animali da l'Asia

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Travel Around ASIA 8K ULTRA HD – Beautiful Places To Visit
Video: Travel Around ASIA 8K ULTRA HD – Beautiful Places To Visit

Cuntenutu

U cuntinente asiaticu hè u più grande di a pianeta è hà a più grande populazione in u mondu. In a so larga distribuzione, hà un diversità di abitati variati, da u mare à a terra, cù altitudine varie è vegetazione significativa in ognuna di elle.

A dimensione è a varietà di l'ecosistemi significanu chì l'Asia hà una biodiversità animale assai ricca, chì attira ancu l'attenzione nantu à a presenza di spezie endemiche in u cuntinente. Ma hè impurtante ricurdà chì parechji di questi animali sò sottuposti à una forte pressione, precisamente per via di l'eccessu di pupulazione in u cuntinente, è hè per quessa chì sò in periculu di estinzione. In questu articulu PeritoAnimal, presentemu informazioni utili è attuali nantu à u animali da l'Asia. Continuate à leghje!


1. Gibbonu Agile o Gibbonu à manu nera

Avemu principiatu a nostra lista d'animali da l'Asia parlendu di questi primati cumunimenti cunnisciuti cum'è gibboni. Unu di elli hè u gibbon agile (hilobati agili), chì hè uriginaria di l'Indonesia, Malesia è Tailanda. Abita parechji tippi di fureste in a regione cum'è u fureste pantanose, pianure, colline è muntagne.

U gibbonu agile o gibbon à mani nere hà abitudini arburiche è diurne, alimentendu si principalmente di frutti dolci, ma ancu di foglie, fiori è insetti. A spezia hè significativamente disturbata da l'azzioni umane, chì anu purtatu à a so classificazione cum'è minaccia di estinzione.

2. Gru Manchurian

A famiglia Gruidae hè cumposta da un gruppu di sfarenti acelli cunnisciuti cum'è gru, cumprese a gru manchuriana (Grus japonensis) hè abbastanza riprisentativa per a so bellezza è a so dimensione. Hè uriginariu di a Cina è di u Giappone, ancu s'ellu hà ancu campi di ripruduzzione in Mongolia è in Russia. Sti ultimi spazii sò custituiti da palude è pasculi, mentre chì in l'invernu questi animali da l'Asia occupanu zone umide, fiumi, pasculi umidi, saline è ancu stagni artificiali.


A gru manchuriana si nutrisce principalmente di granchi, pesci è vermi. Sfurtunatamente, a degradazione di e zone umide induve abita significa chì a spezia si trova in in periculu.

3. Pangolin chinese

U pangolinu chinese (Manis pentadactyla) hè un mammiferu caratterizatu da a presenza di scala in tuttu u corpu, chì formanu annantu à questu spezie di placche. Una di e tante spezie di pangolinu hè a Cinese, uriginaria di Bangladesh, Bhutan, Cina, Hong Kong, India, Repubblica Populare Lao, Myanmar, Nepal, Taiwan, Tailanda è Vietnam.

U pangolinu cinese abita tane chì scavanu in vari tippi di boschi, cume u trupicale, petra, bambù, conifere è prati. E so abitudini sò soprattuttu nutturni, hè capace di scalà faciule è hè un bon natatore. In quantu à a dieta, questu animale tipicu asiaticu si nutrisce di termiti è di furmicule. A causa di a caccia indiscriminata, hè in periculu di estinzione critica.


4. Orangutan di u Borneo

Ci sò trè spezie di orangutani è tutte sò uriginali da u cuntinente asiaticu. Unu di elli hè l'orangutan di u Borneo (Pong Pigmeu), chì hè uriginale in Indonesia è Malesia. Trà e so peculiarità hè u fattu chì hè u u più grande mammiferu arburale di u mondu. Tradizionalmente, u so habitat era custituitu da fureste di pianure inundate o semi inundate. A dieta di st'animali hè cumposta principalmente di frutti, ancu s'ella include ancu foglie, fiori è insetti.

L'Orangutan di u Borneo hè assai influenzatu finu à u puntu di esse in periculu di estinzione critica per via di a frammentazione di l'habitat, di a caccia indiscriminata è di u cambiamentu climaticu.

5. Serpente reale

U Rè Serpente (Ophiophagus hannah) hè a sola spezia di u so genaru è si caratterizeghja per esse unu di i più grandi serpi velenosi in u mondu. Hè un altru animale da l'Asia, specificamente da regioni cum'è Bangladesh, Bhutan, Cambogia, Cina, Hong Kong, India, Indonesia, Malesia, Filippine, Singapore, Tailanda è Vietnam, frà altri.

Benchì u so tippu abitativu principale sia custituitu di fureste vergine, hè prisente ancu in fureste, mangrove è piantagioni sfruttate. U so statutu di cunservazione attuale hè vulnerabile per via di l'intervenzione in u so habitat, chì si trasforma rapidamente, ma u trafficu di e spezie hà ancu influenzatu i so livelli di pupulazione.

6. Scimmia di proboscide

Hè l'unica spezia di u so genaru, in u gruppu chjamatu primati catarrhine. A Scimmia Proboscide (Nasalis larvatus) hè uriginariu di l'Indonesia è di a Malesia, essendu specificamente assuciatu à l'ecosistemi fluviali cum'è fureste di ribera, mangrovie, paludi di torba è acqua dolce.

