Tipi di Dinosauri Erbivori

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
L’ Era Dei Dinosauri - Carnivori contro Erbivori (Documentario Focus)
Video: L’ Era Dei Dinosauri - Carnivori contro Erbivori (Documentario Focus)

Cuntenutu

A parolla "dinosauru"vene da u latinu è hè un neologisimu chì hà cuminciatu à esse adupratu da u paleontologu Richard Owen, cumbinatu cù e parolle greche"deinos"(terribili) è"sauros"(lucertola), dunque u so significatu literale seria"terribile lucertula". U nome s'adatta cum'è un guantu quandu pensemu à Jurassic Park, ùn hè vera?

Sti lucertuli duminavanu u mondu sanu è eranu in cima di a catena alimentaria, duv'elli stavanu per un bellu pezzu, finu à l'estinzione di massa chì s'hè fatta in u pianeta più di 65 milioni d'anni fà.[1]. Se vulete sapè di più nantu à sti grandi sauriani chì abitavanu u nostru pianeta, avete trovu l'articulu propiu di PeritoAnimal, vi mustraremu i tippi di dinosauri erbivori u più impurtante, è ancu u vostru nomi, caratteristiche è imagine. Continuate à leghje!


L'era Mesozoica: L'età di i Dinosauri

A dominanza di i dinosauri carnivori è erbivori durò più di 170 milioni d'anni è imbarca a maiò parte di i Era Mesuzoica, chì varieghja da -252,2 milioni d'anni à -66,0 milioni d'anni. U Mesuzoicu durò pocu più di 186,2 milioni d'anni è hè cumpostu di trè periodi.

I Trè Periudi Mesozoichi

  1. U Periudu Triasicu (trà -252,17 è 201,3 MA) hè un periodu chì durò circa 50,9 milioni d'anni. Hè in questu puntu chì i dinosauri cumincianu à sviluppà. U Triassicu hè ancu divisu in trè periodi (Triassicu Inferiore, Mediu è Superiore) chì sò ancu suddivisi in sette livelli stratigrafichi.
  2. U Periodu Jurassic (trà 201.3 è 145.0 MA) hè ancu cumpostu di trè periodi (Jurassic inferiore, mediu è superiore). U Jurassic superiore hè divisu in trè livelli, u Jurassic mediu in quattru livelli è u inferiore in quattru livelli dinò.
  3. U Periudu Cretaceu (trà 145.0 è 66.0 MA) hè u mumentu chì marca a sparizione di i dinosauri è ammoniti (molluschi cefalopodi) chì abitavanu a terra à quellu tempu. Tuttavia, chì hà veramente finitu a vita di i dinosauri? Ci hè duie teorie principali nantu à ciò chì hè accadutu: un periodu di attività vulcanica è l'impattu di un asteroidu contr'à a Terra[1]. In ogni casu, si crede chì a terra era cuperta da parechje nuvole di polvere chì avarianu velatu l'atmosfera è riduttu radicalmente a temperatura di u pianeta, finiscendu ancu a vita di i dinosauri. Stu largu periudu hè divisu in dui, u Cretaceu Inferiore è u Cretaceu Superiore. A so volta, sti dui periodi sò divisi in sei livelli ciascunu. Amparate più nantu à l'estinzione di i dinosauri in questu articulu chì spiega cumu i dinosauri sò spariti.

5 fatti divertenti nantu à l'era Mesozoica chì duvete sapè

Avà chì site situatu à quellu tempu, pudete esse interessatu à sapè un pocu di più nantu à u Mesozoicu, u tempu induve stavanu giganti sauri, per amparà di più nantu à a so storia:


