Animali in periculu in u Pantanal

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Secret Brazil: amazing aquatic wildlife | Animal documentary - Part 2/2
Video: Secret Brazil: amazing aquatic wildlife | Animal documentary - Part 2/2

Cuntenutu

Quandu si parla di Pantanal, chì vi vene in mente? assai persone pensanu ghjaguari, alligatori o pesci grossi. A verità hè chì stu biomu - cunnisciutu per esse a più grande zona umida di u mondu - hà una enorme diversità di piante è animali.

Tuttavia, tutta sta ricchezza stà in minaccia custante, sia per via di u numeru crescente di fochi, di l'espansione di l'agricultura o di a caccia illegale. Dunque, ci hè un grande risicu chì u numeru di animali in periculu in u Pantanal.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi mustraremu chì animali sò in periculu, chì sò dighjà estinti è ciò chì si pò fà per impedisce à l'altri animali di sparì da a natura. Cuntrolla!


Chì ghjè u Pantanal?

U Pantanal hè unu di i sei biomi prisenti in Brasile, cù u Amazon, Caatinga, Cerrado, Foresta Atlantica è Cerrado. A so area hè di 150.988 km², chì riprisenta 1,8% di a superficia tutale di u territoriu brasilianu.[1]

Ancu sì chjucu paragunatu à l'altri biomi brasiliani, ùn vi lasci micca ingannà. Cusì avete una idea, Pantanal hà una zona più grande di a Grecia, l'Inghilterra o u Portugallu è hè duie volte più grande chì u Panama.

induve hè u Pantanal

Situatu in a regione Midwest, hè presente in 22 cità in Mato Grosso è Mato Grosso do Sul, in più di u Paraguay è di a Bolivia. U biomu si distingue per a forte presenza di e cumunità tradiziunali, cum'è i populi indigeni è marroni, chì cù l'anni hà aiutatu à sparghje a cultura Pantanal.


Hè situatu annantu à una grande depressione situata in u bacinu superiore di u fiume Paraguay. In periodi di pioggia intensa, u U fiume Paraguay si trabocca è inunda una grande parte di u territoriu è e regioni di piantazione sò inundate. Quandu l'acque falanu, u bistiame hè allevatu è novi culturi sò colti è piantati, eccu chì a regione hè ben cunnisciuta per a so pesca, bestiame è sfruttamentu agriculu.

Fauna è Flora

per u vostru enormu biodiversità (flora è fauna), u Pantanal hè un Patrimoniu Naziunale da a Custituzione Federale è cunsideratu una Biosfera è Patrimoniu naturale di l'umanità da l'UNESCO, chì ùn impedisce micca a deforestazione è a distruzzione crescente. Solu u 4,6% di a regione hè prutetta da unità di cunservazione.


A presenza di una grande diversità di piante è animali, cum'è mammiferi, anfibi, rettili, acelli è insetti hè dinò per via di a so situazione privilegiata è di l'influenza di a flora è a fauna da a furesta amazzonica, a furesta atlantica, u Chaco è u Cerrado.

Ci hè almenu 3.500 spezie di piante, 124 spezie di mammiferi, 463 spezie d'uccelli è 325 spezie di pesci.[2]Ma a lista di l'animali in periculu continua à cresce, principalmente per via di l'azzione umana.

In più di l'occupazione irregulare inadegwata di u terrenu, l'estrativisimu, a caccia è a pesca predatoria sò incuragiti da u contrabandu di pelli è di spezie rare. A fruntiera cù altri paesi sudamericani aumenta i risichi per l'ecosistema. U espansione di l'agricultura è di l'incendii sò identificati cum'è e minacce principali per u bioma. Tra Agostu è Settembre 2020, ci hè statu un numeru record di fochi in a regione, chì hà distruttu l'equivalente di più di 2 milioni di campi di football.[3]

Animali in periculu in u Pantanal

Sicondu l'Istitutu Chico Mendes per a Conservazione di a Biodiversità, una agenza ambientale di u guvernu chì face parte di u Ministeru di l'Ambiente, ci sò 1.172 spezie d'animali minacciati d'estinzione in Brasile. Di questu tutale, 318 si trovanu in una situazione cunsiderata critica, vale à dì, sò in grande periculu di sparì effettivamente da a natura.[2]

Hè impurtante ùn cunfonde l'animali in periculu, vale à dì, quelli chì esistenu sempre ma sò in risicu di sparì, cù quelli chì sò dighjà in estinzione in natura (cunnisciutu solu da a creazione prigiunera) o estinta (chì ùn esiste più). In a categuria di minaccia, e spezie ponu esse classificate cum'è: vulnerabili, in periculu o in periculu criticu.

