Animali Frugivori: Caratteristiche è Esempii

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Nel regno degli animali - Erbivori e carnivori
Video: Nel regno degli animali - Erbivori e carnivori

Cuntenutu

L'interazioni trà e piante è l'animali sò veramente estese. Ancu se pò sembrà ghjustu una predazione, a relazione trà questi esseri hè simbiotica è entrambe e parti ùn sò micca solu necessarie per sopravvivere, ma anu evolutu inseme.

Una di l'interazzione trà animali è piante hè fugliale. In questu articulu PeritoAnimal, parleremu di sta relazione è scopriremu ciò chì animali chì manghjanu frutti: caratteristiche è esempii.

Chì sò l'animali chì manghjanu frutti?

L'animali fugliali sò quelli chì a dieta hè basata annantu à u cunsumu di frutti, o una grande parte di ciò chì cunsumanu hè cumposta da stu tipu di alimentu. In u regnu animale, parechje spezie sò frugivore, da insetti à grandi mammiferi.


À e piante chì producenu frutti sò i angiosperme. In questu gruppu, i fiori di e piante femine o di e parte femine di una pianta ermafrodita anu un ovariu cù parechji ovi chì, fecundati da i sperma, s'ingroscenu è cambianu di culore, acquistendu qualità nutritive chì sò assai attraenti per l'animali. U 20% di e spezie cunnisciute di mammiferi sò animali chì manghjanu frutti, dunque stu tipu di dieta hè assai significativu è impurtante trà l'animali.

Animali fugivori: caratteristiche

À principiu, l'animali frugivori ùn parenu micca avè caratteristiche distintive da l'animali non fugivori, soprattuttu quand'elli sò animali omnivori chì, ben chì si possinu nutrisce di parechji prudutti, anu frutti cum'è cibu principale.

E caratteristiche principali cumpariscenu in tuttu u tubu digestivu, cuminciendu cù a bocca o u beccu. In i mammiferi è altri animali cù denti, i molari sò spessu più largu è piattu pudè masticà. L'animali cù denti senza masticà tendenu à avè una fila di denti chjuchi è uniformi chì sò aduprati per taglià frutti è inghjuttà pezzi più chjuchi.


L'acelli fugivori anu di solitu un beccu cortu o cuncavu per estrarre a polpa da i frutti, cum'è u casu di i pappagalli. Altri acelli anu un beccu più finu è più dirittu, chì serve per alimentassi di frutti più chjucchi chì ponu esse inghjuttiti sani.

l'artropodi anu mascelle specializate macinà u cibu. Una spezia pò nutrisce di frutti durante certe tappe di a so vita è avè una altra dieta quandu diventa adulta, o ancu ùn pò micca avè bisognu di manghjà più.

Un'altra caratteristica assai impurtante di questi animali hè chì ùn digeriscenu micca e sementi, tuttavia, producenu in elli una mudificazione fisica è chimica, chjamata scarificazione, senza a quale ùn puderianu micca germinà quandu sò à l'estranger.

Animali fugivori è a so impurtanza per l'ecosistema

E piante da fruttu è l'animali chì manghjanu frutti anu una relazione simbiotica è anu coevolutatu in tutta a storia. I frutti di e piante sò cusì accattivanti è nutritivi micca per e sementi da nutrisce, ma per attirà l'attenzione di l'animali.


L'animali frugivori manghjanu a polpa di u fruttu, ingerendu e sementi inseme. Cusì, a pianta ottiene dui benefici:

  1. Quandu passanu per u trattu digestivu, l'acidi è i muvimenti di u trattu digestivu eliminanu u stratu protettivu da e sementi (scarificazione) pruvucendu a germinazione à esse assai più veloce è cusì aumentendu e possibilità di sopravvivenza.
  2. U viaghju di l'alimentu attraversu u trattu digestivu di l'animali dura generalmente ore o ancu ghjorni. Dunque, se un animale hà manghjatu un certu fruttu in un certu locu, hè prubabile chì quandu hè andatu à escretallu, sia statu luntanu da l'arburu chì l'hà pruduttu, cusì sparghjendu i discendenti di sta pianta è fendu lu culunizà novi lochi.

