Cane cù u collu gonfiu, chì pò esse?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Cane cù u collu gonfiu, chì pò esse? - Animali
Cane cù u collu gonfiu, chì pò esse? - Animali

Cuntenutu

I cani sò animali curiosi è spessu sentenu l'odore di e piante o provanu à ingerisce certi insetti chì ponu purtà à una reazione allergica, lascendu u cane cù u collu gonfiu o altre regioni cum'è u musu.

A reazione allergica o a reazione anafilattica hè una di e cause più cumune chì u sintomu principale hè u gonfiore è l'infiammazione di e strutture implicate. Questa reazione pò esse qualcosa di simplice cum'è un gonfiore o pò esse qualcosa di più periculosa chì, in pochi minuti, pò cumprumette a vita di u to animali.

Inoltre, certe neoplasie (tumori) ponu scatenà gonfiore in u collu di u cane. Per amparà di più nantu à e reazioni allergiche in i cani è tuttu Chì pò essecane cù u collu gonfiu, ùn mancate micca questu articulu da PeritoAnimal.


Cane cù u collu gonfiu, chì pò esse?

À cause di cane cù u collu gonfiu pò esse:

Reazzioni allergii

Reazzioni allergiche ponu esse scatenate da muzziconi d'insetti, arachnidi o rettili, allergiimanghjà, riazzioni vaccinatio droga è allergii di cuntattu (piante o chimichi).

U mo cane hà u visu gonfiu: chì fà?

Reazzioni allergiche ponu causà gonfiori lucali in u situ di morsu / cuntattu, cù i cuccioli cù a faccia gonfia chì sò più cumuni. Per amparà di più nantu à u "cane à faccia di cucciolo, chì pò esse", vedi st'articulu.

A reazione allergica hè un meccanismu di difesa di u corpu, tuttavia, à volte pò piglià proporzioni incontrollate è causà una reazione anafilattica (reazione sistemica generale) chì pò purtà à:


  • scossa anafilattica
  • fallimentu cardiorespiratoriu
  • Morte.

reazzione ganglion

I nodi linfatichi sò piccule strutture in u sistema linfaticu chì sò incaricati di filtra è di luttà contr'à l'agenti chì causanu malatie (cum'è virus è batteri). Una volta in i nodi linfatichi, e cellule di difesa (principalmente limfociti) attaccanu l'agente è cercanu di eliminallu. Mentre stu prucessu si svolge, u ganglione pò diventà reattivu, caldu, dolorosu è ingrandatu. S'ellu hè qualcosa chì hè faciule da risolve, a situazione ritrova in 3 o 4 ghjorni. Inutili, u ganglion cuntinueghja à ingrandassi è diventa assai dulurosu à u toccu.

Una infezzione in un dente pò dà una reazione à i linfonodi o un ascessu, spieghendu perchè vede u cane cù u collu gonfiu.

U linfoma hè un cancheru (tumore malignu) chì deriva da a proliferazione incontrollata di cellule di tessuti linfoidi. In u stadiu I si manifesta cum'è un aumentu di un ganglione regiunale, in u stadiu II implica parechji gangli in a stessa zona è in u stadiu III affetta tutti i gangli. Apparisce di più in i cani anziani è di mezza età, è si pò ancu truvà in animali assai ghjovani.


Contusioni

Quandu a traumu o ferita è a struttura di unu o più vasi sanguigni hè influenzata, u sangue pò fughje da elli, dendu à l'emorragia. Se a ferita hè cunnessa à l'esternu, u sangue scorre versu l'esternu. Tuttavia, se ùn ci hè alcuna cunnessione à l'esternu, a contusione (accumulazione di sangue trà i tessuti, causendu gonfiori più o menu estensivi, spieghendu perchè si nota u cane cù a faccia gonfia) o contusione (u brusgiatu cunnisciutu, di dimensioni ridotte).

In casu di sangu: pruvate à coprila cù l'asciugamani per piantà u sanguinamentu è portate l'animale à u veterinariu u più prestu pussibule.

In casu di ematoma: in questi casi, pudete mette ghiacciu nantu à u situ è ​​poi applicà unguenti chì anu in a so cumpusizione, per esempiu, polisulfatu di pentosanu di sodiu o polisulfatu di mucopolisaccaridu, cù proprietà anticoagulanti lucali, fibrinolitici, antiinflamatori è analgesici.

ascessi

ascessi sò accumulazioni incapsulatedi materiale purulente sottu i tessuti (pelle, musculu, grassu) è sò u modu di u corpu per pruvà à espulsà i microorganismi o un corpu straneru (cum'è semi, spine o polvere).

Se si trovanu in u collu, hè più cumunu per esse cunsequenza di graffi o morsi di l'altri animali. Di solitu sò accumpagnati da assai dulore, assai sensibilità à u toccu è crescita di temperatura lucale è, in fasi più avanzate, a capsula di l'ascessu pò fistulà è drenà u materiale à l'esternu, presentendu un aspettu variatu (trà purulente sanguinante o gonfiu) è un odore spiacevule.

Pudete mette una cumpressa calda è umida à u locu per pruvà à stimulà a circulazione di sangue. Se l'abscessu hè drenu dighjà, duvete pulisce è disinfettà duie volte à ghjornu cù soluzione salina o clorexidina diluita. Parechji di elli necessitanu antibiotici sistemichi, allora assicuratevi di dumandà aiutu à u vostru veterinariu di fiducia.

tumuri

I cani cù u collu gonfiu ponu ancu esse spiegati da tumuri. I tumori di a tiroide, di l'ossu, di a massa musculare o di a pelle di u collu sò di solitu facili da vede da gonfii pronunziati o ferite chì ùn guariscenu mai chì ponu ancu deformà u collu di l'animali.

i tumori benigna sò generalmente tumori à crescita lenta, sò lucalizati è ùn metastatizanu micca (ùn si sparghjenu micca in altri tessuti o organi).

quandu sò u male crescenu prestu, sò assai invasive lucalmente è ponu metastasizà.

Indipendentemente da a malignità di u tumore, prima hè valutata è diagnosticata, megliu sò e possibilità di trattamentu è di guarigione.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Cane cù u collu gonfiu, chì pò esse?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Altri prublemi di salute.