Cuntenutu
- Ùn accettate micca cuccioli di menu di 2 mesi
- Chì tippu di alimentu aduprà?
- Quante volte duvete alimentà u cucciolu?
- Altre cura per u cane prematuremente svezzatu
L'allattamentu hè indispensabile per u cane, micca solu perchè hè una fonte di alimentu, ma ancu una fonte di batteri chì inizierà a colonizazione di u so sistema digestivu è una fonte di anticorpi. In fattu, cum'è in l'omu, i cuccioli ùn sò micca nati cù difese, l'acquistanu direttamente da u latte di a so mamma finu à chì u so sistema immunitariu cummencia à maturà.
U periodu essenziale di l'allattamentu hè di 4 settimane, tuttavia, l'allattamentu hè idealmente mantenutu per 8 settimane, postu chì ùn si tratta micca solu di nutrì u cucciolu, ma ancu di lascià a mamma inizià u prucessu di allattà. .
A volte, l'allattamentu à u senu per 4 o 8 settimane ùn hè micca pussibule per via di parechji prublemi chì ponu influenzà a mamma, allora in questu articulu di PeritoAnimal vi mostremu cumu duverebbe esse alimentendu cuccioli svezzati prematuramente.
Ùn accettate micca cuccioli di menu di 2 mesi
Duvemu aduprà un bon pianu nutrizionale per i cuccioli svezzati prematuramente quandu ùn era micca pussibule di completà l'allattamentu per via di un prublema medicu, cume a mastite in cagne.
Dunque, st'infurmazione ùn deve micca esse usata per separà un cucciolu da a so mamma troppu prestu., chì questu hà cunsequenze assai negative per u cane, in più di esse privatu di u sensu di appartenenza à un gruppu, pò presentà i seguenti prublemi durante a so prima tappa di crescita:
- ansietà di separazione
- Aggressività
- iperattività
- Succhendu altri oggetti, cum'è u cotone o i tessuti
Sapemu chì l'arrivu di un cane à a casa hè una sperienza altamente positiva, ma per esse un pruprietariu responsabile duvemu assicurà chì questu sia ancu un'esperienza positiva per u cane, allora ogni volta chì pudemu evità questu, ùn duvemu micca accettà un cucciolo più chjucu. chì 2 mesi.
Chì tippu di alimentu aduprà?
Per almenu 4 settimane serà essenziale nutrisce u cucciolu cun latte artificiale chì a cumpusizione hè a più simile à u latte di mamma, per quessa duvete andà in un magazinu specializatu.
In nisuna circustanza ùn pudete micca dà u latte di vacca, chì hè assai riccu in lattosiu è chì u stomacu di u cucciolu ùn pò digerisce lu. S'ellu ùn hè micca pussibule di truvà latte artificiale per cuccioli svezzati prematuramente, allora duvete sceglie u latte caprunu pasturizatu, chì u cuntenutu di lattosiu hè u più simile à u latte di cagna.
U latte deve esse à una temperatura calda è per amministrallu duvete aduprà un biberon chì pudete cumprà in farmacia è specificamente per i zitelli prematuri, postu chì u flussu offertu da queste buttiglie hè u più adattatu per un cucciolu cù una vita cusì breve.
Dopu à e prime 4 settimane, pudete digià intruduce alimenti solidi specificamente per cuccioli, cum'è patè o razioni di granu. Inizialmente deve alternate cù u latte potable, finu à u prugressivu, dopu à 8 settimane, l'alimentu di u cane hè solu solidu.
Quante volte duvete alimentà u cucciolu?
I primi trè ghjorni devenu esse alimentati continuamente, vale à dì ogni 2 ore, sia di ghjornu sia di notte, dopu à i primi trè ghjorni, cuminciate à alimentallu ogni 3 ore.
Questa frequenza d'alimentazione deve esse mantenuta per e prime 4 settimane, poi cumincià à alternà l'ingestioni di bottiglie cù l'amministrazione di alimenti solidi.
Altre cura per u cane prematuremente svezzatu
In più di dà à u cucciolu una dieta u più simile pussibule à ciò chì a so mamma offre, duvemu offre li qualchì cura per mantene lu in bona salute:
- stimulà i sfincter: Durante i primi ghjorni di vita, un cucciolu ùn hè micca capace di defecà o urinare da per ellu, allora duvemu stimularlu sfregendu delicatamente un cuscinettu di cuttone annantu à u so ano è a regione genitale.
- Impedisce l'ipotermia: Un cane appena natu hè propensu à l'ipotermia, allora duvemu circà una fonte di calore è tene la à una temperatura trà 24 è 26 gradi centigradi.
- Pruvate à dà vi cuntattu: Tutti i cuccioli anu bisognu di cuntattu, ma soprattuttu i cuccioli. Duvemu passà u tempu cun elli è incuraghjeli, ma ùn duvemu mai interrompe e so ore di sonnu.
- ambiente sano: U sistema immunitariu di u cane svezzatu prematuramente hè assai debule, per evità qualsiasi malattia infettiva duvemu tene u cane in un ambiente adattu è cumpletamente pulitu.