10 cunsiglii per evità u morsu di u cane

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 16 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
12 Cose che il Tuo Cane Detesta di Te
Video: 12 Cose che il Tuo Cane Detesta di Te

Cuntenutu

Un morsu di cane, soprattuttu s'ellu hè da un cane di taglia media o grande, pò esse abbastanza seriu, ancu di più se parlemu di zitelli. I morsi più gravi ponu causà ferite è ferite è ancu mette in periculu a vita di e persone.

Se ùn site micca familiarizatu cù a lingua canina, sapendu cumu impedisce un cane di muzzicà ùn sarete micca sempre faciule, per questa ragione in PeritoAnimal vi daremu 10 cunsiglii per evità u morsu di u cane, cunsiglii chì pudete mette in pratica sia cù i vostri cum'è cù stranieri.

1. Quandu u cane ùn hè micca vostru

A causa di a fiducia è di u ligame, hè pussibule chì manipulemu u nostru cane in ogni modu pussibule. Tuttavia, hè un sbagliu assai cumunu suppone chì qualsiasi cane tolleressi u listessu cum'è u nostru. Se site voluntariu in un rifugiu per animali o cunnosce u cane di u vostru megliu amicu, fate attenzione à stu cunsigliu.


2. Stà à sente l'istruzzioni di u tutore

parechji morsi di cane puderia esse evitata sì tutti fussinu attenti à e indicazioni di u tutore di u cane. Quante volte l'avemu dettu à qualcunu di ùn fà micca qualcosa è finisce per falla quantunque? Se u tutore di l'animale vi dumanda di ùn dà micca da manghjà o di ùn eccità u cane, hè per qualchì ragione. È ricordate, ancu se ùn hè micca ligatu à l'agressione, una azzione da parte vostra pò mette in periculu u travagliu di settimane.

3. À i cani ùn li piaci micca sempre i basgi è l'abbracci

ùn hè micca una regula generale, postu chì parechji cani sò cusì bè assuciati à stu tipu di manifestazioni di affettu chì l'accettanu senza prublemi. Abbracci è basgi sò segni d'amore è d'affettu aduprati da l'omi è da i scimii, ma ponu esse invasivu è ancu aggressivu per a maiò parte di i cani.


Abbracci è basgi nantu à a faccia di u cane sò trà e cause principali di mordu, soprattuttu s'ellu hè accumpagnatu da l'immobilizazione di u cane. U megliu modu per mostrà u vostru cane affettu, principalmente à un cane scunnisciutu, accarizza u pettu o i lati di u collu.

4. Ùn eccessite micca u cane

À eccezione di i cuccioli particularmente calmi, l'ipereccitazione provoca una diminuzione significativa di u autocontrollu da elli. Per questa ragione, hè prubabile chì se ghjucemu à muzzicà è eccessivamente eccitendu u cane, finisceremu per esse vittimi di un morsu.

5. Evite aduprà u vostru corpu per piantà l'agressione di un cane

Se pigliate un cane chì reagisce viulentemente o vicinu à ellu, attenti è ùn mette mai una ghjamba (o alcuna parte di u vostru corpu) à mezu per fermà u cane, questu pò causallu redirige u morsu à qualchì zona di u vostru corpu.


U megliu chì pudete fà camminendu u vostru cane hè di tenelu fermu (senza soffocallu) à una distanza sicura da u vostru corpu, cù un cortu guinzaglio se hè necessariu. À u cuntrariu, se u cane hè scioltu, hè megliu à piantà l'episodiu cù un getto d'acqua cù un manguu d'acqua à pressione.

6. Evite malintesi

qualchì volta u u nostru linguaghju corpu pò esse percepitu negativamente da un cane. Qualcosa di insignificante per noi cum'è soffia in faccia, fissendu per un bellu pezzu, ghjucendu sopra si pò interpretà cum'è un comportamentu minacciosu. Evite di usalli.

7. Attenti à i segni d'avvertimentu

Sì, da una parte, certi segni di calma si cunfondenu assai facilmente, cum'è macinà i denti, girà e spalle o sbadiglia, altri sò faciuli d'identificà: parlemu mustrà i denti, grugnulà o scorcia. Se un cane vi avverte, ùn la ignurate, smette di fà ciò chì fastidia l'animale.

Hè impurtante chì siate capaci di interpretà a lingua di u cane è i signali chì vi dà.

8. Ùn ti superà micca

Ci sò parechji cani chì soffrenu di dolore, disconfort o sò simpliciamente micca abituati à esse trattati. In questi casi serà megliu evità di tuccà certe parti di u corpu chì pò fà chì u cane si senti scomudu.

Esempii ponu esse toccu à l'anca di un cane anzianu, mette e dite in bocca, orecchie o nasu, tirendu a coda, o cugliendu à un intricciu di pelu. In particulare se u cane ùn hè micca vostru, u megliu hè esse micca invasivu è prevedibile.

9. Ùn mai disturbà o maltrattà un cane

Se decidite infastidisce o trattà male un cane, in particulare un stranieru, preparatevi per riceve un avvertimentu, o in u peghju casu, un morsu impurtante.

Quandu i cani trovanu qualcosa chì ùn li piace micca, anu duie opzioni: scappa, stà zittu, prevene o attacca è sì simu in presenza di cani cù pocu autocontrolu, cani chì anu muzzicatu prima, o chì sò assai cunfidenti in sè stessi, a risposta a più prubabile serà l'ultima. Evite d'interrompe i cani quandu dormenu, alimentanu o prutegenu qualcosa (ghjoculi, ossa, ecc.).

10. S'ellu pare chì un cane vi attacchi ...

Se un cane abbaghja è mostra segni d'agressione, hè probabile ch'ellu pensi solu à fughje in fretta, ma ùn hè micca sempre una bona idea: u cane ti supererà sempre.

In questi casi, hè megliu stà tranquillu, cù i bracci vicinu à u vostru corpu è evità di guardà u cane in l'ochji. Per a maiò parte di i cani questu indica chì ùn site micca una minaccia. Quand'ellu ferma di ringhjulà, hè ora di cumincià à marchjà pianu pianu, senza fighjà lu nè girà e spalle.

Speremu chì i suggerimenti per evità u morsu di u cane vi aiuteranu à evità di esse muzzicatu in u futuru! Avete più cunsiglii? Scrivite i vostri trucchi in i cumenti!