Cuntenutu
- Caratteristiche di u Squalu Tigre
- Faccia
- Dentizione
- Taglia di Squalu Tigre
- Comportamentu di squali tigre
- Alimentazione di squali tigre
- Ripruduzzione di squali tigre
- Habitat di squali tigre
U tiburone tigre (Galeocerdo cuvier), o tintore, appartene à a famiglia Carcharhinidae è hà occurrenza circumglobal in mari tropichi è temperati. Malgradu u fattu di pudè apparisce in tutta a costa brasiliana, sò più cumuni in e regione di u Nordu è di u Nordeste è, ancu cusì, sò pocu viste.
Sicondu u tavulu di e spezie FishBase, i squali tigre sò distribuiti in tutta a costa atlantica occidentale: da i Stati Uniti à l'Uruguay, attraversu u Golfu di u Messicu è i Caraibi. In l'Atlanticu Orientale: longu à tutta a costa da l'Islanda à l'Angola. Mentre in Indo-Pacificu si pò truvà in u Golfu Persicu, u Mari Rossu è l'Africa Occidentale finu à Hawaii, da u nordu à u sudu di u Giappone finu à a Nova Zelanda. In u Pacificu Orientale hè descrittu cum'è distribuitu in u Sud di a California, Stati Uniti à u Perù, cumprendu a zona di l'isula Galapagos in Ecuador. In questu post di PeritoAnimal riunemu l'infurmazioni più impurtanti nantu à u squalu tigre: caratteristiche, cibu, abitatu è tuttu ciò chì avete bisognu di sapè!
Surghjente
- Africa
- America
- Oceania
Caratteristiche di u Squalu Tigre
Facilmente ricunniscibile, u nome pupulare di u tiburone tigre vene precisamente da e so caratteristiche fisiche straordinarie: una schiena (schiena) chì varieghja da u grisgiu scuru, passendu per un grisgiu bluastu à marrone grisgiu cù spots rettangulari scuri chì parenu sidebars, chì s'assumiglia à i scoppi di una tigre, i fianchi sò grisgi ancu striati, è ancu l'alette. U ventre biancu. Stu mudellu à strisce, tuttavia, tende à sparisce mentre u squalu si sviluppa.
Faccia
A spezia hè ancu ricunnisciuta da u so corpu robustu è longu, u musu tondulitu, cortu è più cortu di l'altura di a bocca. À questu puntu hè ancu pussibule di riparà i suciali labiali evidenti versu l'ochji, chì anu una membrana nictificante (cunnisciuta da parechji cum'è a terza palpebra).
Dentizione
Tù i denti sò triangulari è serrati, s'assumiglia à un apritore di scatula. Hè per quessa chì ponu sfacciateci carne, ossa è superfici dure cum'è cunchiglie di tartaruga cusì facilmente.
Taglia di Squalu Tigre
Frà i tippi di squali, i tinturi sò u 4u più grande di u pianeta quand'elli ghjunghjenu à l'età adulta. Ancu se un rapportu senza prova sustene chì un squalu tigre catturatu in Indo-Cina pesava 3 tunnellate, secondu i registri, un squale tigre pò ghjunghje à 7 m di lunghezza è di pesu finu à 900 kg, ancu se e misurazioni medie sò trà 3,3 à 4,3 m cun un pesu trà 400 è 630 kg. Quandu nascenu, a discindenza misura trà 45 è 80 cm di lunghezza. E femine sò di solitu più grande di i masci.
Comportamentu di squali tigre
Cacciatore, malgradu esse una spezia chì hà u abitudine di nuà solu, quandu l'alimentazione hè vasta, u tiburone tigre si pò truvà in ciuffe. À a superficia, duv'ellu abita di solitu, u tiburone tigre ùn nata veloce à menu chì ùn sia stimulatu da u sangue è da l'alimentu.
In generale, a reputazione di u squalu tigre hè di solitu più "aggressiva" di l'altri cum'è u grande squalo biancu, per esempiu. E femine sò incaricate di curà i discendenti finu à ch'elli ponu campà da soli è ponu dunque esse cunsiderate più "aggressive".
Quandu si tratta di numeri di attacchi di squali à l'omu, u squalu tigru hè u sicondu solu di u squalu biancu. Malgradu esse animali curiosi, ancu cunnisciuti per a so cunvivenza pacifica cù i subacquei sperimentati, anu bisognu à esse rispettati. Sò cunsiderati inofensivi perchè attaccanu solu quandu si sentenu scomodi.
Alimentazione di squali tigre
U tiburone tigre hè un animale carnivuru per eccellenza, ma ciò chì appare davanti, carne o micca, pò esse strappatu da elli: raggi, pesci, squali, molluschi, crustacei, tartarughe, foche è altri mammiferi marini. Sicondu a guida di Tubarões in Brasile, sò digià stati ritruvati in i so stomacu, detriti, pezzi di metallu, parti di u corpu umanu, vestiti, buttiglie, pezzi di vacche, cavalli è ancu cani sani.
Ripruduzzione di squali tigre
Micca tutti i squali si riproducenu di listessa manera, ma u squalu tigre hè una spezia ovovivipara: e femine 'depone l'ova' chì si sviluppanu à l'internu di u so corpu, ma quandu l'ova schiude, a prole lascia u corpu di a mamma per via di a nascita. I masci raghjunghjenu a ripruduzzione sessuale quand'elli ghjunghjenu intornu à 2,5m di lunghezza, mentre chì e femine ghjunghjenu à 2,9m.
In l'emisferu sudu u tempu di accoppiamento di squali tigre hè trà nuvembre è ghjennaghju, mentre chì in l'emisferu nordu hè trà marzu è maghju. Dopu a gestazione, chì dura trà 14 è 16 mesi, una femina di squalu tigre pò pruduce una littera da 10 à 80 discendenti, a media essendu da 30 à 50. L'età massima ripurtata di un squalu tigre vivu era di 50 anni.
Habitat di squali tigre
U tiburone tigre hè relativamente tullerante à i sfarenti tippi d'abitati marini ma li piace à friquentà acque torbose in e regione custiere, ciò chì spiega u tassu d'incidenza di e spezie nant'à e spiagge, i porti è e zone coralline. Sò ancu spessu vistu nantu à e superfici, ma ponu ancu natà finu à 350 m di prufundità per periodi più brevi.
a spezia migra stagionalmente secondu a temperatura di l'acqua: generalmente acque temperate d'estate è ritornu in mare tropicale d'invernu. Per queste migrazioni ponu copre lunghe distanze in pocu tempu, sempre nuendu in linea diritta.