A storia di Hachiko, u cane fedele

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
La EMOTIVA storia di HACHIKO, il cane FEDELE🐶
Video: La EMOTIVA storia di HACHIKO, il cane FEDELE🐶

Cuntenutu

Hachiko era un cane cunnisciutu per a so infinita lealtà è amore per u so patrone. U so pruprietariu era prufessore in una università è u cane l'aspettava à a gara ogni ghjornu finu à u so ritornu, ancu dopu à a so morte.

Questa manifestazione di affettu è di lealtà hà fattu chì a storia di Hachiko sia diventata famosa in u mondu, è ancu un film hè statu fattu per cuntà a so storia.

Questu hè un esempiu perfettu di l'amore chì un cane pò sente per u so pruprietariu chì farà chì ancu a persona più dura versi una lacrima. Sì ùn sapete ancu a storia di Hachiko, u cane fidu ripiglià un pacchettu di tissuti è cuntinuà à leghje st'articulu da Animal Expert.


vita cù u maestru

Hachiko era Akita Inu chì hè natu in u 1923 in a Prefettura di Akita. Un annu dopu hè diventatu un rigalu per a figliola di un prufessore di ingegneria agricula à l'Università di Tokyo. Quandu u maestru, Eisaburo Ueno, u vide per a prima volta, s'hè resu contu chì e so zampe eranu leggermente torte, parianu u kanji chì raprisenta u numeru 8 (八, chì in giapponese si prununcia hachi), è cusì hà decisu u so nome , Hachiko.

Quandu a figliola di Ueno cresce, si marita è và à campà cù u maritu, lascendu u cane. U prufessore avia tandu creatu un forte legame cù Hachiko è cusì hà decisu di stà cun ellu invece di offre lu à un altru.

Ueno andava à travaglià ogni ghjornu in trenu è Hachiko diventava u so cumpagnu fidu. Tutte e mane l'aghju accumpagnatu à a stazione di Shibuya è u riceveria torna quandu turnarà.


a morte di u maestru

Un ghjornu, mentre insignava à l'università, Ueno hà subitu un arrestu cardiacu chì hà finitu a so vita, però, Hachiko l'aspettava sempre in Shibuya.

Ghjornu dopu ghjornu Hachiko si n'andò in gara è aspittava ore sane à u so pruprietariu, circhendu a so faccia trà e millaie di scunnisciuti chì passavanu. Ghjorni trasfurmati in mesi è mesi in anni. Hachiko hà aspittatu senza paura u so pruprietariu per nove anni longhi, sì piove, neva o splende.

L'abitanti di Shibuya cunnuscianu Hachiko è durante tuttu stu tempu eranu stati incaricati di manghjà è di curallu mentre u cane aspettava à a porta di a stazione. Questa lealtà à u so pruprietariu li valse u soprannomu "u cane fidu", è u filmu in u so onore hè intitulatu "Sempre à fiancu à voi’.


Tuttu questu affettu è ammirazione per Hachiko hà purtatu à una statua in u so onore eretta in u 1934, davanti à a stazione, ghjustu induve u cane aspittava u so patrone ogni ghjornu.

A morte di Hachiko

U 9 ​​di marzu di u 1935, Hachiko hè statu trovu mortu à u pede di a statua. Hè mortu per via di a so età precisamente in u stessu locu duv'ellu aspittava u ritornu di u so patrone dapoi nove anni. I resti di u cane fidu eranu sipoltu cù quelli di u so pruprietariu à u cimiteru Aoyama in Tokyo.

Durante a Siconda Guerra Mundiale tutte e statue di bronzu sò state fusionate per fà armamenti, cumpresa quella di Hachiko. Tuttavia, pochi anni dopu, una sucietà hè stata creata per custruisce una nova statua è rimettela in u stessu locu. Infine, Takeshi Ando, ​​u figliolu di u scultore originale, hè statu impiegatu per pudè rifà a statua.

Oghje a statua di Hachiko ferma in u stessu locu, davanti à a stazione di Shibuya, è l'8 d'aprile di ogni annu, a so fideltà hè celebrata.

Dopu tutti questi anni a storia di Hachiko, u cane fidu, hè sempre viva per via di a dimustrazione di amore, lealtà è affettu incondiziunale chì hà cummossu i cori di una populazione sana.

Scuprite dinò a storia di Laika, u primu esse vivu à esse lanciatu in u spaziu.