  1. Tandu, i cuntinenti ùn eranu micca cum'è li cunnisciamu oghje. A terra hà furmatu un cuntinente unicu chjamatu "pangea". Quandu u Triassicu hà iniziatu, Pangea era divisa in dui cuntinenti:" Laurasia "è" Gondwana ". Laurasia hà furmatu l'America di u Nordu è l'Eurasia è, à u so tornu, Gondwana hà furmatu l'America Meridionale, l'Africa, l'Australia è l'Antartide. Tuttu què era duvutu à un'intensa attività vulcanica.
  2. U clima di l'epica mesuzoica era carattarizatu da a so uniformità. U studiu di i fossili palesa chì a superficia terrestre hè stata divisa in avete diverse zone climatiche: i poli, chì avianu neve, vegetazione bassa è paesi muntagnoli è e zone più temperate.
  3. Stu periodu finisce cù u sovraccaricu atmosfericu di diossidu di carbonu, fattore chì marca cumpletamente l'evoluzione ambientale di u pianeta. A vegetazione hè diventata menu esuberante, mentre chì i cicadi è e conifere proliferanu. Propiu per questa ragione, hè cunnisciutu ancu u "Età di e Cicadi’.
  4. L'Era Mesuzoica hè carattarizata da l'apparizione di dinosauri, ma a sapiate chì l'acelli è i mammiferi anu ancu cuminciatu à sviluppassi à quellu tempu? Hè vera! À quellu tempu, l'antenati di alcuni animali chì sapemu oghje esistenu dighjà è eranu cunsiderati alimenti da dinosauri predatori.
  5. Pudete imaginà chì Jurassic Park puderia esse veramente esistitu? Ancu se parechji biologi è dilettanti anu fantasiatu annantu à questu avvenimentu, a verità hè chì un studiu publicatu in The Royal Society Publishing mostra chì hè incompatibile di truvà materiale geneticu intattu, per via di vari fattori cum'è e cundizioni ambientali, a temperatura, a chimica di u terrenu o l'annu . di a morte di l'animali, chì causanu a degradazione è u deterioru di i detriti di DNA. Si puderia fà solu cù i fossili cunservati in ambienti ghjalati chì ùn anu più di un milione d'anni.

Amparate più nantu à i diversi tipi di dinosauri chì esistevanu una volta in questu articulu.


Esempii di Dinosauri Erbivori

Hè ghjuntu u mumentu di scuntrà i veri prutagunisti: i dinosauri erbivori. Questi dinosauri si nutriscenu solu di piante è erbe, cù e foglie cum'è alimentu principale. Sò divisi in dui gruppi, i "sauropodi", quelli chì caminavanu aduprendu quattru membri, è i "ornitopodi", chì si sò sposti in dui membri è più tardi si sò evoluti in altre forme di vita. Scopre una lista cumpleta di nomi di dinosauri erbivori, chjucu è grande:

Nomi di Dinosauri Erbivori

  • brachiosauru
  • Diplodocus
  • Stegosauru
  • Triceratops
  • Protoceratops
  • Patagotitan
  • apatosauru
  • Camarasuru
  • brontosauru
  • Cetiosaurus
  • Styracosaurus
  • dicraeosaurus
  • Gigantspinosaurus
  • Lusotitanu
  • Mamenchisaurus
  • Stegosauru
  • Spinophorosaurus
  • Corythosaurus
  • dacentrurus
  • Ankylosaurus
  • Gallimimus
  • Parasaurolophus
  • Euoplocephalus
  • Pachycephalosaurus
  • Shantungosaurus

Sapete dighjà alcuni di i nomi di i grandi dinosauri erbivori chì abitavanu a pianeta più di 65 milioni d'anni fà. Vulete sapè di più? Continuate à leghje perchè vi presenteremu, in più dettu, 6 dinosauri erbivori cù nomi è imagine cusì pudete amparà à ricunnosce li. Spiegheremu ancu e caratteristiche è alcuni fatti divertenti nantu à ognuna di elle.

1. Brachiosaurus (Brachiosaurus)

Cuminciamu presentendu unu di i dinosauri erbivori i più rappresentativi chì anu mai campatu, Brachiosaurus. Scuprite alcuni dettagli nantu à a so etimulugia è e caratteristiche:

Etimulugia di u Brachiosauru

U nome brachiosauru hè statu stabilitu da Elmer Samuel Riggs da i termini grechi antichi "brachion"(bracciu) è"sauru"(lucertola), chì pò esse interpretatu cum'è"bracciu di lucertula". Hè una spezia di dinosauru chì appartene à u gruppu di sauruppi saurischia.

Questi dinosauri anu abitatu a terra per dui periodi, da a fine di u Jurassicu à u Cretaceu mediu, da u 161 à u 145 d.C. Brachiosaurus hè unu di i dinosauri i più pupulari, dunque apparisce in filmi cum'è Jurassic Park è per una bona ragione: era unu di i più grandi dinosauri erbivori.

