Animali Striscianti - Esempii è Caratteristiche

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Videolezione gli invertebrati - Renato lo scienziato @InsegnantiTV
Video: Videolezione gli invertebrati - Renato lo scienziato @InsegnantiTV

Cuntenutu

Sicondu u dizziunariu Michaelis, strisgià significa "spustà nantu à e piste, striscià nantu à u ventre o muvianu sbattulendu a terra’.

Cù sta definizione, puderiamu include trà l'animali chì striscianu i rettili, u vermu di a terra o a lumaca, chì sò invertebrati ch'elli si movenu trascinendu u so corpu à traversu a superficia attraversu diversi meccanismi.

In questu articulu di PeritoAnimal sapemu alcuni esempi di animali striscianti è e caratteristiche ch'elli spartenu trà di elli. Bona lettura.

Origine di i rettili, l'animali principali chì striscianu

vultà à origine di i rettili, duvemu riferisce ci à l'urigine di l'ovu amnioticu, cume hè apparutu in stu gruppu d'animali, offrendu à l'embrione una prutezzione impermeabile è permettendu a so indipendenza da l'ambiente acquaticu.


i primi amnioti emerse da Cotylosaurus, da un gruppu d’anfibbii, in u periodu Carboniferu. Questi amnioti si ramificavanu in dui gruppi secondu e diverse caratteristiche di u so cranu: Sinapsidi (da i quali eranu derivati ​​i mammiferi) è Sauropsidi (da i quali nascenu altri amnioti cume i rettili). In questu ultimu gruppu ci era ancu una divisione: l'Anapsidi, chì includenu e spezie di tartarughe, è i Diapsidi, cum'è i serpi è lucertuli cunnisciuti.

Caratteristiche di l'animali striscianti

Ancu se ogni spezia di rettile pò aduprà diversi miccanismi per movesi strisciando in terra, pudemu enumerà una lunga lista di caratteristiche chì l'animali striscianti si spartenu trà di elli. Frà elli, truvemu i seguenti:

  • ancu i membri (tetrapodi) è cortu in lunghezza, ancu se in certi gruppi, cum'è i serpi, ponu esse assenti.
  • U sistema circulatoriu è u cervellu sò più sviluppati chè in anfibi.
  • Sò animali ectotermichi, vale à dì, ùn pò micca regulà a vostra temperatura.
  • Di solitu anu un coda allungata.
  • Anu e scale epidermiche, chì ponu staccassi o rimanere crescenti per tutta a so vita.
  • Mandibule assai forti cù o senza denti.
  • L'acidu Uric hè u pruduttu di l'escrezione.
  • Anu un core à trè camere (eccettu i coccodrilli, chì anu quattru camere).
  • respira per i pulmoni, ancu se alcune spezie di serpi respiranu per a so pelle.
  • Avè un ossu in l'orechja media.
  • Anu i reni metanefrici.
  • In quantu à e cellule sanguine, anu eritrociti nucleati.
  • Sessi separati, truvendu masci è femine.
  • A Fertilizazione hè interna per mezu di un organu copulatore.

Se vulete sapè di più nantu à e caratteristiche di questi animali, pudete vede l'articulu Caratteristiche di i Rettili.


Esempii di animali chì striscianu

Ci sò innumerevuli animali chì striscianu, cum'è i serpenti, chì ùn anu micca membri. Tuttavia, ci sò altri rettili chì, malgradu avè membri, ponu ancu esse cunsiderati crawlers, chì a so superficia di u corpu hè trascinata da a terra à u mumentu di u spustamentu. In questa sezione, videremu alcuni esempi curiosi di animali striscianti o chì striscianu per move.

vipera ceca (Leptotyphlops melanotermus)

Si caratterizeghja per esse chjucu, ùn hà micca glàndule secretore di velenu è hà una vita sotterranea, abitante nurmalmente in i giardini di parechje case. Pone ovi, dunque hè un animale oviparu. In quantu à l'alimentariu, a so dieta hè basata principalmente nantu à picculi invertebrati, cum'è alcune spezie d'insetti.

Serpente à strisce (Philodryas psammophidea)

Cunnisciutu ancu cum'è sarpe di sabbia, hà un corpu finu è allungatu è misura circa un metru. Longu à u corpu, hà parechje bande longitudinali di culurazione scura nantu à a parte dorsale è più chjaru nantu à a regione ventrale. Si trova in i lochi aridi è e fureste, induve si nutrisce d'altri rettili. hè oviparu è hà denti velenosi in u fondu di a vostra bocca (denti opistoglifichi).


serpente a sonagli tropicale (Crotalus durissus terrificus)

U cascavu tropicale o crotale meridiunale hè carattarizatu da uttene grandi misure è culori gialli o ocra nantu à u so corpu. Si ritrova in regioni assai secche, cum'è e savane, induve si nutrisce principalmente di picculi animali (alcuni roditori, mammiferi, ecc.). St'animale strisciante hè viviparu è pruduce ancu sustanzi velenosi.

