Alimentazione per cani cù omega 3

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
I Croccantini fanno Malissimo:Paleo-Pets #9 Le Regole di Tozzi
Video: I Croccantini fanno Malissimo:Paleo-Pets #9 Le Regole di Tozzi

Cuntenutu

acidi grassi omega 3 sò un tipu di grassu prisente in alta concentrazione in certi alimenti, essendu beneficu per a salute di i cani in certi aspetti. Inoltre, questi acidi grassi sò essenziali, vale à dì, u corpu di u cane ùn li pò sintetizà, ciò chì rende necessariu piglià cun l'alimentu.

Fortunatamente, ci sò assai alimenti ricchi in omega 3 chì ponu esse inclusi in a dieta di un cane, risolvendu stu prublema facilmente. In PeritoAnimal, ne indicemu alcuni cibi ricchi omega 3 per cani.

Benefici di Omega 3 per Cani

Cum'è l'accennatu prima, hè necessariu rinfurzà a dieta di l'animali cù una dosi di sti nutrienti, postu chì u corpu ùn hè micca in gradu di fabricalli. Hè per quessa ch'elli sò chjamati acidi grassi essenziali.


Unu carenza di l'acidi grassi pò causà parechji sintomi chì influenzanu, soprattuttu, a salute è a cundizione di a pelle di u cane, è ancu a pelle è e unghie. Puderanu dinò prublemi articularii. Oltre à esse necessarii, questi cumposti anu certi benefici per a salute per i nostri cuccioli.

In più di agisce cum'è antioxidanti à u corpu è à avè un effettu anticoagulante leve - chì aiuta à prevene malatie cardiovascular - sò benefichi per u sistema nervosu di l'animali, questu hè particularmente pertinente per cuccioli è animali geriatrici.

D'altra parte, l'acidi grassi omega 3 sò particolarmente benefichi per a pelle è per u pelu di cuccioli, migliurendu a so salute è rinfurzendu a so funzione di barriera protettiva.


Questu hè assai interessante in i casi di animali cù prublemi cù allergii, cum'è cani shar pei o cani toru. Puderanu ancu riduce a prurite chì causanu queste allergie, cumu migliuranu a cundizione di a pelle è anu un effettu antiinflamatoriu.

Per tutte queste ragioni, hè raccomandatu chì i tutori includenu acidi grassi omega 3 in a dieta di u cane.

Alimentazione per cani ricca Omega 3

L'acidi grassi Omega 4 sò particularmente abbundanti in certi alimenti cum'è u pesciu turchinu è qualchi semi. Verificate ciò chì sò:

  • Salmon. Hè unu di i più ricchi cibi ricchi in Omega-3. Hè cumunu di truvallu in alimenti per cani ricchi di stu tippu di grassu, soprattuttu di bona qualità, chì ùn hè micca un ingrediente bonu.
  • Sardina. Ancu se u salmone hè l'esempiu tipicu di pesci ricchi in acidi grassi Omega 3, ùn hè micca u solu chì cuntene u nutriente. Altri pesci turchini, cum'è e sardine, sò ancu ricchi di st'acidi grassi.
  • Semi di lino. Micca solu i pesci azzurri sò ricchi in Omega 3, alcune sementi includenu ancu u nutriente in grande quantità. Hè u casu di i semi di lino, chì ponu esse ingeriti in semi o in oliu, essendu una ottima fonte di Omega 3.
  • Semi di Chia. I sementi di sta pianta, originaria di l'America Centrale è chì sò di più in più à a moda, anu un cuntenutu abbundante di acidi grassi Omega 3. Si ponu truvà in certi manghjuschi arricchiti cù stu tippu di grassu, è ancu in i semi di lino.
  • Soia. Malgradu esse cunnisciuta cum'è una verdura cun altu cuntenutu di proteine, a soia hè un alimentu riccu in omega 3 chì pò esse offertu à i cani.

Cum'è l'accennatu, alcuni razioni specifiche sò furtificati cù omega 3, cumprese alcuni di l'alimenti nantu à a lista. Stu tippu di manghjà hè altamente raccomandatu per quelli chì volenu arricchisce a dieta di u cane cù stu tippu di cumposti. Queste razioni sò una opzione pratica è sicura, chì sò specificamente formulate per copre i bisogni di l'animali.


Ci sò ancu capsule, di solitu basate nantu à l'olii di pesce, chì ponu esse aduprati cum'è rinforzatore di acidi grassi supplementari per u cane, se un alimentu specificu ùn hè micca adupratu.

Tuttavia, queste opzioni ùn sò micca l'unica opzione per integrà a dieta di i cuccioli cù acidi grassi. Ci sò ancu prudutti cù una formula orale (cum'è un sciroppu) è ancu pipette, alcune gocce chì devenu esse applicate à a pelle nantu à u spinu di l'animali.

Contraindicazioni di l'eccessu Omega 3 in Cani

effetti secundarii chì pò nasce cù l'eccessu di acidi grassi Omega 3 inclusi in a dieta di u cane sò lievi è sò facilmente risolti, solu riducendu a dose amministrata.

Perchè sò grassi, l'acidi grassi Omega 3 anu un altu cuntenutu caluricu, dunque a so assunzione eccessiva pò causà prublemi di sovrappesu in a vostra animale è, in certi casi, sgabelli più liquidi. Cum'è l'accennatu, sti sintomi spariscenu riducendu a quantità di acidi grassi omega 3.