9 malatie di cani in l'omu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
I Croccantini fanno Malissimo:Paleo-Pets #9 Le Regole di Tozzi
Video: I Croccantini fanno Malissimo:Paleo-Pets #9 Le Regole di Tozzi

Cuntenutu

In questu articulu di PeritoAnimal parleremu 9 malatie di cane in l'omu. Cumu videremu, sò principalmente malatie relative à i parassiti, cum'è pulci o zanzare, essendu cunsiderate malatie vettoriali, postu chì anu bisognu di l'intervenzione di un terzu urganisimu per pruduce l'infestazione di u cane. Per tutte queste ragioni, a prevenzione hè essenziale. Dunque, se tenete u vostru cane currettamente desparasitatu è vaccinatu, eviterete largamente l'opzioni di cuntagiu è, di cunsiguenza, di trasmissione.

Parassiti interni di i cani in l'omu

I parassiti interni di i cani sò principalmente responsabili di disordini gastrointestinali. Ancu se heartworm o heartworm spicca ancu, chì vedemu in a sezione successiva. I parassiti di u sistema digestivu chì pò passà da i cani à l'omu sò i seguenti:


  • Nematodi: si tratta di vermi chì sò diffusi in i cani. U cuntagiu hè resu pussibule per via di a placenta, di u latte maternu, di l'ingestione d'ove da u terrenu, duv'elli ponu stà per un periudu longu, o da un roditore cuntaminatu da u parassita chì hè ingeritu da u cane. Sti parassiti di solitu ùn pruducenu sintomi in animali sani, ma in animali più ghjovani ponu causà, soprattuttu, diarrea è vomitu. In l'omu, sò rispunsevuli di un disordine cunnisciutu cum'è larva viscerale migrans.
  • Giardias: in questu casu, ci truvemu cù protozoi rispunsevuli di diarrea abbundante, cum'è sempre cù un impattu più grande annantu à l'animali vulnerabili. Si cunsidereghja chì certi genotipi ponu infestà l'omu, ancu se u cuntagiu hè più frequente per via di l'ingestione d'acqua cuntaminata. A Giardia ùn hè micca sempre rilevata fighjendu un campione di feci à u microscopiu postu chì l'escrezione hè intermittente. Dunque, campioni di parechji ghjorni sò generalmente richiesti.
  • tenia: Si tratta di vermi trà i quali si ponu distingue varietà di interessu maiò, cum'è Dipylidium è Echinococcus. E pulci ponu trasmette li à i cani è ponu trasmette li à l'omu, ancu se i zitelli ponu ancu esse infettati direttamente ingerendu e pulci. Similmente, e tenia sò trasmesse ingestendu ova chì si trovanu in cibu, acqua o ambienti cuntaminati.
    I tenesi (Taenia) pò esse asintomaticu, tuttavia, a volte si pò vede proglottidi (frammenti mobili) chì cuntenenu ova, simile à un granu di risu, intornu à l'anu di u cane, chì pò ancu causà a prurigazione di l'area. L'Equinococcosi, chì hè rara in i cani, pò formassi in l'omu cisti idatidi in u fegatu, i pulmoni è u cervellu.

O cuntagiu di parassiti intestinali da i cani à l'omu pò accade di manere sfarente, ma in generale pò accade quandu l'animale sente l'odore di e feci infestate, si lecca a manu è dopu si usa per grattassi a bocca, per esempiu. Se u cane cù parassiti defeca in a casa o in u giardinu è e feci restanu quì per qualchì tempu, pudete ancu esse cuntaminatu quandu si raccoglie se ùn pigliate micca e precauzioni igieniche necessarie. Listessu accade in i parchi, perchè quandu toccu a terra chì hè venuta in cuntattu cù i cani infestati, pudemu ingerisce i parassiti. Generalmente, i zitelli sò i più suscettibili à questu, cume ponu ghjucà cù a sabbia è portà e mani in faccia o ancu manghjà.


Un calendariu currettu di desparasitazione interna è esterna hè a migliore prevenzione contr'à questi disordini, in particulare in animali più vulnerabili cum'è i cani. Dunque, cum'è qualcunu chì ama prutege, purtatelu à u veterinariu è parassiteghja u to animali domesticu.

Heartworm Canine in l'umani

Dentru a malatia canina in l'omu hè impurtante di mette in risaltu una chì guadagna di più in più rilevanza malatie di heartworm o, cunnisciuta ancu cum'è heartworm. In questa malattia vettore, u vettore hè una zanzara chì porta u parassita in i so organi orali. Dunque, se morde u vostru cane, hè capace di infettallu. U ramu passerà sfarenti tappe di maturazione finu à ghjunghje eventualmente à l'arterie pulmonari, u latu dirittu di u core, ancu a vena cavà è e vene epatiche. Inoltre, e femine liberanu microfilariae in u sangue, chì ponu passà à una nova zanzara quandu morde u cane.


Cumu pudete vede, u cane ùn pò micca trasmette a malatia direttamente à l'omu, ma ponu esse infettati se una zanzara parasitata li morde. U cane agisce cum'è un reservoir per u parasite. Ancu se a malatia di u cori di l'omu hè cunsiderata sottodiagnosticata è asintomatica, in i cani pò avè cunsequenze assai gravi, postu chì provoca danni gravi à l'organi fundamentali cum'è u core, i pulmoni è u fegatu, chì ponu purtà à a morte. U so trattamentu hè ancu risicatu per via di l'ostruzzioni chì i vermi adulti ponu causà. Dunque, in questu casu, a prevenzione hè ancu di primura, aduprendu prudutti chì prevenu i muzziconi di zanzara è stabiliscenu linee guida chì limitanu l'esposizione di i cani à a zanzara, è ancu aduprendu droghe antiparasitarie interne chì impediscenu di compie u ciclu di vita di u vermu. Vale à dì l'importanza di a doppia parassita mensile, soprattuttu se vive in lochi induve stu vermu hè endemicu.