Caratteristiche di Brachiosaurus

U Brachiosauru hè probabilmente unu di i più grandi animali terrestri chì anu mai campatu nantu à u pianeta. avia circa Longu 26 metri, Altu 12 metri è pesava trà 32 è 50 tunnellate. Avia un collu eccezziunale longu, cumpostu da 12 vertebre, misurendu ognuna 70 centimetri.

Hè precisamente stu ditagliu morfologicu chì hà suscitatu discussioni accese trà specialisti, chì certi pretendenu ch'ellu ùn averia micca pussutu tene u so collu longu drittu, per via di i picculi uva passa musculari ch'ellu avia. Inoltre, a vostra pressione sanguigna duvia esse particolarmente alta per pudè pompà u sangue à u vostru cervellu. U so corpu hà permessu à u so collu di spustassi à manca è à diritta, è ancu in sù è in ghjò, denduli l'altura di un edifiziu di quattru piani.

U Brachiosauru era un dinosauru erbivuru chì si suppone si nutrisce di e cime di e cicade, e conifere è e felci.Era un manghjatore vorace, postu chì avia da manghjà circa 1.500 kg di cibu à ghjornu per mantene u so livellu energeticu. Si suspetta chì st'animali era gregariu è chì si movia in picculi gruppi, permettendu à l'adulti di prutege l'animali più ghjovani da grandi predatori cum'è i teropodi.

2. Diplodocus (Diplodocus)

Dopu à u nostru articulu nantu à i dinosauri erbivori cù nomi è immagini, vi presentemu Diplodocus, unu di i dinosauri erbivori più rappresentativi:

Etimolugia di Diplodocus

Othniel Charles Marsh in u 1878 hà chjamatu u Diplodocus dopu avè rimarcatu a prisenza d'osse chì eranu chjamati "archi hemaic" o "chevron". Sti picculi ossi anu permessu a furmazione di una longa banda d'ossu nantu à a parte inferiore di a coda. In fatti, deve u so nome à sta caratteristica, chì u nome diplodocus hè un neulugisimu latinu derivatu da u grecu, "diploos" (doppiu) è "dokos" (trave). In altre parolle, "doppia travi". Sti picculi ossi sò stati dopu scuperti in altri dinosauri, in ogni modu, a specificazione di u nome hè stata mantinuta finu à oghje. Diplodocus hà abitatu u pianeta durante u periodu Jurassic, in ciò chì sarebbe avà occidentale di u Nordu America.

Caratteristiche Diplodocus

Diplodocus era una criatura enorme à quattru zampe cù un collu longu chì era faciule da ricunnosce, principalmente per via di a so coda longa in forma di frusta. E so zampe di davanti eranu ligeramente più corte chè e zampe di daretu, ghjè per quessa chì, da luntanu, puderia sembrà una specie di ponte sospesu. avia circa Longu 35 metri.

Diplodocus avia una piccula testa in relazione à a so dimensione di u corpu chì appughjava nantu à un collu di più di 6 metri di lunghezza, cumpostu da 15 vertebre. Avà si stima chì duvia esse mantenuta parallela à u terrenu, chì ùn era micca capace di mantene lu assai altu.

u so pesu era circa 30 à 50 tunnellate, chì era in parte per via di l'immensa lunghezza di a so coda, cumposta da 80 vertebre caudali, chì li permettianu di cuntribuisce u so collu assai longu. Diplodoco si nutrisce solu di erba, picculi arbusti è foglie d'arburi.

3. Stegosaurus (Stegosaurus)

Hè u turnu di Stegosaurus, unu di i dinosauri erbivori più unichi, principalmente per via di e so incredibili caratteristiche fisiche.

Etimulugia di Stegosauru

U nome Stegosaurufu datu da Othniel Charles Marsh in u 1877 è vene da e parolle greche "stegos"(tettu) è"sauros"(lucertola) per chì u so significatu litterale sia"lucertula cuperta"o"lucertola cuperta". Marsh averia ancu chjamatu u stegosauru"armatus"(armatu), chì aghjunghjeria un significatu in più à u so nome, essendu"lucertola di tettu blindatu". Stu dinosauru hà campatu u 155 dC è averia abitatu e terre di i Stati Uniti è di u Portugallu durante u Jurassicu Superiore.