Quì sottu, cunniscimu l'animali chì campanu in u Pantanal è chì sò in periculu di sparizione secondu a Lista Rossa di l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura è di e Risorse Naturali (IUCN) è di l'Istitutu Chico Mendes. Solu l'ultimu nantu à a lista hè un animale chì hè sparitu. Hè nutate chì questu hè u ritrattu di u situazione analizata finu à a chjusura di questu articulu.[4]

1. Jaguar (panthera onca)

Ancu chjamatu jaguar, hè u terzu gattu più grande di u mondu. Hè un eccellente nuotatore è vive in zone di fiume o di laghi. Pò ghjunghje à 150 kg è hà un morsu assai forte è fatale. Hè un animale carnivuru, chì u mette in cima di a catena alimentaria.

Hè una attrazione turistica per chiunque sia interessatu à a natura, ma purtroppu ancu per i cacciadori, ghjè per quessa chì a giaguara hè nantu à a lista ufficiale di e spezie in periculu in Brasile. In più di a caccia, l'aumentu di e cità è a perdita di u so habitat naturale per via di deforestazione aumentà a minaccia di estinzione.

2. Lupu crinatu (Chrysocyon brachyurus)

Hè u più grande mammifere canidu uriginariu di u Sudamerica è si pò truvà in u Pantanal, a Pampa è u Cerrado. E so abitudine è e so caratteristiche fisiche ne facenu una spezia unica è assai particulare.

3. Acetu di Cane (Speothos venaticus)

Hà un corpu assai cumpattu, gambe corte è robuste, arechje arrotondate, coda corta è ripertoriu vocale largu. Ùn truvate micca u soni sfarenti ch'ellu pò emette.

4. Lontra (Pteronura brasiliensis)

Hè ancu cunnisciutu cum'è u lupu di fiume, u giaguaru d'acqua o a lontra gigante. Hè un mammiferu carnivuru cù abitudine semiaquatiche. A spezia hè in periculu di estinzione principalmente per via di u perdita di u so habitat. Hà marcature bianche in gola, ciò chì permette di distingue trà ogni individuu. A coda hè piatta in forma di paddle per aiutà à u bagnu. Hà ancu peli corti cù una culurazione marrone o marrone è pedi larghi è membrane chì uniscenu i diti.

5. Cervu di palude (Blastocerus dichotomus)

Si trova in u Pantanal, ma campa ancu in l'Amazonia è in Cerrado. Hè u più grande cervu di l'America Latina è pò pisà finu à 125 kg è ghjunghje à 1,80 m di altezza. Si stima chì U 60% di e so spezie hè dighjà estinta per via di a caccia è a perdita di una parte di u so habitat. Hè per quessa chì corre assai risicu di esse unu di l'animali in periculu in u Pantanal.

6. Cervu Pampas (Ozotoceros bezoarticus leucogaster)

U so corpu misura trà 80 è 95 cm è pò pisà finu à 40 kg. I masci anu una corna chì si forma à u mumentu di a ripruduzzione. Hà un anellu di pelliccia bianca intornu à l'ochji è l'arechje cù un culore biancastru à l'internu. Tù u pelu hè aranciu nantu à u restu di u corpu, eccettu per u ventre biancu è a coda nera. Di solitu ùn face micca grandi gruppi è di solitu si vede solu o in gruppi di massimu di 6 individui.

7. Jacu à panza bruna (penelope ochrogaster)

Hè un acellu maiò chì hà l'ale è a coda lunghe, cù un piumaghju cumpostu da strisce bianche, pedi chjari è un beccu scuru, è pò misurà sin'à 77 cm. Hà una testa russiccia è hè raramente vistu in natura per u so cumpurtamentu distante, qualcosa assai sfarente di l'altru Jacus. O deforestazione è caccia illegale sò i mutivi principali di a so pussibilità di estinzione. In un altru articulu PeritoAnimal pudete truvà più infurmazioni nantu à l'acelli in periculu.

8. U veru beccu (Sporophila maximilian)

St'acellu hè longu trà 14,5 è 16,5 centimetri. Chjamatu ancu curculinu nordu, veru curculiu o curculiu neru, abita in pascoli inundati, camini cù arbusti, orli di cespugli di foresta, paludi, rive di fiume è laghi, apparentemente in lochi vicini à l'acqua, soprattuttu induve ci hè erba è risu, a so basa cibi in natura. Tù pesticidi aduprati in u risu sò signalati cum'è una di e cause chì mettenu questu animale nantu à a lista rossa di l'animali à risicu di estinzione.

9. Tapir (Tapirus terrestris)

Hè u u più grande mammiferu terrestre in Brasile, righjunghjendu 2,40 m di lunghezza è pesendu 300 kg. Un altru nome ch'ellu riceve hè tapir. Solu, u tapiru pò campà finu à 35 anni.Una curiosità annantu à ella hè u so tempu di gestazione, chì dura più di un annu è pò ghjunghje à 400 ghjorni.

10. Armadillo Gigante (Maximus Priodonts)

Sta spezia hè naturalmente rara è campa in media trà 12 è 15 anni. Hà una coda longa è affusciata cuperta di picculi scudi pentagonali. Trà e minacce principali per l'armadillo gigante ci sò fochi, agricultura, deforestazione è caccia.

