necessitanu. Tuttavia, in alcune occasioni, l'animale semplicemente ùn pò micca eliminà a palla di pelliccia perchè hè intrappulatu in u vostru intestinu. In questu casu, presenta sintomi cum'è:

  • Debbulezza è apatia
  • vomitu frequente
  • Regurgitazioni
  • Vomitu in u quale espelle solu u liquidu è l'alimentu, ma micca da u
  • Custipazione

Se sta fiura di i sintomi cuntinueghja per più di dui ghjorni, hè di primura piglià u ghjattu à u vet per un esame fisicu è diagnosi.

impedisce e palle di pelliccia

Ancu se a pulizia face parte di u cumpurtamentu naturale di i misgi è ùn si pò o ùn deve esse impedita, i tutori ponu aiutà l'animali à impedisce e palle di pelliccia efficace, in particulare durante e fasi di cambiamentu di capelli.

Per questu, hè essenziale spazzolà u ghjattu ogni ghjornu, un compitu chì aiuterà à eliminà gran parte di i capelli chì cadenu è impedisce chì tuttu sia inghjuttitu da u ghjattu. Ricumandemu di principià sta pratica quandu u ghjattu hè sempre chjucu. Se u vostru animale hè digià un adultu, pò piglià un pocu di più per abituassi, ma finiscerà per abituassi perchè u ghjattu si sente rilassatu quandu hè spazzolatu. Per questu compitu, duvete acquistà una spazzola speciale adattata per u tippu di pelliccia di u vostru animale chì pudete truvà in ogni magazinu per animali.

spazzola u to misgiu hè di primura s'ella hà i capelli lunghi o s'ella hè un vechju felinu, perchè in questa tappa l'animale ùn hà micca a stessa energia è ùn pò micca pulì si cusì efficacemente.

Aiutate u ghjattu à espelle e palle di pelliccia

Se notate chì u vostru misgiu hè regurgitatore, debule, o vomitu senza espulsione cù successu di e sfere di capelli, duvete dà una manu d'aiutu. In più di u catnip o catnip chì, cum'è spiegatu sopra, hè un grande aiutu per l'animali, pò ancu favurisce l'espulsione cù queste opzioni:

  • spende un pocu Vasellina in a zampa di l'animali. Cù a so eccellente capacità di pulizia, in pochi minuti u ghjattu si lecca stessu, caccendu è inghjuttendu a vaselina, chì aiuta à facilità l'espulsione è riduce a stinzia per via di u grassu prisente in u pruduttu.
  • Se ùn avete micca a vaselina in manu, pudete ingrassà a vostra zampa cun un pocu di burru o maltu, suluzione altrettantu efficaci.
  • U valériane hè una altra pianta chì pudemu avè in manu in casa per aiutà u ghjattu à espellà in modu efficace e palle di capelli. Sì l'animali hà stu bisognu, ùn esiterà micca à muzzicà a pianta per alleviare u so fastidiu.