Caratteristiche di Stegosauru

u stegosauru avia Longu 9 metri, altu 4 metri è pisava circa 6 tonne. Hè unu di i dinosauri erbivori preferiti di i zitelli, facilmente ricunniscibile grazie à i so duie file di placche d'ossu chì si trovanu longu u to spinu. Inoltre, a so coda avia duie altre placche difensive di circa 60 cm di lunghezza. Sti piatti ossei particulari ùn sò micca solu utili cum'è difesa, si stima chì anu ancu avutu un rolu regulatore per adattà u vostru corpu à e temperature ambientali.

Stegosaurus avia duie zampe di davanti più corte di u spinu, ciò chì li dava una struttura fisica unica, mostrendu un craniu assai più vicinu à a terra cà a coda. Ci era ancu un sorte di "beccu" avia picculi denti, situati in u fondu di a cavità orale, utili per masticà.

4. Triceratops (Triceratops)

Vulete cuntinuà à amparà nantu à esempi di dinosauri erbivori? Amparate più nantu à Triceratops, un altru di i latri più cunnisciuti chì abitavanu a terra è chì hà assistitu ancu à unu di i mumenti più impurtanti di u Mesozoicu:

Etimulugia Triceratops

U terminu Triceratops vene da e parolle greche "tri" (tre) "keras"(cornu) è"oops"(faccia), ma u so nome significaria in realtà qualcosa cum'è"testa di martellu". U Triceratops hà campatu durante a fine di Maastrichtian, u Cretaceu Tardiu, da u 68 à u 66 d.C., in ciò chì hè oghje cunnisciutu cum'è America di u Nordu. Hè unu di i dinosauri chì hà campatu l'estinzione di sta spezia. Hè ancu unu di i dinosauri chì campavanu cù u Tirannosauru Rex, di u quale era preda. Dopu avè trovu 47 fossili cumpleti o parziali, pudemu assicurà chì hè una di e spezie più presenti in l'America di u Nordu durante stu periodu.

Funzioni di Triceratops

Si crede chì i Triceratops avianu trà Longu 7 è 10 metri, altu trà 3,5 è 4 metri è pesava trà 5 è 10 tunnellate. A caratteristica più rappresentativa di Triceratops hè senza dubbitu u so grande craniu, chì hè cunsideratu cum'è u più grande craniu di tutti l'animali terrestri. Era cusì grande chì riprisentava guasi un terzu di a lunghezza di l'animali.

Hè statu ancu facilmente ricunnisciutu grazie à i so trè corne, unu nantu à u bisellu è unu sopra à ogni ochju. U più grande pò misurà finu à un metru. Infine, deve esse nutatu chì a pelle di Triceratops era diversa da a pelle di altri dinosauri, chì alcuni studii indicanu chì puderia esse stata cupertu di pelu.

5. Protoceratops

Protoceratops hè unu di i più chjucu dinosauri erbivori chì mostremu in questa lista è e so origini si trovanu in Asia. Amparate più nantu à questu:

Etimolugia di Protoceratops

U nome Protoceratops vene da u grecu è hè furmatu da e parolle "proto" (primu), "cerat"(corna) è"oops"(faccia), dunque significaria"prima testa cornuta". Stu dinosauru hà abitatu a terra trà 84 è 72 d.C., in particulare e terre di l'oghje Mongolia è di Cina. Hè unu di i più antichi dinosauri cornuti è hè probabilmente l'antenatu di parechji altri.

In u 1971 un fossile insolitu hè statu scupertu in Mongolia: un Velociraptor chì abbracciava un Protoceratops. A teoria daretu à sta pusizione hè chì tramindui sarianu forse morti luttendu quandu una tempesta di sabbia o una duna hè cascata annantu à elli. In u 1922, una spedizione in u desertu di Gobie hà scupertu i nidi di Protoceratops, i primi ovi di dinosauru truvati.

