Animali cù a lettera D

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Learn & Remember the English ALPHABET: A, B, C, D, E, F...
Video: Learn & Remember the English ALPHABET: A, B, C, D, E, F...

Cuntenutu

Ci sò assai animali chì cumincianu cù a lettera D, hè per quessa chì, in questa lista PeritoAnimali, avemu sceltu alcuni di i più populari è alcuni menu cunnisciuti per voi per scopre nuove spezie. Inoltre, quì truverete animali cù a lettera D in inglese è portoghese, cum'è cù stu tipu di lessicu hè più faciule d'amparà una nova lingua cum'è l'inglese.

Vulete scopre spezie nove è, in listessu tempu, amparà una lingua? Scuprite u listinu di animali cù a lettera D chì vi mostremu quì sottu!

Animali cù D

Ci hè parechji animali cù a lettera D, cumu puderete immaginate, ma à volte pò esse difficiule di ricurdà unu o ancu più di unu. Verificate questa lista di animali cù D per scuntralli:


  • Dragone di Komodo;
  • Diavule Tasmanianu;
  • Diamante di Gould;
  • Dugong;
  • Dingo;
  • Doratu;
  • dik-dik;
  • Belette;
  • Dromedariu;
  • Cavu dammon.

Leghjite per amparà di più nantu à ognuna di queste spezie animali chì cumincianu cù D.

1. Dragone di Komodo (Varanus komodoensis)

U primu di l'animali cù a lettera D, è unu di i più populari, hè u dragone di Komodo. Sta spezia di lucertula hè u più grande di u pianeta, righjunghjendu una lunghezza incredibile di 2,5 metri è pesendu 70 kg. Komodo abita zone aperte cun vegetazione sufficiente, ancu se si pò truvà ancu in e zone costiere è in muntagna.

U dragone di Komodo hè un animale carnivuru chì si nutrisce di picculi mammiferi, acelli è invertebrati. Hà a testa piatta è u musu di grande dimensione, a pelle squamosa è a lingua bifurcata chì li permette di catturà prufumi intornu.


2. Diavulu di Tasmania (Sarcophilus harrisii)

U Diavule Tasmanianu hè un marsupiale da l'isula di Tasmania (Australia). Hà a testa larga è a coda spessa. U so pelu hè neru è grossu.

U nome di sta spezia vene da i rumuri intensi ch'ella adopra per cumunicà o intimurisce i so predatori. Sfurtunatamente, hè una spezia chì hè minacciata per via di a perdita di l'habitat è di u braconnage.

3. U Diamante di Gould

Un altru esempiu di animali cù a lettera D hè u Diamante di Gould, un picculu acellu esoticu d'origine australiana cù un piumaghju cumpostu da sfarenti culori brillanti.

Ancu se a so ripruduzzione in cattività hè assai pupulare in u mondu sanu, u diamante Gould hè in periculu di estinzione in u so statu salvaticu.


4. Dugong (Dugong dugon)

U dugong hè un mammiferu marinu cum'è lamantinu, postu chì hà un corpu longu chì supera i 3 metri di lunghezza è ghjunghje à 200 kg di pesu. Hà dui ochji è arechje chjuche senza rigonfii. Inoltre, ùn hà micca denti molari, allora "mastica" l'alimentu aduprendu e so labbre.

Sicondu l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura[1], u dugong hè statu classificatu cum'è "vulnérable" per via di a braconnera chì soffre per ottene u so grassu è a so carne.

5. Dingo (Canis lupus dingo)

U dingo hè una spezia di lupu chì stà in Australia è in Asia. Si pò truvà in zone assai varie, cume fureste muntagnose è fredde, zone aride, foreste tropicali, trà altri.

U dingo hè un carnivuru è e so abitudini sò assai suciali. Si urganizeghja in bande chì si stallanu in territorii difiniti. Questi animali cù D cumunicanu per mezu di ululati è gemiti, soprattuttu durante a stagione di riproduzione.

6. Doratu (Sparus aurata)

A dorata hè una spezia di pesciu chì misura 1 metru è pesa 7 chilò. Hà una testa larga è tonda, labbre spesse, mascelle forte è una linea d'oru trà l'ochji.

A dieta di stu pesciu si basa nantu à i crustacei, i molluschi è altri pesci, ancu se qualchì volta si nutrisce ancu di alghe è piante marine.

7. Dik-Dik (Madoqua kirkii)

u dik-dik hè a antilope chì misura 70 cm è pesa 8 chilò. Hè uriginariu di l'Africa, induve si pò truvà in i lochi secchi, ma cù abbastanza vegetazione da nutrisce. A so dieta hè ricca in arbusti, erbe, frutti.

In quantu à u so aspettu, hà una culurazione variata, da grisgiu giallascu à marrone rossu in u fondu. In l'addome, per a so parte, hè grisgiu o biancu. I masci anu e corne in capu.

