Cuntenutu
Luciano Ponzetto avia 55 anni è hè diventatu famosu per avè spartutu parechje foto di e so famose caccia inseme cù l'animali ch'ellu hà tombu. Una di e fotò chì hà causatu u più tumultu hè stata una foto chì Luciano hà fattu cù un lione ch'ellu avia appena tombu. Dopu avè spartutu sta foto, stu bracconiere hà ricevutu parechje minacce di morte è c'era ancu una pagina Facebook dedicata solu à dinuncià e so atrocità.
In PeritoAnimal ùn vulemu micca formà alcuna esaltazione di a morte di persone o animali, tuttavia si tratta di una morte chì purtroppu merita di esse segnalata da noi. Leghjite è fighjate cumu tuttu hè accadutu è cumu hè mortu u fotografu chì posa cun un lione mortu.
A storia di Luciano Ponzetto
Luciano Ponzetto era veterinariu cù una clinica in Turinu, in Italia, è un annu fà hè diventatu famosu per e peghju ragioni. Stu veterinariu, chì una volta hà prumessu di salvà a vita, hà cuminciatu à sparte e fottò di e so caccia inseme cù l'animali ch'ellu stava tumbendu. A foto chì hè diventata virale u più hè stata a so foto cun un leone ch'ellu avia appena tombu.
Tutta sta esuberanza hà suscitatu una cuntestazione tamanta nant'à e rete suciale è hà purtatu Lucianu à riceve parechje minacce di morte.
Tuttavia, ste minacce ùn l'anu mai scuragitu è hà continuatu a so caccia.
Cumu Luciano Ponzetto hè mortu
L'ultima caccia da stu veterinariu chì era sbarcatu cun un lione mortu si rivelerebbe fatale.
Luciano Ponzetto hè accusatu di esse falatu da un ravinu altu 30 metri mentre cacciava acelli è hè statu tombu subitu, è ùn si pudia fà nunda per salvallu. L'avvertimentu hè statu fattu da qualchissia chì l'accumpagnava in sta caccia è u so corpu hè statu dopu recuperatu da un elicotteru.