Una trentina d'ova sò state ritruvate in unu di i nidi, ciò chì ci porta à crede chì stu nidu era spartutu da parechje femine chì avianu da difende lu da i predatori. Parechji nidi sò stati ritruvati ancu vicinu, ciò chì pare indicà chì st'animali campavanu in gruppi di listessa famiglia o forse in piccule mandrie. Una volta chì l'ova schiude, i pulcini ùn devenu micca misurà più di 30 centimetri di lunghezza. E femine adulte portanu da manghjà è difendenu i ghjovani finu à ch'elli sò abbastanza vechji per fendesi per se stessi. Adrienne Mayor, un folkloristu, si dumandava se a scuperta di sti cranii in u passatu ùn averia micca purtatu à a creazione di "grifoni", creature mitiche.

Aspettu è Potenza di Protoceratops

Protoceratops ùn avia micca un cornu ben sviluppatu, solu un picculu rigonfiu d'ossu nantu à u musu. Ùn era micca un grande dinosauru cum'è avia circa Longu 2 metri, ma pesava circa 150 chilò.

6. Patagotitan Mayorum

Patagotitan Mayorum hè un tipu di sauropode di clade chì hè statu scupertu in Argentina in u 2014, è era un dinosauru erbivuru particolarmente grande:

Etimolugia di Patagotitan Mayorum

Patagotitan era pocu scupertu è hè unu di i dinosauri menu cunnisciuti. U vostru nome cumpletu hè Patagotian Mayorum, ma chì significa questu? Patagotianu deriva da "zampa"(riferendu à Patagonia, a regione induve sò stati trovati i so fossili) hè da "Titanu"(da a mitulugia greca). D'altra parte, Mayorum rende omagiu à a famiglia Mayo, i pruprietarii di a splutazione La Flecha è di e terre induve e scuperte sò state fatte. Sicondu studii, u Patagotitan Mayorum hà campatu trà 95 è 100 milioni d'anni in chì era allora una regione forestale.

Caratteristiche di Patagotitan Mayorum

Cum'è solu un fossile di u Patagotitan Mayorum hè statu scupertu, i numeri annantu sò solu stimati. Tuttavia, l'esperti teorizanu chì averia misuratu circa 37 metri di longu è chì pesava circa 69 tunnellate. U so nome di titanu ùn hè statu datu in vanu, u Patagotitan Mayorum ùn seria più chè l'essere più grande è massiccia chì hà mai messu i pedi in terra.

Sapemu chì era un dinosauru erbivuru, ma à u mumentu u Patagotitan Mayorum ùn hà micca rivelatu tutti i so secreti. A Paleontologia hè una scienza falsificata in a certezza di l'incertezza perchè e scuperte è e nuove prove stanu aspittendu per esse fossilizate in l'angulu di una roccia o à u latu di una muntagna chì serà scavata in un certu puntu in u futuru.

Caratteristiche di Dinosauri Erbivori

Finisceremu cù alcune caratteristiche stupende spartite da alcuni di i dinosauri erbivori chì avete incontratu nantu à a nostra lista:

Alimentazione di dinosauri erbivori

A dieta di i dinosauri era basata principalmente nantu à foglie tene, corteccia è ramoscelli, postu chì durante u Mesozoicu ùn ci era micca frutti carnosi, fiori o erba. À quellu tempu, a fauna cumuna era felci, conifere è cicadi, a maiò parte di grande, cù più di 30 centimetri di altezza.

I denti di i dinosauri erbivori

Una caratteristica inconfundibile di i dinosauri erbivori sò i so denti, chì, à u cuntrariu di i carnivori, sò assai più omogenei. Avianu denti frontali più grossi o becchi per taglià e foglie, è denti piatti in daretu per manghjalli, postu chì si crede in generale ch'elli li masticavanu, cum'è facenu i ruminanti muderni. Hè suspettatu ancu chì i so denti anu avutu parechje generazioni (à u cuntrariu di l'omi chì ne anu solu dui, denti di latte è denti permanenti).

I dinosauri erbivori avianu "petre" in u stomacu

Hè suspettatu chì i grandi sauropodi avianu "petre" in u so stomacu chjamati gastrotrociti, chì aiutavanu à sfracicà alimenti difficiuli à digerisce durante u prucessu di digestione. Sta funzione hè attualmente vista in certi acelli.