8. Belette (Mustela)

A donnola hè un picculu animale mammiferu chì si pò truvà in ogni cuntinente fora di l'Antartide è l'Oceania. Hà un mantellu marrone chì, in alcune di e spezie di donnola, diventa biancu durante l'inguernu.

sò eccellenti cacciadori di notte sulitarii chì si nutriscenu di pesci, ranochje, topi è topi, soprattuttu.

9. Dromedariu (Camelus dromedarius)

U dromedariu hè un animale mammiferu simile à un camellu di a famiglia Camelidae. A diversità di l'ultimu, hà solu una gobba. Hè uriginariu di l'Asia Occidentale è di l'Africa di u Nordeste.

Hà un mantellu lisciu è scarsu, in tonalità chì và da u biancu scuru à u marrone scuru, chì li permette di rinfriscassi à alte temperature.

10. Cap Dammon (Procavia capensis)

U capo damão hè un altru esempiu di animali cù a lettera D. Hè un mammiferu chì stà in una grande parte di u cuntinente africanu, in e zone aride, scogliere è fureste.

U damanu hà un aspettu simile à a cobaia, cù e sferenze principali truvate in l'arechje è in a coda, chì hè assai più corta. A spezia righjunghji 4 kg.

Animali chì cumincianu cù a lettera D in inglese

Se avete voglia di scuntrà più animali cù D, allora vi mostreremu un elencu di animali chì cumincianu cù a lettera Din inglese. Ne cunniscite qualcunu?

Rana di Darwin (Rhinoderma darwinii)

O A rana di Darwin hè un picculu anfibiu chì deve u so nome à u fattu chì hè statu avvistu da Charles Darwin durante i so viaghji di scuperta. Sta spezia presenta dimorfisimu sessuale, postu chì e femine sò più grande di i masci. U culore di a pelle varia, ancu se u più cumunu hè in sfumature di verde. Si pò truvà in i paesi sudamericani, in particulare in Cile è in Argentina.

Cervi (Cervus elaphus)

A parolla cervi hè adupratu per nome u cervi, un mammiferu chì si pò truvà in gran parte di l'America di u Nordu è d'Europa. Hè carattarizata da u so pelu brunu o rossu, accumpagnatu da e corne in i masci.

U cervu hè un animale erbivuru, dunque si nutrisce solu d'erbe, foglie è arbusti.

Discus (Symphysodon aequifasciatus)

O pesciu di discu hè una spezia di pesci chì stà in acque calme cù una vegetazione abbundante chì, ancu se in portughese ùn hè micca unu di l'animali cù a lettera D, in inglese hè. Si pò truvà annantu à l'affluenti di u fiume Amazonu.

A spezia si distingue per a forma di u so grande corpu è hà una superficia liscia nantu à a pelle. U culore varieghja trà verde, marrone è turchinu.

Asinu (Equus asinus)

A parolla sumere hè adupratu per nome u sumere. Questu animale hè a famiglia Equità si pò truvà guasi in u mondu sanu è hè spessu adupratu cum'è animale di carica. A spezia hà l'arechje longhe è un musu impurtante. U culore di u mantellu varieghja trà grisgiu, biancu o marrone. Righjunghji 130 cm di altezza à u garrese.

Ghiro (Eliomys quercinus)

durmia hè u termine inglese usatu per chjamà u leone, dunque altri animali cù a lettera D in inglese. Hè un roditore di 17 cm è 150 grammi, chì si distingue per a so piccula dimensione. A libertà abita in zone rocciose, foreste di conifere è ambienti urbani in Europa è in Africa.

Tartaruga di u desertu (Gopherus agassizii)

U tartaruga di u desertu hè una spezia originaria di l'America di u Nordu. In inglese hè cunnisciutu per tartaruga di u desertu, postu chì si trova in u desertu di Mojave (Stati Uniti). A spezia si nutrisce di piante è erbe chì trova in u so parcorsu. Misura 36 cm è pesa finu à 7 kg.

Crotale (Crotalus durissus)

U sarpe ridente, cunnisciutu ancu cù u cascavu-di-quattru-ventas, hè una spezia di sarpe chì hè carattarizata da u sonu di u cascavu truvatu in a so coda.

A spezia hè uriginaria di u cuntinente americanu, in u quale si trova da u Canada à l'Argentina. U to morsu hè velenoso.

Scarabeo (Scarabaeus laticollis)

L'ultimu di l'animali cù a lettera D in inglese hè u scarabeu sterile, scarabeu di balestra o simpliciamente "rotulu mutu". U so hè spiegatu da u fattu chì st'animali raccoglinu i steralli d'altre spezie è formanu una palla chì usanu per depone l'ova. Sta spezia hè coprofaga, vale à dì, si nutrisce di letame. Si pò truvà guasi in u mondu sanu, eccettu in a zona antartica.

Se vulete leghje più articuli simili à Animali cù a lettera D, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.