Pudemu dì, dunque, chì i frutti sò a ricumpensa chì l'animali ricevenu per sparghje e sementi, cum'è u polline hè, per un'ape, a ricumpensa per a polinizazione di e varie piante.

Animali Frugivori: Esempii

animali chì manghjanu frutti sò spargugliati in tutta a pianeta, in tutte e regione induve ci sò e piante da fruttu. Quì sottu, mustraremu alcuni esempii d'animali frugivori chì mostranu sta diversità.

1. Mammiferi Frugivori

I raporti trà e piante è l'animali sò di solitu forti, soprattuttu per e spezie chì si nutriscenu solu di frutti, cum'è u pipistrellu volpe volante (Acerodon jubatus). St'animale stà in i boschi induve si nutrisce, è hè in periculu di estinzione per via di a deforestazione. In Africa, a più grande spezia di bat hè frugivora, u batta martellata (Hypsinathus monstrosus).

D'altra parte, a maiò parte di i primati sò frugivori. Dunque, ancu s'elli anu una dieta onnivora, manghjanu principalmente frutti. Hè u casu, per esempiu, di u scimpanzè (pan trogloditi) o u gorilla (gorilla gorilla), ancu se parechji lemuri esse ancu frugivori.

E scimie di u novu mondu, cum'è a scimie urlatrici, scimmie ragnu è marmosetti, ghjucanu un rolu impurtante in a dispersione di e sementi di i frutti chì manghjanu, allora facenu ancu parte di a lista di esempi d'animali frugivori.

musaricelle, voles è possum sò mammiferi notturni chì manghjanu frutti, tuttavia, s'elli incontranu vermi ùn esiteranu micca à manghjalli. Infine, tutti l'ungulati sò erbivori, ma alcuni, cum'è u tapiru, si nutrisce guasi solu di frutti.

3. acelli frugivori

Dentru à l'acelli, vale a pena di mette in risaltu u pappagalli cum'è u più grande cunsumadore di frutti, cù un beccu pienu cuncipitu per questu. E spezie di u genaru sò ancu impurtanti acelli frugivori. Sylvia, cum'è u fruttu di mora. Altri acelli, cum'è u cassu meridionale (cassuarius cassuarius), si nutrenu ancu di una larga varietà di frutti chì si trovanu in i terreni di a furesta, chì sò di primura per a dispersione di e piante. Tù tucani a so dieta hè basata annantu à frutti è bacche, ancu s'elli ponu ancu manghjà picculi rettili o mammiferi. Benintesa, in cattività hè impurtante per a vostra salute di cunsumà una certa quantità di proteine ​​animali.

4. Rettili Frugivori

Ci sò ancu rettili frugivori, cum'è iguane verdi. Ùn masticanu micca u cibu, ma u taglianu cù i so picculi denti in pezzi chì ponu ingullì sani. Altri lucertuli, cum'è u draghi barbuti o u scincidi ponu manghjà frutti, ma sò omnivori, à u cuntrariu di l'iguane verdi, chì sò erbivori, è dunque anu ancu bisognu di ingestisce insetti è ancu picculi mammiferi.

E tartarughe terrestri sò un altru gruppu di rettili frugivori, ancu s'elli ponu manghjà qualchì volta insetti, molluschi o vermi.

5. Invertebrati frugivori

D'altra parte, ci sò ancu invertebrati frugivori, cum'è u mosca di frutti o Drosophila melanogaster, ampiamente adupratu in ricerca. Sta piccula mosca pone e so ova in u fruttu, è quand'elle covanu, e larve si nutriscenu di u fruttu finu à ch'elli passanu a metamorfosi è ghjunghjenu à l'età adulta. Inoltre, assai e cimici, insetti emipteri, assorbiscenu u suchju da l'internu di u fruttu.

6. Pesciu frugivore

Ancu s'ellu pò sembra stranu, chjudemu a lista di esempi d'animali frugivori cù stu gruppu, postu chì ci sò ancu pesci frugivori, cum'è quelli chì appartenenu à a famiglia. serrasalmidae. Questi pesci, chjamati popularmente pacu, si nutriscenu di piante, ma micca solu di i so frutti, ancu di altre parte cum'è e foglie è i steli.

Se vulete leghje più articuli simili à Animali Frugivori: Caratteristiche è Esempii, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.