11. Margay (Leopardus wiediiá)

L'animale hè prisente in tutti i biomi in Brasile, ma hè principalmente assuciatu à l'ambienti forestali. Sta spezia hà l'ochji assai grossi, protuberanti, un musu spulatu, gambe grandi è una coda assai longa. E zampe di daretu anu articulazioni particulari flessibili, chì permettenu a rotazione di sin'à 180 gradi, ciò chì li dà a rara abilità trà i felini di falà da un arburu. testa in ghjò.

12. Giant Anteater (Myrmecophaga tridactyla Linnaeus)

L'animale pò esse vistu micca solu in u Pantanal, ma ancu in l'Amazonia, u Cerrado è a furesta atlantica. A spezia hà un abitudine terrestre è hè solitaria eccettu a mamma cù i so discendenti, durante u periodu di allattamentu è durante a stagione di riproduzione, quandu e coppie ponu esse formate. I fochi, i agricultura è a deforestazione sò i motivi principali di a minaccia per u giganti anteater.

13. Puma o puma (Puma scamosciata)

Hè un mammiferu terrestre chì si pò truvà in diverse regione di l'Americhe. Inoltre, hè unu di i felini più adattati à i sfarenti tippi d'ambienti. Hà un mantellu beige dolce in tuttu u corpu, eccettu a regione di u ventre, chì hè più chjara. I cuccioli nascenu cù tacchi marroni scuri è ochji turchini. Dimensione è pesu varienu secondu a regione d'occorrenza. Assai agile, u puma pò saltà da a terra à una altezza di 5,5 m.

14. Aquila grisgia (Vulture corona)

Hè grande è hà trà 75 è 85 cm, pesendu finu à 3,5 kg. L'acellu adultu hà di solitu un piumaghju grisgiu di piombu, più una piuma in forma di corona è coda corta cù una sola banda grisgia.

Estinta: Macaw Giacintu Chjucu (Anodorhynchus glaucus)

A piccula ara jacinthe hè veramente estinta. Pò esse cunfunditu cù altri macacini di giacintu: l'aracca turchina (Cyanopsitta spixii), chì hè estinta da u salvaticu, esistendu solu sottu a cura di l'omu; l'Ara di Lear (Anodorhynchus leari), chì hè in periculu in natura; è l'Aiacintu Giacintu (Anodorhynchus hyacinthinus), chì hè minacciatu di estinzione in natura. Si distingue per a so grande bellezza, chì a rendia sempre assai bramata da i cacciadori. Quì sottu truvemu un disegnu di ciò chì seria questa spezia, chì purtroppu face parte di a lista di l'animali in periculu in e zone umide.

Cumu prevene l'estinzione di l'animali

Cum'è l'avemu digià mintuvatu, u biomu Pantanal hè estremamente riccu à tempu in a so fauna è in a so flora. È u cunservazione di l'ecosistemi naturali, flora, fauna è microorganismi, garantisce a sustenibilità di e risorse naturali, chì influenza positivamente a vita di noi umani nantu à u pianeta Terra.

A sparizione di l'animali tocca à tuttu catena alimentaria, pruvucendu un sbilanciu in natura. Parechji studii mostranu ancu chì a riduzione di a varietà di e spezie animali è vegetali hè dannosa per a produtività di l'ecosistemi quant'è l'inquinamentu è i cambiamenti climatichi.

Ancu a fine di l'animali chì si nutrenu principalmente di frutti, chjamati frugivori, compromettenu ancu a capacità di e fureste tropicali di assorbe u diossidu di carbonu (CO2) da l'atmosfera, accelerendu u riscaldamentu climaticu.[5]

Per prevene l'estinzione di l'animali, a cuscenza hè di primura. Hè necessariu luttà contr'à a caccia illegale, a deforestazione, l'incendii è esse attenti à l'edifizii in quelli chì sò cunsiderati abitati naturali per l'animali. Lanciate a spazzatura in i lochi adatti hè di primura per evità u cuntattu di l'animali cù certi prudutti o ancu u morte da asfissia cù l'eliminazione impropria di u plasticu, per esempiu. [6]

Ci hè ancu una serie di prughjetti per cunservà è sustene a ripruduzzione di spezie animali chì pudete sustene, in più di l'Organizazioni Non Governamentali (ONG).

Tutti l'animali in periculu

L'infurmazioni nantu à l'animali à risicu di estinzione si ponu accede à:

  • Libru Rossu di l'Istitutu Chico Mendes: hè un documentu chì cuntene un elencu di tutte e spezie brasiliane minacciate di estinzione. Per accede, visitate u situ web ICMBio.
  • Lista Rossa di l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura è di e Risorse Naturali (IUCN): a pagina, in inglese, furnisce un campu di ricerca induve pudete inserisce u nome di l'animali chì vulete sapè.

In questu altru articulu PeritoAnimal, vedi altri animali in periculu in Brasile.

Se vulete leghje più articuli simili à Animali in periculu in u Pantanal, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Animali in Periculu.