Teyu (Teius teyou)

Un altru esempiu di animali chì striscianu hè u tegu, un animale di taglia media chì hè assai attirante perchè hà culori verdi intensi nantu à u so corpu è una coda assai longa. Ancu si deve esse nutatu chì u masciu hà culori turchini durante a fase di ripruduzzione.

U so habitat pò esse variu, truvandu si in e rigioni fureste è pascularie, per esempiu. A so dieta hè basata annantu à invertebrati (picculi insetti) è, in termini di ripruduzzione, sò animali ovipari.

lucertola a strisce (Eumeces skiltonianus)

A lucertola à strisce o lucertola occidentale hè una lucertula chjuca cù membri corti è un corpu assai finu. Presenta tonalità scure cù bande più chjare in a regione dorsale. Si pò truvà in e zone vegetate, in e zone rocciose è in e fureste, induve si nutrisce d'invertebrati, cum'è qualchì ragnu è insettu. In quantu à a so ripruduzzione, e stagioni di primavera è d'estate sò scelte per l'accuppiamentu.

lucertula cornuta (Phrynosoma coronatum)

St'animale strisciante hè di solitu di culore grisgiu è hè carattarizatu da avè una regione cefalica cù una spezia di corne è un corpu cupertu di numerose spine. U corpu hè largu ma pianu è hà membri chì sò troppu corti per spustassi. Vive in i lochi secchi è aperti, induve si nutre di insetti cum'è e furmicule. I mesi di marzu è di maghju sò scelti per a ripruduzzione.

Serpente di corallo (Micrurus pyrrhocryptus)

Questu esempiu hè un rettile longu è magru, chì ùn hà micca una regione cefalica differenziata da u restu di u corpu. Hà una culurazione particulare, postu chì hà anelli neri longu à u so corpu chì sò intrecciati cù una coppia di bande bianche. Predomina in e giungle o e fureste, induve si nutrisce d'altri rettili, cum'è qualchì lucertula più chjuca. Hè oviparu è assai velenosu.

Se vulete cunnosce l'animali più velenosi in u mondu, ùn mancate micca questu altru articulu.

tartaruga argentina (Chelonoidis chilensis)

Sta tartaruga terrestre hè unu di l'animali chì striscianu è hè caratterizata da avè una carapace grande, alta, di culore scuru. Vive in e zone induve predominanu e verdure è i frutti, chì hè un rettile principalmente erbivore. Tuttavia, qualchì volta si nutrisce di alcuni ossi è carne. Hè un animale oviparu è hè cumunu di truvallu cum'è animale domesticu in alcune case.

Lucertola senza gambe (Anniella pulchra)

Un altru di l'animali curiosi chì striscianu per movesi hè a lucertula senza gambe. Hà una regione cefalica chì ùn si distingue micca da u restu di u corpu è finisce in forma di punta. manca di membri per u spustamentu è hà scale assai luminose longu à u corpu, chì sò carattarizati da avè culurazioni grisgie cù bande laterali più scure è una pancia giallastra. Si trova di solitu in e zone rocciose è / o dune induve si nutrisce di picculi artropodi. I mesi di primavera è d'estate sò scelti per a ripruduzzione.

Serpente serpente (Philodryas patagoniensis)

Ancu chjamatu serpente-papa-pinto, hè di solitu di culore verdulinu, ma cù toni più scuri intornu à e scale. Hè cunnisciutu ancu cum'è sarpe parelheira-do-mato perchè predomina in regioni aperte, cum'è qualchì furesta è / o pasculi, induve si nutrisce di parechji animali (picculi mammiferi, acelli è lucertuli, frà altri). Pone ovi è, cum'è altre spezie di serpenti, hà denti velenosi in a regione posteriore di a to bocca.

altri animali chì striscianu

A lista di i rettili hè assai estesa, ancu se, cum'è avemu dettu in e sezioni precedenti, sti animali ùn solu si striscianu per spustassi. Hè u casu di a lumaca rumana o di u vermu di a terra, chì sperimenta attriti trà u so corpu è a superficia per fà locomozione. In questa sezione, elenceremu altri animali chì striscianu per move:

  • Lumaca romana (helix pomatia)
  • Ver di terra (lumbricus terrestris)
  • Falsu corallu (Lystrophis pulcher)
  • Durmiente (Sibynomorphus turgidus)
  • Crystal Viper (Ophiodes intermedius)
  • Teyu rossu (Tupinambis rufescens)
  • Serpu cecu (Blanus cinereus)
  • Boa argentina (bonu constrictor occidentalis)
  • Rainbow Boa (Epicrates cenchria alvarezi)
  • Tartaruga di pelle (Dermochelys coriacea)

Se vulete leghje più articuli simili à Animali Striscianti - Esempii è Caratteristiche, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.