Malatie di a pelle in cani è umani

E cundizioni di a pelle più cumuni chì ponu esse trasmesse da i cani à l'omu sò a rogna è a tinia. E duie sò malatie cunnisciute, dunque ùn puderebbenu mancà in questu articulu nantu à e malatie di i cani in l'omu. E so caratteristiche sò:

  • Tigna: Hè una malatia causatu da funghi, chì provoca lesioni di forma circulare nantu à a pelle. E spore in l'ambiente ponu infettà l'omu è altri cani o misgi chì campanu in casa.
  • Scabbia: in questu casu, u rispunsevule hè un acaru chì scava in a pelle è produce pruriti maiò è zone cù piaghe è alopecia. L'acaru in l'ambiente pò esse assai contagiosu, soprattuttu, cum'è sempre, per animali o persone immunosoppressi. Ovviamente, deve esse nutatu chì micca tutti i tipi di scabbia sò cunsiderati zoonosi, allora u più cumunu è cumunu in cani è persone hè a scabbia. manghja sarcoptica, causatu da u mite Sarcopts scabiei.

In casu di queste malatie, hè di primura mantene a casa pulita, aspirendu, disinfettendu è lavendu i letti è altri elementi chì venenu in cuntattu cù u cane. Hè ancu impurtante di tene l'animali sottu cuntrollu è di purtallu à u veterinariu appena avvedi i primi sintomi.

Rabbia in cane è umanu

A rabbia hè una di e malatie di cani più impurtanti in l'omu perchè causa a morte di parechje persone, in particulare in Asia è in Africa. In l'America Centrale è Sudamericana, hè pussibule truvà regioni à risicu altu è altri induve i prugrammi di vaccinazione sò dighjà stabiliti cù successu. In Auropa è in gran parte di l'America di u Nordu sta malatia hè dighjà eradicata.

A rabbia hè una malatia virale per a quale ci hè un vaccinu, chì hè l'unicu modu per luttà contr'à ella. U virus causativu appartene à a famiglia Rhabdoviridae, danneghja u sistema nervosu, infetta i cani è l'omu da u cuntattu cù a saliva di u cane infettatu, chì hè datu per mezu di un morsu.

Altre malatie zoonotiche

In più di e malatie zoonotiche menzionate, l'omu pò ancu contrarre leishmaniasi o leptospirosi, è quì sottu spiegheremu cumu:

Leishmaniasi in cani è umani

Sta cundizione parasitaria hà una misura considerableu, hè per quessa chì hè stata inclusa in e malatie trasmesse da i cani à l'omu. Cumu l'avemu menzionatu in u casu di u vermu di u core, u cane ùn pò micca infettà direttamente l'omu, ma agisce cum'è un reservoir per sta malattia, chì hè ancu trasmissu da i muzziconi di zanzara.

I sintomi sò variati, postu chì ponu esse lesioni cutanee o generali. Datu u rolu di u cane cum'è reservoir, hè di primura di stabilisce un trattamentu, è hè megliu seguità e linee guida di prevenzione chì includenu a parassita per respinghje a zanzara è ancu a vaccinazione contr'à leishmania.

Contagiu di a leptospirosi da i cani à l'omu

Dopu avè compiutu a revisione di e principali malatie parasitiche, avemu inclusu in a lista di malatie trasmesse da i cani à e persone, leptospirosi, un malatia batterica per quale ci hè un vaccinu. I sintomi chì pruduce sò varii è ponu influenzà u sistema digestivu, u fegatu o i reni. À i batteri si sparghjenu per l'urina è pò stà in terra per mesi. I cani è l'omu sò infettati entrendu in cuntattu cun ellu, permettendu à i batteri di entre in u corpu per via di una ferita o di beve acqua contaminata. Richiede trattamentu veterinariu.

Parassiti esterni di i cani in l'omu

Pulci, zecche èpidochji sò parassiti chì ponu passà facilmente da u cane à a pelle umana. Ancu se stu cambiamentu di ospitante ùn custituisce micca una malattia trasmessa da i cani à e persone, l'omu pò ancu soffre di u cuntagiu di alcune malatie. attraversu u morsu di sti parassiti, perchè, cum'è avemu vistu in tuttu l'articulu, sò purtatori di parechje patulugie digià mintuvate è assai di più, cum'è a malatia di Lyme. In generale, producenu sintomi cum'è prurito, eruzioni cutanee, piaghe è ancu prublemi gastrointestinali.

Misure preventive per e malatie canine in l'omu

Avà chì sapete chì sò e malatie più cumuni chì i cani trasmettenu à l'omu, queste sò e misure di prevenzione di basa:

  • Desparasitazione interna èesternu, tenendu contu di i parassiti i più abundanti in a vostra zona è duve viaghjate cù u vostru cane;
  • Calendariu di vaccinazione;
  • Evite di marchjà à le volte cù una presenza maiò di zanzare;
  • Pulizia curretta, disinfettazione è deparaffiatura di i sedi è di l'accessori per i cani, soprattuttu se ne avete più di unu;
  • Lavate e mani ogni volta chì manipulate u cane o i so accessori. Hè necessariu esse particularmente attenti cù i zitelli chì tendenu à mette e mani in bocca;
  • andate à u veterinariu di fronte à qualsiasi sintomu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.