Cuntenutu
- Pudete bagnà un gattinu?
- Cumu bagnà un gattinu: passu à passu
- Passu 1: temperatura di l'acqua
- Passu 2: cumincià a pulizia
- Passu 3: u shampoo
- Passu 4: asciugà
Ci hè una cridenza diffusa in u mondu felinu chì i misgi ùn sò micca assai amichevuli di l'acqua. Tuttavia, hè impurtante chjarificà chì, se u vostru animale hè abituatu da chjucu, serà assai più faciule per uttene u misgiu à l'acqua. Oghje ghjornu, ci sò diverse opzioni nantu à u mercatu per sanità i misgi, cum'è spazzole, bagni secchi cù prudutti specifici, spumanti sanificanti, frà altri. Tuttavia, ùn duvete micca dimenticà chì e razze di gatti di capelli lunghi è di culore chjaru sò quelli chì anu più bisognu di una igiene curretta, cum'è i misgi chì sò abituati à sorte è à vultà in casa cù tutti i tipi di terra.
Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu di bagnà un cucciolu prima di 6 mesi di età, chì hè quandu a maiò parte di i vaccini sò digià dispunibili è u sistema immunitariu (difesa) hè più sviluppatu, perchè u bagnu stessu genera assai stress è pò causà altri prublemi di salute chì duvete evità.
Se truvate gattini nati in strada, pudete vulete sapè cumu bagnà un gattinu. Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal per amparà tuttu u prucessu.
Pudete bagnà un gattinu?
U igiene di i misgi hè impurtante quant'è u sonnu è l'alimentu. In generale, i misgi si sanitizeghjanu cù a so lingua è aiutanu cù e so zampe, umidenduli cù a lingua, cum'è se fussi una spugna. Un altru modu altamente raccomandatu hè di spazzulalli per caccià i peli morti, chì benefica u statu di a pelle, cuntribuisce à menu ingestimentu di capelli è hè un momentu piacevule per i misgi chì generalmente li piace à esse spazzolati.
Per u bagnu è u spazzolamentu, hè megliu abitualli ad una ghjovana età è à pocu à pocu, ùn u furzà micca s'ellu ùn vole micca. Certe volte si pò rimarcà ch'elli venenu è vanu cum'è s'ella fussi una burla, chì hè qualcosa chì hè pusitivu. Dopu una sessione di spazzolatura o un bagnu, pudete finisce questi momenti cun coccole è ghjocu, cusì riduce u stress è aumenterà l'associazione positiva cù quellu mumentu. In i misgi à pilu longu, cum'è u misgiu persianu, hè cunveniente per cumincià à abitualli cù i so ghjovani.
Ma dopu tuttu, pudete bagnà un gattinu? Cumu l'avemu dettu prima, u più adattu hè principià à 6 mesi, cusì chì diventa una rutina in a vita di l'animali.
Cumu bagnà un gattinu: passu à passu
I cuccioli di bagnu sò assai cumuni quand'elli si trovanu. gattini urfanelli, ma, ùn serà micca un compitu simplice. Duvete bagnà un gattinu per evità u pelu è perchè hè un compitu fundamentale di a mamma à u mumentu di a nascita. Dopu, vi daremu un passu à passu cumu bagnà un gattinu, cuntrolla:
Passu 1: temperatura di l'acqua
Aprite u rubinettu finu à chì ghjunghje à una temperatura calda, piacevule per a nostra manu. Pensate chì a temperatura di u corpu di i misgi hè 38,5 ° C à 39 ° C, è vulete chì l'esperienza sia piacevule per elli. Aduprate un termometru se necessariu.
Passu 2: cumincià a pulizia
Cù una manu tene u gattinu è cù l'altra bagna e zampe di daretu, sempre in daretu è in avanti è ùn mette lu sottu à u rubinettu, questu pò esse assai traumaticu è purtà cunsequenze fisiologiche indesiderate.
Passu 3: u shampoo
Mette 2 o 3 gocce di shampoo per gatti (sì nò, aduprate sapone di glicerina) è schiuma per passà dopu nantu à e regioni bagnate. Cusì, puderete eliminà l'urina è e feci chì forse anu attaccatu inseme.
Passu 4: asciugà
seccu è asciugà u gattinu cù un asciugamanu assai dolce. Ùn lasciate micca bagnassi perchè pò facilmente catturà un fungu fretu è ancu, chì pò esse assai difficiule da luttà per via di a so ghjovana età.
Ùn vi scurdate chì i gattini ùn ponu micca aduprà saponi aggressivi o antiparassiti per via di u forte impattu ch'elli ponu avè nantu à a salute di a figa. Hè cunsigliatu di pulisce solu e zampe di daretu (o u corpu stessu) quandu hè veramente bruttu. Cunsultate u vostru veterinariu ogni volta chì avete dumande.
Pudete ripete stu prucessu per eliminà l'odori, pruvendu à esse u più cumpatibile pussibule cun un gattu mamma, chì li pulisce parechje volte à u ghjornu. Pudete ancu aduprà salviette umide per u listessu scopu. Hè da nutà chì ùn hè micca cunsigliatu di bagnà i gattini non orfani cusì pò causà u rigettu di a mamma cat.
Inoltre, i misgi sò animali assai igienichi per natura, cusì u bagnu hè cunsigliatu solu in casu di necessità.
Scuprite puru u nostru video di YouTube cun cunsiglii per cumu bagnà un ghjattu adultu: