Tipi di scimie: nomi è foto

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
INSEGUITO DA UN ANIMATRONICO SCIMMIA AFFAMATO! - Chimpy Chippa’s
Video: INSEGUITO DA UN ANIMATRONICO SCIMMIA AFFAMATO! - Chimpy Chippa’s

Cuntenutu

E scimmie sò classificate in Platyrrhine (scimmie di u novu mondu) è in Cercopitecoide o Catarrhinos (scimie di u vechju mondu). L'ominidi sò esclusi da stu termine, chì sarebbe primati chì ùn anu micca una coda, induve l'omu hè inclusu.

L'animali cum'è l'orangutan, u scimpanzé, u gorilla o i gibboni ùn sò ancu inclusi in a classificazione scientifica di i scimii, chì l'ultimi, in più di avè una coda, anu un scheletru più primitivu è sò animali di piccula dimensioni.

Scuprite a classificazione scientifica di scimmie in più dettu, induve dui tippi differenti è un totale di sei famiglie di scimmie sò distinti in questu articulu da PeritoAnimal. I sfarenti tippi di scimie, nomi di scimie è corse di scimmie:


Classificazione Infraordine Simiiformes

Per capisce currettamente tuttu nantu à u tippi di scimmia, duvemu dettu chì ci sò un totale di 6 famiglie di scimmie raggruppate in 2 parvorordeni diversi.

Parvordem Platyrrhini: comprende quelli cunnisciuti cum'è scimmie di u Novu Mondu.

  • Famiglia Callitrichidae - 42 spezie in America Centrale è Sud
  • Famiglia Cebidae - 17 spezie in America Centrale è Sud
  • Famiglia Aotidae - 11 spezie in America Centrale è Sud
  • Famiglia Pitheciidae - 54 spezie in Sud America
  • Famiglia Atelidae - 27 spezie in America Centrale è Sud

Parvordem Catarrhini: Copre quelle cunnisciute cum'è scimie di u vechju mondu.

  • Famiglia Cercopithecidae - 139 spezie in Africa è in Asia

Cumu pudemu vede, l'infraordine Simiiformes hè assai estensivu, cù parechje famiglie è più di 200 spezie di scimmie. Sta spezia hè distribuita guasi à parità in u territoriu americanu è in u territoriu africanu è asiaticu. Ci hè da nutà chì in u parvordem Catarrhini ci hè a famiglia Ominoidi, quelli primati chì ùn sò micca classificati cum'è scimie.


I ouistiti è tamarini

i marmosets o Callitrichidae da u so nome scentificu, sò primati chì campanu in America di u Sud è Centrale. In questa famiglia ci sò un totale di 7 generi diversi:

  • O ouistiti nanu hè un primatu chì stà in l'Amazonia è pò misurà 39 cm à l'età adulta, hè unu di i più chjucchi uistiti chì esistenu.
  • O ouistiti pygmée ou ouistiti petit habite in l'Amazonia è hè carattarizatu da a so piccula dimensione, essendu a scimmia a più chjuca designata da u novu mondu.
  • O mico-de-goeldi hè un abitante amazzunianu carattarizatu ancu da u so mantellu neru longu è luccichente, eccettu à u ventre, induve ùn hà micca peli. Anu una criniera chì pò ghjunghje à 3 cm di lunghezza.
  • ouistiti neotropicali ci hè un tutale di sei spezie di primati, chì includenu u uistitì, u uistitì à ciuffu neru, u uistitì wied, u uistitì di muntagna, u uistitì à scie scure è u uistitì à faccia bianca.
  • O Genere Mico cumpone un totale di 14 spezie di uistiti chì campanu in a furesta amazzonica è à u nordu di u Chaco paraguayanu. Trà e spezie evidenziate ci sò u uistiticu à coda d'argentu, u uistettu à coda nera, u uistettu di Santarém è u uistettu d'oru.
  • tamarini di lione sò piccule scimie chì devenu u so nome à u mantellu ch'elli anu, e spezie si distinguenu facilmente da i so culori. Sò unichi per a foresta pluviale brasiliana, induve si trovanu u tamarinu di u leone d'oru, u tamarinu di leone à testa d'oru, u tamarinu di u lione neru è u tamarinu di u lione di faccia nera.
  • scimmie, cume tali, sò caratteristici per avè canini chjuchi è incisivi lunghi. Stu generu di primati abita l'America Centrale è u Sud, induve ci sò un totale di 15 spezie.

In a maghjina apparisce un uistitimu d'argentu:


a scimmia capicursina

in a famiglia di cebida, cù u so nome scentificu, truvemu un totale di 17 spezie distribuite in 3 generi diversi:

  • scimmie cappuccini duveranu u so nome à u cappucciu di pelliccia bianca intornu à a so faccia, pò misurà 45 cm è cumprende 4 spezie, u Cebus capucinus (scimmia cappuccina à faccia bianca), Cebus olivace (Caiaara), u Cebus albifrons hè u Cebus kaapori.
  • sapojus Cumprenenu un totale di 8 spezie è sò endemichi di e regioni calde di l'America Meridionale. Sò più corpulenti cà i Cappuccini è sò carattarizati da avè ciuffette in testa. I cappuccini è i sapajus appartenenu à a famiglia Cebidae, in ogni modu, à a subfamilia Cebinae.
  • saimiris, chjamati ancu scimmie scoiattule o scimmie scoiattulu, campanu in e fureste di l'America miridiunale è centrale, si ponu truvà in l'Amazonia è ancu in Panama è in Costa Rica, secondu e spezie. Custituiscenu un totale di 5 spezie, appartenenti à a famiglia Cebidae, in ogni modu, à a subfamilia Saimirinae.

In a foto pudete vede una scimmia capicursina:

scimmia di notte

O scimmia di notte hè u solu genaru di primati di a famiglia Aotidae è si pò truvà in e fureste trupicale di l'America miridiunale è centrale. Pò misurà sin'à 37 cm, di listessa taglia cum'è a so coda. Hà un mantellu marrone o grisgiu caratteristicu, chì copre l'arechje.

Cum'è u so nome indica, hè un animale di abitudini di notte, dutatu d'ochji assai grandi, cum'è parechji di l'animali chì anu attività nutturna, è una sclera arancione. Hè un genaru chì hà un totale di 11 spezie.

Uacaris o cacajas

pitecies, cù u so nome scentificu, sò una famiglia di primati chì campanu in a giungla trupicale di l'America suttana, di solitu arburiche.In questa famiglia ci sò 4 generi è un totale di 54 spezie:

  • cacajas o ancu chjamati uacaris, un tutale di 4 spezie sò cunnisciute. Caratterizatu da avè una coda assai più corta di a so dimensione di u corpu, in parechji casi menu di a metà di a so dimensione.
  • cuxius sò primati chì campanu in Sudamerica, devenu u so nome à una barba notoria chì li copre a mascella, u collu è u pettu. Anu una coda grossa chì ùn serve chè per equilibralli. In questu genere, 5 spezie sfarenti sò cunnisciute.
  • parauacus sò primati chì campanu in a giungla di l'Equadoru, induve si ponu distingue un tutale di 16 spezie di scimmie. Sia uacaris, u cuxiú è u parauacu appartenenu à a sottofamiglia Pitheciinae, sempre in a famiglia distinta Pitheciidae.
  • callicebus sò un genaru di primati chì campanu in u Perù, u Brasile, a Culumbia, u Paraguay è a Bolivia. Ponu misurà sin'à 46 cm è avè una coda uguale o 10 cm più longa. U genus include un totale di 30 spezie, appartenenti à a sottofamiglia Callicebinae è a famiglia Pitheciidae.

In l'imagine pudete vede un esempiu di uacari:

e scimie urlanti

E scimie Participanti appartenenu à una famiglia di primati chì si trovanu in l'America Centrale è di u Sudu, cumpresa a parte sud di u Messicu. In questa famiglia, 5 generi è un totale di 27 spezie sò incluse:

  • scimie urlanti sò animali chì campanu in e zone trupicali è si ponu truvà facilmente in Argentina è in u sudu di u Messicu. Devenu u so nome à u sonu caratteristicu chì emettenu per cumunicà, assai utile quandu sò in periculu. Appartene à a sottofamiglia Alouattinae, sempre indè a famiglia ateidae. Cù una faccia corta è u nasu rovesciata, a scimmia urlatrice pò ghjunghje sin'à 92 cm di lunghezza è hà una coda di misure simili. Pudemu distingue un totale di 13 spezie.
  • scimmie ragnu devenu u so nome à l'assenza di un pulgaru oppusibule in i membri superiori è inferiori. Si trovanu da u Messicu à l'America miridiunale è ponu misurà sin'à 90 cm, cù una coda di dimensioni simule. Hè un genaru chì hà un totale di 7 spezie.
  • muriquis si ponu truvà in Brasile, in grisgiu o in marrone, cuntrastendu cumpletamente cù u neru di a scimmia ragnola cumuna. Hè u più grande generu di platirrinu, chì hà 2 spezie.
  • lagothrix (o scimmia pustulosa) sò primati in e giungle è e fureste di l'America suttana.Pudenu ghjunghje à 49 cm è a so caratteristica distintiva hè a presenza di un mantellu di lana in culori, marrone à marrone. Stu genu hà 4 spezie di scimie.
  • O oreonax flavicauda hè l'unica spezia di u genaru Oreonax, endemicu di u Perù. A so situazione attuale ùn hè micca prumessa postu chì hè classificata cum'è in Periculu Criticu, un passu prima chì a spezia sia cunsiderata estinta in natura, è duie tappe prima ch'ella sia cumpletamente estinta. Ponu misurà sin'à 54 cm, cù a coda appena più longa di u so corpu. Sia l'oreonax flavicauda, ​​a scimmia potbellied, u muriqui è a scimmia spider appartenenu à a sottofamiglia atelinae è a famiglia Atelidae.

Una maghjina di a scimmia urlatrice apparisce in a foto:

e scimie di u vechju mondu

Cercopitecini da u so nome scentificu, cunnisciutu ancu cum'è e scimie di u vechju mondu, appartenenu à u parvordem Catarrhini è à a superfamiglia Cercopitecoide. Hè una famiglia cumposta da un tutale di 21 generi è 139 spezie di scimmie. St'animali campanu in Africa è in Asia, in climi varii è abitati altrettantu cambiabili. Frà i generi più impurtanti ci sò:

  • O eritrocebu hè una spezia di primati da l'Africa orientale, campanu in savane è zone semi-deserte. Ponu misurà sin'à 85 cm è avè una coda più corta di 10 cm. Hè unu di i primati più veloci, pò ghjunghje à 55 km / h.
  • scimmia si trovanu in Africa, Cina, Gibilterra è u Giappone. Sti scimie anu una coda sviluppata chjuca o senza causa. Un tutale di 22 spezie figuranu in stu genaru.
  • babbuini sò animali terrestri chì raramente scalanu l'arburi, preferiscenu abitati aperti. Questi quadrupedi sò i più grandi scimii in u vechju mondu, anu una testa longa è magra è una mascella cù canini putenti. In questu genus, 5 spezie sfarenti sò distinti.
  • O scimmia proboscide hè un primatu endemicu di l'isula di Bormeo, caratteristicu per avè un nasu longu à u quale deve u so nome. Sò animali chì sò in periculu di estinzione, sapemu chì oghje ci sò solu 7000 esemplari.

In a foto pudete vede una maghjina di Erythrocebus Patas: