Cuntenutu
- Cause di Conjunctivitis in Cani
- Sintomi di Conjunctivitis in Cani
- I cani più propensi à cunghjuntivitis
- Trattamentu è Prevenzione
U cunghjuntivitis in i cani hè una cundizione oculare caratterizata da una infiammazione di a membrana mucosa chì copre l'internu di e palpebre. A volte, in più di l'infiammazione, pò esse accumpagnata da una infezzione. L'emu pussutu distingue perchè normalmente l'ochji di i nostri cuccioli saranu rossi, strappati o striati. In PeritoAnimal vi spiegheremu u cause è sintomi di cunghjuntivitis canina, in più di spiegà u so trattamentu.
Cause di Conjunctivitis in Cani
A cungiuntivitis in u vostru cane pò esse dovuta sia à un prublema occasionale chì tocca solu l'ochju stessu o à unu più grande è diventà cusì un sintomu di un'altra situazione:
- Quandu si parla un prublema cuncretu chì hè solu ligatu à l'ochju, si riferisce à allergie, qualchì corpu stranu chì u ferisce mentre ghjoca in u parcu (piante), ochji secchi, quandu una parte di a so anatomia ùn hè micca bè (malformazione di e palpebre, ulcere, ciglia, . ..) o altre infezioni chì affettanu direttamente l'ochju.
- Tuttavia, a cungiuntivite in i cani pò ancu cumparisce cum'è causa di a malatia più seriu cum'è u distemper o l'epatite.
Indipendentemente da a causa di stu fastidiosu prublema per u nostru cane, serà faciule da rilevà postu chì serà abbastanza chjaru di vede u nostru cucciolu cù u so ochju rossu, o cù più lacrime chè di solitu. Dunque, per ogni indicazione, a prima cosa da fà hè cunsultate un veterinariu per diagnosticà a causa, è ancu indicà u trattamentu da seguità.
Hè nurmale pensà chì sì solu unu di l'ochji ùn và bè, qualcosa deve esse accadutu in quellu ochju. Se u nostru cucciolu hà ghjucatu in i cespuglii induve hà messu u nasu, averà avutu ancu l'ochju, è questu serà probabilmente a causa di a cungiuntivite. Tuttavia, se tramindui site affettati, u vostru cane hà più probabilità di soffre di qualchì altru prublema.
Sintomi di Conjunctivitis in Cani
Per identificà a cungiuntivitis canina, hè di primura cunnosce i sintomi chì u vostru cucciolu presenterà, i seguenti sò i più cumuni:
- Difficultà à apre l'ochju influenzatu. Arricurdatevi chì sta cundizione, s'ellu ùn hè a causa di un'altra cundizione maiò, di solitu apparisce prima in un ochju. Inoltre, pò ancu sviluppà rossi in l'ochji.
- righjettu leggeru. Vede se u vostru cane cerca di piattassi in e parti menu leggere di a vostra casa.
- strappatura eccessiva. In a maiò parte di i casi, l'ochju chì pienghje eccessivamente hè accumpagnatu da un pruritu scomudu, cusì u vostru cane si scarrafia spessu. Dunque, hè di primura per impedisce ch'ellu si graffi, postu chì puderia causà ferite interne cù e unghje.
- Secrezione purulente giallastra o verduccia. Stu sintumu apparerà in i casi di cungiuntivitis più severa o in quelli cani chì sviluppanu sta cundizione per via di un'altra cundizione, cum'è u distemper sopra menzionatu.
Se u vostru cane hà unu di sti sintomi, ùn esitate micca piglia lu à u veterinariu.
I cani più propensi à cunghjuntivitis
Ci sò razze di cani chì per ragioni ereditarie sò più propensi à soffre d'infiammazione di l'ochji chè l'altri. tramindui u Caniche cum'è u cocker sò razze propensi à cause ereditarie è a so prevenzione ùn si pò fà chè cù un esame effettuatu in anticipu. Inoltre, averete bisognu di cure oculari più specifiche per tutta a vita di u cucciolu.
In più di e razze ereditarie, u Pug è u Pechinese da a cunfurmazione di u so craniu sò più esposti à tutti i cambiamenti temporali è, in generale, à tutti l'elementi cù i quali si raportanu in a so vita. Per esempiu, annusendu, i corpi stranieri sò più propensi à entre in i vostri ochji è dà origine à cungiuntivite. Dunque, duvete ancu piglià megliu cura di i vostri ochji è cunsultà u vostru veterinariu per sapè cumu duveriamu pulisceli ogni ghjornu.
Trattamentu è Prevenzione
Per prevene infezioni oculari o inflammazioni, hè impurtante di mantene boni abitudini di pulizia d'ochji, Chì u vostru cucciolu hà una bona dieta chì rinforza tutti i so organi è s'ellu hà i capelli chì impediscenu a visione, devenu esse cacciati per impedisce chì a terra chì s'accumula in u pelu entre in l'ochji.
In casu chì u vostru cane sviluppi cunghjuntivitis, u pudete curà pulenduli l'ochji cù soluzione salina parechje volte à ghjornu questu vi aiuterà. Tuttavia, secondu a causa, duverebbe amministrà un altru tipu di trattamentu topicu chì pò esse definitu è prescrittu solu da un veterinariu. Di solitu adupratu antibiotici topichi cù u scopu di riduce l'infiammazione di a cunghjuntiva. A frequenza di l'amministrazione duveria ancu esse definita da u specialistu secondu a gravità di a cungiuntivite.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.