St'animale asiaticu cunsuma basicamente foglie è frutti, è cerca di alluntanassi da e fureste assai influenzate da a deforestazione. Tuttavia, a distruzzione di u so habitat l'hà influenzatu significativamente, è cun a caccia indiscriminata hè a ragione di u so statu attuale di in periculu.

7. Anatra mandarina

L'anatra mandarina (Aix galericulata) hè un acellu robusta cun piumaghju assai impressiunante, risultatu da i belli culori chì diferencianu trà femina è maschile, l'ultimi essendu assai più chjappanti di i primi. St'altru animale asiaticu hè un acellu anatide chì hè uriginariu di a Cina, u Giappone è di a Republica di Corea. À u mumentu, hè ampiamente introduttu in parechji paesi.

U so habitat hè cumpostu di spazii forestali cù a presenza di corpi d'acqua pocu prufonde, cum'è stagni è laghi. U so statu attuale di cunservazione hè pocu inchietante.

8. Panda Rossu

U panda rossu (ailurus fulgens) hè un carnivuru cuntruversu per via di e so caratteristiche cumune trà procioni è orsi, ma ùn hè classificatu in alcunu di sti gruppi, facendu parte di a famiglia indipendente Ailuridae. St'animale tipicu asiaticu hè uriginariu di u Butan, di a Cina, di l'India, di u Myanmar è di u Nepal.

Malgradu l'appartenenza à l'ordine Carnivora, a so dieta hè basata principalmente nantu à foglie giovani è germogli di bambù. Oltre à erbe succulente, frutti, ghiande, licheni è funghi, pudete ancu include ova di pollame, picculi roditori, picculi acelli è insetti in a vostra dieta. U so habitat hè furmatu da boschi muntagnoli cum'è e conifere è u sotterraghju densu di bambù. A causa di l'alterazione di u so habitat è di a caccia indiscriminata, hè attualmente in in periculu.

9. Leopardu di Neve

U leopardo di a neve (panthera uncia) hè un felinu chì appartene à u genaru Panthera è hè una spezia nativa di Afghanistan, Bhutan, Cina, India, Mongolia, Nepal, Pakistan, Federazione Russa, frà altri stati asiatichi.

U so habitat hè situatu in furmazioni d’alta muntagna, cum'è l'Himalaya è u Plateau tibetanu, ma ancu in zone assai più basse di pasculi muntagnoli. E capre è e pecure sò e so fonti principali di alimentazione. hè in cundizione vulnerabile, principalmente per via di u braccunaghju.

10. Pavone Indianu

U Peacock Indianu (Pavo cristatus), u pavone cumunu o u pavone turchinu hà un dimorfisimu sessuale pronunciatu, postu chì i masci anu un fan multicolore nantu à a coda chì impressiona quandu hè visualizatu. Un altru di animali da l'Asia, u pavone hè un acellu nativu di Bangladesh, Bhutan, India, Nepal, Pakistan è Sri Lanka. Tuttavia, hè statu introduttu in un gran numeru di paesi.

St'acellu si trova soprattuttu à altitudini di 1800 m, in boschi secchi è umidi. Hè assai bè assuciatu à spazii umanizati cù a presenza di l'acqua. Attualmente, u vostru statutu hè cunsideratu pocu inchietante.

11. Lupu Indianu

U Lupu Indianu (Canis lupus pallipes) hè una sottuspezia di canidi endemichi da Israele in Cina. U so habitat hè principalmente determinatu da impurtanti fonti alimentari, cusì caccia grandi animali ungulati, ma ancu zanghi più chjuchi. Pò esse prisente in ecosistemi semi-deserti.

Questa sottuspezia hè inclusa in l'Annessu I di u Cunvenzione nantu à u Cummerciu Internaziunale di Specie in Periculu di Fauna è Flora Salvatiche (CITES), essendu cunsideratu in risicu di estinzione, postu chì a so populazione era assai frammentata.

12. Salamandru di focu di focu giappunese

U Tritone Giappunese à Pancia di Focu (Cynops pyrrhogaster) hè un anfibiu, una spezia di salamandre endemica di u Giappone. Si pò truvà in vari tippi di abitati, cum'è i prati, e fureste è e terre cultivate. A presenza di corpi d'acqua hè di primura per a so ripruduzzione.

A spezia hè cunsiderata cum'è guasgi minacciata, per via di cambiamenti in u so habitat è ancu per u cummerciu illegale da vende cum'è animali domestici, chì hà causatu un impattu significativu nantu à a pupulazione.

Altri animali da l'Asia

Quì sottu, vi mostremu una lista cù l'altri animali da l'Asia:

  • Golden Langur (Trachypithecus gee)
  • Dragone di Komodo (Varanus komodoensis)
  • Arabian Oryx (Oryx leucoryx)
  • Rinoceronte Indianu (Rhinoceros unicornis)
  • Orsu panda (Ailuropoda melanoleuca)
  • Tigre (Panthera tigris)
  • Elefante Asiaticu (Elephas Maximus)
  • Cammellu bactrianu (Camelus Bactrianus)
  • Naja-kaouthia (Naja kaouthia)
  • Surtite (Saiga Tataric)

Avà chì avete scontru parechji animali asiatichi, pudete esse interessatu à u video seguente induve elencu 10 razze di cani asiatichi:

Se vulete leghje più articuli simili à animali da l'Asia, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.